صدا و سیما یا رقیب انتخاباتی!


تهمت کارشناس برنامه میزگرد فرهنگی به مشاور پزشکیان/ فاضلی پاسخ داد/ صدا و سیما میکروفن را قطع و مانع جواب دادن شد

در بخشی از این میزگرد سعی شد که پزشکیان را با مسایلی مثل پان ترکیسم به حاشیه ببرند که وی به درستی پاسخ داد این موضوعات در کشور نتیجه نادیده گرفتن افراد هست.

تهمت کارشناس برنامه میزگرد فرهنگی به مشاور پزشکیان/ فاضلی پاسخ داد/ صدا و سیما میکروفن را قطع و مانع جواب دادن شد

برنامه میزگرد فرهنگی شبکه سه سیما با حاشیه همراه شد.

به گزارش افتونیوز، این برنامه که با سوالات عجیب و غریب کارشناسان از پزشکیان همراه بود اما وی با طمانیه به همه آنها پاسخ گفت.

در بخشی از این میزگرد سعی شد که پزشکیان را با مسایلی مثل پان ترکیسم به حاشیه ببرند که وی به درستی پاسخ داد این موضوعات در کشور نتیجه نادیده گرفتن افراد هست. 

پزشکیان از کارشناس پرسید چندتا استاندار کرد در کشور داریم؟ چون عدالت در توزیع پستها نبوده این مسایل قومی به وجود آمده است.

اما ماجرا وقتی وارد حاشیه شد که کارشناس دیگر صداوسیما یعنی اسفندیاری که از مشاوران فرهنگی اصولگرایان و رئیس دانشکده صدا و سیما می باشد با تهمت زدن به محمد فاضلی مشاور فرهنگی پزشکیان این میزگرد را به حاشیه برد.

اسفندیاری در این برنامه چندین بار محمد فاضلی را استاد متخلف اخراجی خطاب کرد که با ایجاد «علم شنگه در رسانه ها» حیثیت آموزش عالی را خدشه دار کرده است.

وقتی نوبت به پاسخگویی فاضلی رسید و در حال توضیح ماجرا بود ناگهان استودیوی صدا و سیما میکروفن وی را قطع کردند و وی نیز با عصبانیت از جای خود بلند شد و با عصبانیت استودیو را ترک کرد.

از روز گذشته که ظریف با حضور در شبکه سه به بسیاری از تهمتهای پیرامون خود و برجام در سه سال گذشته پاسخ داد و باعث ایجاد موج در بین برخی از مردم و هوادران پزشکیان شد گویی این مجموعه عریض و طویل به دنبال تلافی و انتقام از پزشکیان بود. 



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 9 نظر

  • 1 دوست 1403/3/31 16:49:53

    تهمت! رسانه های قلم به مزد واقعیته فاضلی بی فرهنگ و هتاک نماد اصلاحاتی های هفت تیرکش به روی همسر خود

    پاسخ
  • 2 فروزان 1403/3/31 15:50:40

    حکومت امام زمانه و‌دموکراسی صددرصدی حاکمه

    پاسخ
  • 3 محمود رضایی 1403/3/31 7:39:39

    سلام این را همه مردم دیدند ، این نحوه مطلب نوشتن و به انحراف بردن موضوع بی اعتمادی را به شما بیشتر افزایش خواهد داد. باید رسانه بی طرف باشد

    پاسخ
  • 4 عبل 1403/3/31 7:32:36

    حال خودت بهم نمیخوره اینقدر طرفداری بی جا می کنی مشاور پزشکیان اگر جواب داشت بده نمی گفت شما دروغ می گی و توضیح می داد واقعا کارش اوج بی فرهنگی را می رسوند آبروی یک کشور را برد با این کارش تو هم که از اون داری با اینگونه تیتر زدن حمایت می کنی و این رفتار را می پسندی مثل اون هستی

    پاسخ
  • 5 ب 1403/3/30 23:12:41

    خیلی حرکت زشتی بود. صبوری لازمه مدیریت

    پاسخ
  • 6 بانوی ایرانی 1403/3/30 22:34:11

    چه جالب، یعنی هر جا بدمون اومد بزنیم و بریم.... من اون قسمت قهر آقای فاضلی رو دیدم واقعاً شما این رفتار رو ناشی از عدم کنترل هیجانات نمی بینید ؟ در شأن کسی که به عنوان مشاور فرهنگی یک کاندید ریاست جمهوری در مقابل این همه بیننده نشسته بود این رفتار به دور از ادب بود.

    پاسخ
  • 7 کاوه 1403/3/30 21:59:6

    سلام من داشتم برنامه رو زنده تماشا میکردم این مطالب شما رو که خوندم تعجب کردم؟؟ خواهشا جای شهید و جلاد رو عوض نکنید اگه میخواید خبر کار کنید چرا این همه تقطیع کردید هر چی که خودتون دلتون خواسته نوشتید

    پاسخ
  • 8 سام 1403/3/30 21:46:52

    آدم اینقدر عصبی!؟؟؟؟

    پاسخ
  • 9 جانم فدای ایران 1403/3/30 21:21:1

    متاسفم برای کارشناس برنامه

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها