علیرضا کفایی در گفت و گو با رسانه ها؛


اصلاح طلبان با دلی پر خون وارد عرصه انتخابات شده اند/ نسبت به ترکیب هیئت های اجرایی کاملا معترض هستیم

رئیس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید هیئت‌های اجرایی انتخابات را طوری می‌چیدند که از نظر سیاسی افراد مختلفی حضور داشته باشند.

اصلاح طلبان با دلی پر خون وارد عرصه انتخابات شده اند/ نسبت به ترکیب هیئت های اجرایی کاملا معترض هستیم

اَفتونیوز| علیرضا کفایی بعد از ظهر امروز ( چهارشنبه ۳۰ خرداد ماه ۱۴۰۳) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ممکن است افرادی در انتخابات گذشته طرف‌دار جبهه‌های سیاسی دیگری بوده‌اند؛ ولی در انتخابات پیشرو طرف‌دار آقای پزشکیان باشند، ما از همه اقشار استقبال می‌کنیم؛ ولی مرزها و خط‌کشی‌های سیاسی باید حفظ شود، جبهه اصلاحات نمی‌تواند خودش را طرف‌دار هر فردی بداند، افراد باید به اصلاحات پایبند باشند. 


وی در خصوص اینکه یکی از فرماندارهای استان سوگیری داشته و در مورد یکی از کاندیداها اظهارنظری کرده، افزود: این از ضعف اخلاقی و ضعف شخصیتی این فرد است، کسی که به‌عنوان فرماندار از یک کاندیدا حمایت می‌کند، در جایگاه اشتباهی قرار گرفته است، این خطا است.
وی تصریح کرد: با چنین رفتارهایی این شائبه به وجود می‌آید که انتخابات از سوی دولت مهندسی می‌شود.

کفایی در خصوص سؤال یکی از خبرنگاران در خصوص احتمال سفر پزشکیان به کهگیلویه و بویراحمد گفت: فکر نمی‌کنم سفر آقای پزشکیان به استان انجام بگیرد.
وی بیان کرد: معلم اخلاق جناب آقای خواجوی فرد سیاستمدار و اخلاق‌مدار، یکی از سرآمدان و مبارزان قبل از انقلاب بودند، بعد از انقلاب هزینه‌های زیادی دادند، آقای لاهوتی از جمله افراد است که همیشه اصلاح‌طلب باقی ماندند؛ ولی هیچ‌وقت وارد هیچ حزبی نشدند، یاد ایشان را گرامی می‌داریم.

وی گفت: این زندگی شایسته مردم ما نیست، تغییراتی را در نظر داریم و پیگیری می کنیم، اگر آقای پزشکیان پیروز انتخابات شوند، این مطالبات را پیگیری می کنیم.
کفایی بیان کرد: اصلاح طلبان با دلی پر خون وارد عرصه انتخابات شده اند، در شرایطی که تاجزاده با همه خدمتی که از قبل انقلاب تاکنون داشتند، بدون اینکه کاری کرده باشند، فقط به جرم نقد کردن ۷ سال و حالا هم دو سال در حبس هستند.
وی گفت: آقای زیباکلام بیمار هستند و سرطان دارند، آقای موسوی و همسرشان با وجود کهولت سن در حصر هستند، قول هایی هم احتمالا داده شده است.
کفایی بیان کرد: ان شاء الله تغییراتی ایجاد شود، در قانون اساسی فصل حقوق مردم و حقوق شهروندی به درستی اجرا شود.


رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان تصریح کرد: ضمن احترام به تمام کاندیداهایی که در صحنه هستند، از استانداری تا فرمانداری ها انتقادهای جدی داریم، هیئت های اجرایی انتخابات کاملا یکسویه است. حتی امروز فرمانداری در یک شهرستانی موضع گیری درخصوص یکی از کاندیداها داشته که به این کاندیداها احترام می گذاریم، ولی از دروغ بیزار هستیم.

وی گفت: کسانی که سالها در این کشور در قدرت بودند، این وضع فلاکت بار را به وجود آوردند، باز هم به میدان آمدند، اگر می خواستند کاری کنند، همان موقع می کردند.
کفایی اضافه کرد: نسبت به ترکیب هیئت های اجرایی کاملا معترض هستیم، استانداری فرصت دارد که حتی تا روز رأی گیری تغییرات را ایجاد کند، اعتراض خود را از طریق رسانه ها اعلام کردیم و هم سخنگوی ستاد دکتر پزشکیان در استان اعلام کردند.


وی خاطرنشان کرد: کمیته صیانت از آراء در حال رصد اعضای صندوق های رأی هستند، با مشکلات مواجه هستیم، این شائبه به وجود می آید که می خواهند انتخابات را هدایت کنند. ان شاء الله بتوانیم یک مشارکت حداکثری داشته باشیم.
وی گفت: امیدواریم دستگاه قضایی حرکت کند و جدای از دستورات امنیتی، بطور مستقل عمل کند و این افراد آزاد شوند. مسئله مهم انتخابات است، برای اینکه مشارکت بالا باشد، آراء بالا باشد و بتوانیم در جهان حرف بزنیم.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها