رئیس شورای سیاست گذاری اصلاحات استان؛


چرا کاندیداهای اصولگرا وضعیت موجود را گردن نمی گیرند؟/ به جای متفکرین، مداحان تصمیم‌گیر شده‌اند/ مسئولان استانی ترکیب اعضای شعب رای را تغییر دهند

سید محمد کاظم نظری رئیس شوراي سیاستگذاری ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان صحبت های صریحی را خطاب مسولان استانی ایراد کرد.

چرا کاندیداهای اصولگرا وضعیت موجود را گردن نمی گیرند؟/ به جای متفکرین، مداحان تصمیم‌گیر شده‌اند/ مسئولان استانی ترکیب اعضای شعب رای را تغییر دهند

اَفتونیوز| سیدمحمد کاظم نظری رئیس شورای سیاست‌گذاری ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان در جمع  اعضای ستاد سلامت این نامزد ریاست جمهوری اظهار داشت: ما اصلاح‌طلبان همیشه تا دقیقه ۹۰ نمی‌دانیم در صحنه انتخابات حضور داریم یا نه که همین موضوع کار ما را دشوار کرده است.

وی در ادامه گفت، دکتر پزشکیان هیچ نقطه تاریکی در کارنامه خود ندارد و رقبا نمی‌توانند دستاویزی برای تخریب وی پیدا کنند.

وی اضافه کرد، وضعیت کنونی نامطلوب است و  هیچ کدام از کاندیدای اصولگرا وضعیت موجود را گردن نمی گیرد و هیچ کدام از کاندیدا در حد و اندازه وی نیستند.

معاون سیاسی استانداری در دولت روحانی افزود، ما باید تلاش کنیم قشر خاکستری را وارد صحنه کنیم تا دوم خرداد دیگر خلق شود.

نظری تصریح کرد، در سال‌های اخیر به جای متفکرین و مدیران مداحان تصمیم گیر شده و همه چیز را برای یک اقلیت مصادره کرده و وضعیت موجود را برای کشور به وجود آوردند.

فرماندار اسبق بویراحمد تاکید کرد، پول، قدرت و رسانه در دست گروه رقیب است اما ملت نشان داده اند اگر بخواهند هیچ چیز جلو دار آنها نیست.

نظری در رابطه با کارنامه پزشکیان گفت، وی در دوران وزارت، ریاست دانشگاه و نائب رئیسی در مجلس شورای اسلامی همواره شجاع و کاردان  نشان داده است و کارنامه وی قابل قیاس با بقیه نیست.

نظری گفت، در تحریم هیچ خیری نیست و شرایط بدتر و بدتر می شود و براندازان نیز هیچ گاه دستاورد خاصی نداشته اند و ما امروز مجدد چاره ای به جز اصلاح طلبی نداریم.

نظری در پایان در خصوص ترکیب ناعادلانه هیئت اجرایی انتخابات در استان گفت، امیدواریم دوستان تعامل کنند و ترکیب شعب اخذ رای را تغییر دهند و برای اعتمادسازی نیاز است که ترکیب شعب رای متعادل شود.

رقیه السادات پناهی رئیس ستاد سلامت پزشکیان در کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست اظهار داشت، صداقت دکتر پزشکیان برای همه مثال زدنی و ستودنی است.

وی در ادامه افزود، صداقت در کلام و عمل باعث شده وی در گفت و گوهای تلویزیونی در دام فریب و وعده و وعید نیفتند و به درستی مسیر راستی را پیشه کرده اند.

پناهی در پایان گفت، تحریم برای ما هیچ دستاوردی نداشته و امیدوارم همه دوستانی که تا امروز قهر بوده باز به فرآیند دموکراتیک و صندوق رای برگردند.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 دوست 1403/3/30 1:13:53

    وضعیت موجود رو حتما ولی نمی دونم چرا وضعیت 1400رو بعد از 8سال آقایان متقبل نشدن خوب یادتونه مرگ روزی 800نفر ابرتورم صبح جمعه ..

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها