سخنران اجلاسیه ۳۹۰ شهید گچساران:


شما افتخارات زیادی دارید

سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران در اجلاسیه شهدای گچساران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت:

شما افتخارات زیادی دارید

اَفتونیوز|سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران در اجلاسیه شهدای گچساران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت:هفت شهید سرافراز این شهر قهرمان در پیروی انقلاب اسلامی نقش آفرینی کردند،شهدای دفاع مقدس که از این کیان کشور دفاع کردند آن ها به ظاهر از بین ما رفتند تا ما بمانیم و امروز افتخار کنیم با زبان فارسی صحبت می کنیم آن ها رفتند که ما برای رفتن به ۲۵ شهرمان نخواهیم پاسپورت بگیریم،آن ها رفتند که یک وجب از خاک ما و به ناموس ما لطمه ای وارد نشود.

سردار تنگسیری عنوان کرد: من افتخار می کنم که کوچک ترین سرباز این مردم عزیز هستم.مردم با شرفی که ۴۰ و اندی سال در برابر تمام استکبار جهانی و ملحدان این زمان ایستادند.

وی بعد از سلام و درود به شهدای مدافع حرم و گرامی داشت شهید مدافع حرم استان تصریح کرد:سلام و درود به شهدای امنیت می فرستیم که امنیت را برای ملت عزیزمان به ارمغان آوردند.

از نیروی قهرمان فراجا ،بسیج دلاور و سلحشور ،ارتش غیرت مندان ،سپاه دلاوران این ها خادمان ملت هستند که امنیت برای این ملت بماند.

وی افزود: درود بر این شهدا که جان خود را فدا کردند که امنیت امروز در کشور ما استوار و مستقر باشد.

سردار تنگسیری با درود فرستادن به شهدای سلامت خاطرنشان کرد :زمان کرونا را فراموش نمی کنیم که کسی جرئت نمی کرد به بیمارستان ها برود کادر پزشکی در بیمارستان ها جانشان را دادند که هموطنشان بماند.

وی با سلام و درود می فرستیم به فرستادن درود به شهدای دولت و خدمت و آرزوی سلامتی و طول عمر برای  مقام معظم رهبر انقلاب عنوان کرد: عیدالاکبر عید اکبر عید ولایت عید غدیر خم بر همه شما ولایت مداران که افتخار ایرانید مبارک باشد.

وی با تشکر از دست اندرکاران اجلاسیه تصریح کرد:قطعاً بدانید شما را شهدا دعوت کردند و خودشان بین شما هستند اما این دید ناسوتی ما آن وجود ملکوتی شهدا را درک نمی کند و امروز این شهدای ما هستند که این کشور را هدایت می کنند از این توطئه‌هایی که صورت می‌گیرد  عبور می‌دهند.

وی افزود:امروز  ما توفیق پیدا کردیم من و همکارانم دست به سینه مقابل این مردم بزرگ شویم ،مردم ولایت مدار و ارزشمند که می خواهند بگویند مولای متقیان ما نمی گذاریم یک بار دیگرصفین تکرار شود،نمی گذاریم یک بار دل تو خون شود از علی دوران نایب امام زمان حمایت می کنیم.

دریادار تنگسیری خاطرنشان کرد:شهرستان گچساران یکی از شهرستان‌های با مردم بافرهنگ،دلیر و با تدبیر بودند عموما رزمندگان این شهرستان هم گردان تیپ ۴۸ فتح و هم بچه هایی که اطلاعات امنیت از این شهرستان بودند افتخار است بچه های شما شناسایی عملیات والفجر ۸ را قبل از والفجر ۸ انجام دادند.

وی عنوان کرد: زمانی که چاه های نفت جنوب را بمباران کردند تنها محلی که توانست نفت را از این منطقه یعنی از گچساران  صادر کنند و ما بتوانیم دفاع مقدس را ادامه دهیم من شجاعت فرزندان شما را فراموش نمی کنم .

این فرمانده نظامی تصریح کرد:امروز افتخار می کنیم بخش قابل توجهی از رزمندگان نیروی دریایی از استان کهگیلویه و بویراحمد هستند

این فرمانده نظامی با اشاره به رشادت های جوانان استان در پدخندق خاطرنشان کرد: پد خندق واقعا تنگه احدی بود و ضمن اینکه اینقدر آتش سنگین بود و در یک محدوده کوچک این همه آتش بچه ها با این آتش ها مقابله کردند  ایستادند و ۱۲۷ شهید از این استان تقدیم کردند و در مقابل دشمن بعثی تا لحظه آخر ایستادند و این افتخار است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به زمان اعتصابات عنوان کرد:  زمانی که حضرت امام گفت شیرهای نفت را ببندید  مبارزان این شهرستان شیرهای نفت را بستند و اعتصاب کردند  این ها افتخاری است حتما باید کتاب از افتخارات این منطقه حساس و مهم نوشته شود.

وی افزود:رزمندگان شما در جبهه های خشکی چه در غرب چه جنوب در عملیات های خیبر،بدر،والفجر ۸ و کربلای ۵ درخشیدند این ها افتخار ایرانند. این ها از جانشان گذشتند که کشورشان،هویتشان،ناموسشان ،شناسنامه‌شان بماند.

وی تصریح کرد:امروز آدم های بی شناسنامه که نه در جنگ و نه در دفاع بودند و نمی دانند ارتش ،نیروی انتظامی و سپاه چیست و سختی نکشیدند این هایی که دیپلم و کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکترا خود را در آمریکا گرفتند و سربازی خود را در آمریکا انجام دادند در دفاع مقدس یک روز کنار رزمندگان برای دفاع از ناموس این ملت نبودندالان رگ گردن  برای مردم کلفت می‌کنند و این از مظلومیت ملت و انقلاب ماست.

سردار تنگسیری خاطرنشان کرد:چطور ما می توانیم ۲۳۰هزار شهیدی که برای خانواده هاشان ارزشمند بودند امروز ما همه این ‌ها را پشت پا بزنیم.

وی ادامه داد :الان شما بررسی کنید کسانی که امروز برای ما رگ گردن کلفت می کنند کجای تهران زندگی می کنند.

وی با تاکید بر بررسی و‌ جلوگیری از فریب خوردن عنوان کرد:هر بار شهدای ما افتخاری را می آفریدند کارهایی صورت بگیرد بعدش این ها تمام این کارها را بهم می زنند.

وی تصریح کرد:آنی که ریشه ندارد خیال می کند ایرانی بی ریشه است برویم کارشناس و مدیر از خارج کشور بیاوریم

وی یادآوری کرد:ما ۲۳۰ هزار شهید ندادیم که از خارج مستشار بیاوریم.

این فرمانده نظامی تصریح کرد:کشوری که در زمان طاغوت بالاترین برد موشک آن  ۴۵ کیلومتر بود اما امروز جوانان شما موشک‌های بالستیک بسیار پیشرفته با بردهای متعدد ساخته اند  

وی خاطرنشان کرد:برای آنکه خود را ثابت کنند خود را به زنان غیرمند ما می چسبانند مگر  امروز دختران ما محدودیت دارند؟ما خلبان زن نداریم؟!ما در پتروشیمی مهندس خانم و دکتر زن نداریم؟

وی ادامه داد:هوشیار باید باشید عزیزان من شهدای ما جانشان را ایثار کردند که ما امروز با افتخار زندگی کنیم.

وی با اشاره به زمان قبل از انقلاب تصریح کرد:در این کشور در زمان پهلوی و قاجار هر بار بخشی از آن جدا شده مگر دشمنی مثل آمریکا خوشی ما را می خواهد خدا می‌فرماید:  این ها در هیچ‌گاه و در هیچ زمانی از تو راضی نخواهند شد.

وی عنوان کرد:دشمن را باید بشناسیم.با بینش عمل کنیم.رسانه های مختلف وبسیار قوی وجود دارد و هر روز ما را می کوبند و مظلومانه در مقابل ضربات این ها عمل می کنیم.

سردار تنگسیری افزود: اما بدانید امروز ما به نقطه ای رسیدیم که  ابرقدرت های جهان از ما تسلیحات مطالبه می کنند،شهدای ما این معنای فاستقم کما امرت را ثابت کردند شهدای ما نشان دادند که در مقابل دشمن زانو و دستشان نمی لرزد و در مقابل دشمن نمی ترسند.

وی ادامه داد: وقتی ما می گوییم الله اکبر مسلمان واقعی هستیم دیگه هیچی اکبر بالاتر نیست

دیگر کدخدایی غیر خدا نیست مگر من و همه ما دست خداست.

این فرمانده نظامی با یاد کردن از سردار درخشان تصریح کرد: موشکی را سردار درخشان در نیروی دریایی سپاه راه اندازی کرد که افتخار همین استان است.

شما افتخارات زیادی دارید مردمی فهیم و دلسوزانی که پای انقلاب و دینشان ایستادند.

 

 

 

 

گزارش :مریم پارسا

 



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها