توضیحات رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در خصوص«برگشت اعتبارات»

جهانگیر شاهینی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد در سال گذشته تاکنون یک ریال برگشتی نداشته و امسال هم اجازه برگشت را نمیدهیم.

توضیحات رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در خصوص«برگشت اعتبارات»

اَفتونیوز| جهانگیر شاهینی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گویی اختصاصی با خبرنگار اَفتونیوز توضیحاتی را در خصوص برگشت اعتبارات استانی ارائه داد.

شاهینی در این رابطه اظهار داشت:  اعتبارات بصورت کلی یا استانی و یا ملی هستند. وی افزود، در بحث استانی  سازمان ها تا ۱۴۰۳/۶/۳۱ وقت دارند اعتباراتشان را هزینه کنند.

 وی در ادامه تاکید کرد، در بحث اعتبارات ملی نیز سازمان ها  به همین منوال فرصت دارند  تا ۱۴۰۳/۶/۳۱ اعتبارات خود را هزینه کنند.

 این مدیر تشریح کرد، در بحث اعتبارات عمرانی نیز  شبیه به موارد اعتبارات استانی عمل می شود و  تا ۳۱ شهریور مهلت دارند، بنابراین اعتبار برگشت نمی خورند، مگر  اینکه  یک تخصیص  به استان و دستگاه مربوطه داده شود و تا مهلت موعود دستگاه مربوطه نتواند اسناد مربوطه را ارسال کند.

وی در ادامه گفت، در اداره کل ورزش   جوانان چنین موردی پیش آمد و  ۱۶ میلیارد آن جذب شده بود و ۱۰ میلیارد دیگر نیز در فرآیند جذب قرار گرفت.

شاهینی  اضافه کرد، شب ۲۹ فروردین  ساعت ۱ شب این پول به حساب دستگاه آمد تا برای هیئت ها و سایر امورات مربوطه هزینه شود. وی تاکید کرد، مدیرکل اداره ورزش در این زمینه تقصیری نداشت و کلی دوندگی داشت تا این اعتبار جذب شود.

مدیرکل سازمان مدیریت و برنامه ریزی در پایان گفت، استان کهگیلویه و بویراحمد در  سال گذشته تاکنون یک ریال برگشتی نداشته و امسال هم اجازه برگشت را نمیدهیم.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها