استوری فرماندار کهگیلویه بر علیه ظریف/ محقق‌زاده؛ متولی برگزاری انتخابات یا فعال سیاسی اصولگرا؟!

انتشار استوری از طرف فعالان سیاسی و یا رقبای انتخاباتی در ستاد نامزدهای مختلف به خودی خود مشکلی ندارد و یکی از راههای اعلام مواضع و یا کری خوانی انتخاباتی است و یک امر پذیرفته شده است.

استوری فرماندار کهگیلویه بر علیه ظریف/ محقق‌زاده؛ متولی برگزاری انتخابات یا فعال سیاسی اصولگرا؟!

فرماندار کهگیلویه که وظیفه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان کهگیلویه را دارد اقدام به انتشار یک استوری عجیب کرد.

به گزارش افتونیوز، برنامه میزگرد سیاسی که با حضور پزشکیان و همراهی ظریف و در ادامه سخنان وزیر خارجه سابق همراه از شبکه سوم سیما پخش شد شور و هیجانی تازه به فضای انتخابات ریاست جمهوری بخشید.

پس از موج وایرال شدن سخنان ظریف در فضای مجازی،  سیدحمزه محقق زاده در استوری واتساپ خود کلمات تندی را بر علیه ظریف بکار برده است.

انتشار استوری از طرف فعالان سیاسی و یا رقبای انتخاباتی در ستاد نامزدهای مختلف به خودی خود مشکلی ندارد و یکی از راههای اعلام مواضع و یا کری خوانی انتخاباتی است و یک امر پذیرفته شده است. 

اما فراموش نکنید فرماندار کهگیلویه به عنوان بالاترین مقام اجرایی شهرستان وظیفه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری را در صحت و سلامت و امنیت دارد و در حالی که دو جریان شاخص کشور یعنی جریان اصولگرا از یک سو  وجریان اصلاحات از سوی دیگر در یک رقابت سیاسی (هر چند نابرابر به زعم اصلاح طلبان) وی از جریان اصولگرا حمایت علنی می کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد که خود نیز از جریان اصولگرا بوده در برابر انتقاداتی که به چینش هیئتهای اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در استان می شد آن را بی اساس دانست و گفت که اعضا تغییر نمیکنند.

آقای احمدزاده حداقل فرمانداران‌ت را توجیه کن که اگر به عنوان عامل برگزاری انتخابات بپکه باید کانملا بی طرف باشند و صراحت قانونی نیز دارد هم قصد حمایت دارند این گونه و به صورت علنی تابلو بازی در نیاورند و ظاهر ماجرا را حفظ کنند.

حمزه محقق زاده پیش از تصدی فرمانداری کهگیلویه به عنوان فرمانده سپاه گچساران فعالیت می کرد که در قانون نیز فعالیت سیاسی برای نظامیان ممنوع است.

گویا قانون برای مدیران این دولت به حالت تعطیل درآمده است. پیشتر این سایت، خبری درباره فعالیت علنی معاونت دانشگاه یاسوج بر علیه اصلاحات منتشر کرده بود (کلیک کنید)

پیشتر نمایندگان مجلس از جمله تاجگردون و بهرامی و همچنین رئیس ستاد پزشکیان، رئیس شورای سیاستگذاری و سخنگوی ستاد پزشکیان در استان نسبت به چینش اعضای هیئت های اجرایی و اعضای شعب اخذ رای انتقاد کرده بودند.

خبرهای مرتبط


نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 14 نظر

  • 1 رزمنده 1403/3/31 17:19:51

    آقای محقق زاده با یاد داشته باش که دردولت روحانی همین خالص سازان تمامیت خواه وآتش به اختیارهای دولت سایه وشیخ طرفدار قالیباف با به آتش کشیدن سفارت عربستان در روز روشن وجلوی نیروهای امنیتی رابطه را قطع کردند ؟

    پاسخ
  • 2 V.d 1403/3/30 18:13:48

    آقای محقق هر دستوری که آقای موحد بگه انجام میده ه و در حد فرماندار بودن نیست

    پاسخ
    • 2 - 1 سایه نیوز پاسخ به : V.d 1403/4/1 11:47:34

      باز هم افتو نیوز باز هم دنا باور کنید افتو نیوز یا از وجود موحد تعطیل می شه یا سکته می کنه ؟

  • 3 فروزان 1403/3/30 14:5:59

    اگر رویکرد اینها بی قانونی نبود که این وضعیت زندگی مردم نبود، طی نکردن پلکانی مدیریت ها عاقبتی جز این ندارد،جناب پزشکیان فرمودند تکیه زدن بر صندلی یکشبه یعنی همین، این مملکت را مدیران نالایق نابود کرده،

    پاسخ
  • 4 دانشگاهی 1403/3/30 14:4:33

    وجود آدم‌های قوی و دلسوز و با سواد برای آنها خطر است. وگرنه چه دلیلی دارد این‌ همه تخریب ظریف خاتمی موسوی منتظری ...

    پاسخ
  • 5 الهی 1403/3/30 13:47:57

    آقای سید حمزه فرماندار همه این شهرستان هست نع فقط گروه خاصی چ قرار امنیت انتخابات رو تضمین با این کارش ثابت کرد که اعتمادی به سلامت انتخابات هم نیست!!

    پاسخ
    • 5 - 1 شهروند پاسخ به : الهی 1403/3/30 15:28:31

      فقط میگم متاسف هستم براتون جناب آقای فرماندار.با این طرفداری چطوری می‌خواهی انتخابات را سالم برگزار کنید.مردم چه گناهی کردن البته تو انتخابات مجلس ماهیت خود را نشان دادید شک همه به یقین تبدیل شد که شما استاد مهندسی انتخابات هستید

    • 5 - 2 دهدشت پاسخ به : الهی 1403/3/30 15:24:35

      وقتی یک شبه ره صد ساله را بروی همین است سیزده صندوق در انتخابات مجلس کهگیلویه بدبخت با مدیریت ضعیف جنابعالی به نفع کاندید خاصی پر شد ثابت کردید که نمیتوانی انتخابات را سالم برگزار کنید ما از همین الان به امنیت انتخاب بات با این جبهه گیری جنابعالی شک داریم بیچاره کهگیلویه بدبخت که شما فرماندارش هستید

  • 6 ااااا 1403/3/30 13:44:8

    محقق زاده شما حق دخالت نداری . به نظر ما باید از همین الان کنار بروید چون با وجود فرد ناتوانی چون شما انتخابات کهگیلویه انتخابات ناسالمی خواهد شد و مسعولین باید ورود کنند .. جل وپلاستو جمع کن

    پاسخ
  • 7 رزمند ه 1403/3/30 13:21:28

    فکر کنم بیشتر صدمات درروابط خارجی را خود اغایان ازجمله سفارت عربستان خودی ها درزمان روحانی اَشغال کردین ..وخودتون نیز مصالحه کردین ..اصلاحات همیشه گفتگوی تعامل باجهان را مطالبه کرده شما ها به ملت خودتون نیز رحم نکردین تمامی زیر ساخت های معنوی ومادی این دیاررا نابود کردین .دیگه ملت اگاه گشته ..درود بر پزشکیان رزمنده باصداقت

    پاسخ
  • 8 عبدالله 1403/3/30 13:7:46

    اینها آزادن هرکارخلافی هم انجام بدهند اشکال ندارد چون رضای خدا رادرآن خلاف می دانند

    پاسخ
    • 8 - 1 پشیمان پاسخ به : عبدالله 1403/4/1 9:5:30

      چقدر خوب گفت همای: "من از جوری(ظلمی) که در راه خدا کردم، پشیمانم، پشیمانم....

  • 9 فرهنگی 1403/3/30 12:51:18

    ظریف کاندید نیست طرفدار یکی از کاندیدا هست مطلب بی ربط !! ظریف دروغ گفت باید رسوا بشه

    پاسخ
    • 9 - 1 ناشناس پاسخ به : فرهنگی 1403/3/30 13:39:50

      حقیقت تلخه درسته شماها تا بعداز انتخابات فرصت دارید به .............. ادامه بدیدحرص نخور فقط گرچه فاتحه تون خوندست دیگه.... رحمه الله فاتحه

سایر اخبار
برگزدیدها