یادداشت
گفتگو و گزارش

معاون سیاسی استاندار:


فرمانداران سلامت و رقابت را در دستور کار قرار دهند

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: فرمانداران و بخشداران برای برگزاری انتخاباتی سالم، امن، مشارکتی و رقابتی تلاش کنند

فرمانداران سلامت و رقابت را در دستور کار قرار دهند

اَفتونیوز| سیدجواد هاشمی‌مهر ظهر امروز در آئین تکریم و معارفه مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: مسئولان و متولیان امر برگزاری انتخابات ۴ راهبرد مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت به عنوان اصل در دستور کار قرار دهند و تمام هم و غم خود را معطوف به این ۴ اصل کنند.

وی با تأکید بر اینکه مجریان برگزاری انتخابات در استان برای برگزاری یک انتخابات سالم و باشکوه آمادگی کامل دارند، عنوان کرد: برای اینکه یک حماسه ملی دیگری در انتخابات پیش‌رو رقم بزنیم باید با انسجام، هماهنگی و همدلی همه عوامل تأثیرگذار در انتخابات به وظایف قانونی خود عمل کنیم.

هاشمی‌مهر ابراز کرد: واقعیت امر آمادگی که در انتخابات مجلس بوده در میان اعضای ستاد انتخابات به قوت خود باقی بوده و با استفاده از ظرفیت و پتانسیل انتخابات ۱۱ اسفند آماده برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیر ماه امسال هستیم.

وی با تشریح اقدامات انجام شده در راستای فراهم شدن شرایط برای برگزاری انتخابات در حوزه‌های مختلف خاطرنشان کرد: کار تعیین شعب أخذ رأی توسط فرمانداران و بخشداران انجام شده و برای تأمین سیستم سرمایشی در مناطق گرمسیری و همچنین زیرساخت‌های مخابراتی تدابیر لازم اندیشیده شده است.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برخی مشکلات شناسایی شده در انتخابات اسفندماه سال گذشته ازجمله در حوزه ارتباطات و برق رفع شده است، افزود: در انتخابات گذشته مجلس شورای اسلامی ۹۸ درصد شعب أخذ رأی برخط بودند و امنیت صندوق‌ها با حضور نیروهای نظامی، امنیتی و قضایی تأمین شد.

هاشمی‌مهر یادآور شد: همچنین در انتخابات اسفندماه سال گذشته با تدابیر اندیشیده شده به لحاظ امنیتی در هیچ کدام از حوزه‌ها مشکلی نداشتیم و رقابت سالمی برگزار شد و اجازه ندادیم به رأی مردم خیانت شود و بالاترین مشارکت در کشور به نام استان ثبت شد.

وی با اشاره به اینکه بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب حضور باشکوه مردم در انتخابات ادامه تشییع باشکوه شهدای خدمت است، ابراز کرد: امیدواریم مردم از میان نامزدهای تأیید صلاحیت شده فرد جهادی، انقلابی و وابسته به نظام را برای تداوم راه شهدای خدمت انتخاب کنند.

به گزارش تسنیم، در پایان این آئین از خدمات جمشید حسینی‌خواه تقدیر و حسین انصاری به عنوان مدیرکل جدید سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 2 نظر

  • 1 شهروند 1403/3/28 12:36:10

    تو گفتی ما هم باور کنیم

    پاسخ
  • 2 کهگیلویه 1403/3/28 9:16:4

    آره مثل انتخابات قبلی مجلس در کهگیلویه که 13صندوق باطل شد جدی میفرمایید؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها