در اجلاسیه ۳۹۰ شهید گچساران مطرح شد:


امام جمعه گچساران:والاترین پیام شهدا در خوب انتخاب کردن است/روایت سردار خرمدل از اقدمات در راستای کنگره ۲۰۰۰شهید استان

در اجلاسیه ۳۹۰ شهید گچساران رخ داد: خوش آمد گویی امام جمعه گچساران /روایت سردار خرمدل از برنامه هایی که به مناسبت اجلاسیه شهدا در حال تدارک است

امام جمعه گچساران:والاترین پیام شهدا در خوب انتخاب کردن است/روایت سردار خرمدل از اقدمات در راستای کنگره ۲۰۰۰شهید استان

اَفتونیوز|در ابتدای اجلاسیه حجت الاسلام سید عنایت هاشمی منش امام جمعه شهرستان گچساران به عنوان میزبان در این اجلاسیه به مدعوین و مهمانان این اجلاسیه خوش آمد گفت و از زحمات دست اندرکان برگزاری اجلاسیه تشکر و قدردانی کرد و خطاب به سردار تنگسیری اظهار داشت :هیچ وقت هشداری که به آمریکایی‌ها در خلیج فارس دادید فراموش نمی کنیم.

حجت الاسلام سید عنایت هاشمی منش افزود:رشادت و سربلندی شما در دفاع از آب‌های نیلگون خلیج فارس را فراموش نمی کنیم.

وی ادامه داد:امشب به دیار و منطقه ای تشریف آوردید که یادآور شهدای ۱۹ آبان ۵۷ است.به مسیر و منطقه ای شرف حضور پیدا کردید که بام نفتی ایران به سرزمینی که دلاورمردان و شیرزنان آن در ۸ سال دفاع مقدس حرکت های غیورانه آن‌ها تا امروز سر زبان‌ها است و امشب که سالروز شهادت عملیات شهدای پدخندق استان کهگیلویه و بویراحمد شیرمردانی و غیورمردانی است که نامشان به آوازه‌ی بلندای غیورمردان مردان باعزت و با غیرت لر در تاریخ انقلاب اسلامی و ۸ سال دفاع مقدس و استان کهگیلویه و بویراحمد می درخشد.

وی بعد از خیرمقدم مجدد تصریح کرد:شهدا والاترین پیامشان و مقامشان در خوب انتخاب کردن است و امروز شهدای عزیز به ما یاد دادند هر کسی که خوب انتخاب کند درست انتخاب کند و راه ولایت و مسیرش مسیر ولایت باشد که همه وجود ما و هستی ما فدای ولایت است و در مسیر ولایت است شهدا به ما نشان دادند که هر کسی در راه ولایت و مسیر ولایت باشد عاقبت به خیر است.

سردار خرمدل فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در اجلاسیه ۳۹۰ شهید شهرستان گچساران بعد از ادای احترام و خوش آمد به حاضرین اظهار داشت: افتخار بزرگی برای ما و استان ماست که یکی از سربازان مجاهد و رشید اسلام که همه زندگی خود را وقف مجاهدت و جانبازی در راه اسلام کرده است یعنی سردار تنگسیری با هیئت همراه خودشان  که هر سه این بزرگوار افتخار جنوب و متعلق به همین منطقه هستند سلام و صلوات خدا بر شما عزیزان و بزرگواران

 

سردار حمید خرمدل تصریح کرد: برنامه هایی که به شکل فاخر و بدیعی در استان در حال اجراست کاملا یک کار تیمی،تشکیلاتی و قرارگاهی است.

وی ادامه داد :اینگونه نیست که فقط سپاه متولی باشد سپاه هماهنگ کننده مجموعه های مختلف است بنیاد شهید ،فرمانداران همه پای کار هستند برای مثال عزیزان در همین شهرستان در مجموعه نفت،شهرداری ،فرماندار همه واقعا ید واحد بودند و این برنامه‌ها فاخر را انجام می دهند.

وی خاطرنشان کرد:امسال در واقع دومین کنگره ملی استان است ما برنامه داریم که ۲۰۰ جلد کتاب مربوط به خاطرات شهدا ،دل نوشته شهدا و آنچه مربوط به دفاع مقدس است گردآوری کنیم و بخش عمده ای از آن در حال حاضر انجام شده است

خرمدل عنوان کرد:یک فیلم سینمایی درباره زندگی شهید طیب (دانشجویی که قبل از انقلاب در آمریکا تحصیل می کرده ولی وقتی جنگ شد به ایران بازگشت و به شهادت می رسد) در دستور کار داریم.

فرمانده سپاه فتح استان خاطرنشان کرد:نزدیک به ۱۰۰ مستند دفاع مقدس در حال تولید داریم که بخشی از آن ها صدا و سیما در حال کار هستند و بخشی از آن سایر هنرمندان در حال کار هستند.

وی ادامه داد:ما شاید ۹۰ یا ۹۵ درصد برنامه های ما توسط هنرمندان استان در حال کار هستند که این یک ظرفیت خوب و یک عملیات فرهنگی بزرگی در استان رقم می زند.

وی تصریح کرد:یکی از برنامه های فاخر ما تحت عنوان شب‌های شیدایی است که به مدت ۱۵ شب در مرکز استان در مردادماه برگزار خواهد شد و از ابتدای خلقت انسان تا الان را به شکل نمایشی و فاخری اجرا خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد:در حوزه تئاتر ،سرود ،شعر اتفاقات بسیار بزرگی در استان صورت گرفته است .

وی افزود:این استان همانگونه که در دفاع مقدس افتخار آفرین بوده و ۲۰۰۰ شهید تقدیم کرده است و آن روز به نسبت جمعیتشان بیشترین حضور در دفاع مقدس داشتند امروز هم که سال‌ها از دفاع مقدس و شهادت شهیدان گذشته ولی هر صحنه ای که متعلق به این نظام و انقلاب بوده گل کاشته اند در انتخابات،راهپیمایی، ایام الله دهه فجر و هر چیزی که متعلق به این نظام و انقلاب بوده پیشگام بودند دو قوم لر و قشقایی که دوشادوش همدیگر در این استان زندگی می کنند و همیشه افتخار آفرین بودند.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها