یادداشت
گفتگو و گزارش

پاسخ استاندار به سوالی در خصوص اختلاف نظر با بهرامی و تاجگردون/ احمد زاده: هیئت های اجرایی تغییر نخواهد کرد

احمدزاده: اختلاف نظر بین بنده و آقایان کاملا طبیعی است و نمی شود ما نظر واحد در خصوص مسائل مختلف سیاسی و اجتماعی داشته باشیم .

پاسخ  استاندار به سوالی در خصوص  اختلاف نظر با بهرامی و تاجگردون/ احمد زاده: هیئت های اجرایی تغییر نخواهد کرد

اَفتونیوز| سید علی احمدزاده  استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جشنواره رسانه امید در گفت وگو با خبرنگار افتونیوز  در خصوص شایعات اختلاف نظر با نماینده گچساران و بویراحمد اظهار داشت: اختلاف نظر بین بنده و آقایان کاملا طبیعی است و نمی شود ما نظر واحد در خصوص مسائل مختلف سیاسی و اجتماعی داشته باشیم .

وی گفت، وظیفه ما خدمات رسانی عمومی است، آقایان خیلی وقت نیست که شروع به کار کردند و ما با این دو فرد ارتباط مان عادی است.

وی تاکید کرد، چینش هیئت های اجرایی قبل از ثبت نام امری نشدنی است چرا که مراحل انتخاب هیئت اجرایی پیش از این صورت گرفته است.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 4 نظر

  • 1 لر اصیله 1403/3/27 12:40:56

    آقایان دکتر بهرامی ودکتر تاج گردون نمایندگان مردم هستند اگر نگران چینش هیت اجرایی هستند خواسته بحق مردم را مطالبه می‌کنند چون مردم نیش خورده این ماجرا هستند آقای استاندارمیبایست خواسته مردم احترام بگذارند تا مردم اشتیاق بیشتری به صندوقهای رای داشته باشند

    پاسخ
  • 2 انصاری فر 1403/3/25 1:12:17

    هیات اجرایی باید بیطرف و مردمی باشد که حق کسی ضایع نشود

    پاسخ
  • 3 کهگیلویه 1403/3/24 15:10:56

    انشالله کارت تمومه

    پاسخ
  • 4 محمد 1403/3/24 11:5:20

    گمان می کنم همان روال زمان نماینده گی باشد با این کارها فقط بین مردم به خودش لطمه وارد می شود بهتر بود مطیع کار آقایان نمی شد که آن حرمتی که قبلاً برای ایشان مردم قائل بودن پابرجا می ماند

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها