سهم اصلاح طلبان کهگیلویه و بویراحمد از اعضای هئیت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در استان:«دقیقا هیچ!»

خبرها حکایت از این دارد که هئیت های اجرایی غالبا بصورت یک جانبه چیده شده و در صورت صحت موضوع این امر سبب بدیینی گروه های مختلف خواهد شد.

سهم اصلاح طلبان کهگیلویه و بویراحمد از اعضای هئیت اجرایی  انتخابات ریاست جمهوری در استان:«دقیقا هیچ!»

اَفتونیوز| بعد از چند انتخابات کم رمق در سطح ملی که بسیاری انگیزه مشارکت نداشتند، اکنون انتخابات ریاست جمهوری تیر ماه ۱۴۰۳ از لحظه اعلام نام نامزد های تایید شده، متفاوت به نظر می‌رسد.

با توجه به موج استقبال ها در ۲۴ ساعت اخیر از حضور مسعود پزشکیان انتظار می‌رود در چینش نیروها سهم همه جریان های سیاسی دیده شود.

«بی طرفی هیئت اجرایی در انتخابات» همواره از اصول اولیه، سلامت و صیانت از رأی مردم بوده است.

اما خبرها حکایت از این دارد که هیئت های اجرایی غالبا بصورت یک جانبه چیده شده و در صورت صحت موضوع، این امر سبب بدیینی گروه های مختلف خواهد شد.

اکنون حداقل انتظار از مجموعه دولت و استاندار محترم این است که لیست هیئت های اجرایی در کهگیلویه و بویراحمد مورد بازنگری مجدد قرار گیرد.

روز گذشته و با اعلام خبر تایید صلاحیت مسعود پزشکیان  و سیل حمایت ها از او،  روند انتخابات رقابتی تر شده و نیاز است تصمیمات لازم در این زمینه اتخاذ شود.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 2 نظر

  • 1 داریوش دهدشت 1403/3/23 16:50:42

    احمد زاده تمام میشوی اقای سوپر انقلابی رانتی ....زود تمام میشوی شک نکن با خیانتی ک در کهگیلوبه انجام دادی ..طبیعت ازت تقاض میگبره ..و زود از این دنیا سفر میکنی .....احمد زاده مواظب خشم طبیعت نیودی ...خداوند نابودت میکنه ..مدیر رانتی . برو دستور از اریابت موحد بگیر ...جواب فرزنذان گوجه چین را کی میده ....خداوند جوابتون را میده

    پاسخ
  • 2 منبع آگاه 1403/3/21 23:56:56

    قبل از اعلام نتایج تأیید صلاحیت ها فرمانداران قصد داشتند یکی دو نفر سهمیه به اصلاح طلبان بدهند در چینش هیات اجرایی، اما با دستور استاندار احمدزاده و پیامک وی منصرف شدند و همه اعضا از طیف قالیباف انتخاب شدند ان شاءالله احمدزاده بازهم روسیاه خواهد شد

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها