حمله صریح منطقیان به ستاد انتخابات استان؛


شما که یک عمر گفتید حق علی غصب شده، چرا بچه های ما را سر صندوق راه نمی‎دهید؟ / پزشکیان دستش به خون و مال کسی آلوده نیست/ ما حق داریم نسبت به عملکرد شما بدبین باشیم

استاندار، فرمانداران و بخشداران باید پاسخ دهند که هدفشان از یک طرفه انتخاب کردن هیات های اجرایی، نظارت و کاربرها و اعضای صندوق ها چیست و درخصوص این تبعیض چه پاسخی خواهند داشت.

شما که یک عمر گفتید حق علی غصب شده، چرا بچه های ما را سر صندوق راه نمی‎دهید؟ / پزشکیان دستش به خون و مال کسی آلوده نیست/ ما حق داریم نسبت به عملکرد شما بدبین باشیم

اَفتونیوز| محمود منطقیان در گردهمایی شامگاه دوشنبه (۴ تیرماه ۱۴۰۳) گفت: به همه چیز نگاه امنیتی دارند، حتی به راه رفتن افراد شک می‌کنند، منتقدان و مخالفان را عامل دشمن معرفی می‌کنند.
وی گفت: فرومایگان را بکار می‌گیرند و دانایان را منزوی می‌کنند، این سیاست بدی است. قدرت و ثروت هدف اصلی آن‌ها است، افراد برایشان تاریخ مصرف دارد.
منطقیان با اشاره به حضور تنها کاندیدای اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری افزود: جناب آقای پزشکیان انسان سالمی است و قدرت را برای منفعت و سرکوب نمی‌خواهد، زیرا پاکدامن زیسته است، دغدغه مردمی را دارد که کسی صدایشان را نمی‌شنود.

وی با بیان اینکه پزشکیان دستش به خون و مال کسی آلوده نیست، افزود سیاست را به عنوان یک ابراز برای خدمت به مردمش می‌خواهد.
منطقیان گفت: برخی نامزد‌ها اعلام می‌کنند ادامه دهنده راه رئیس جمهور سابق هستند یعنی ادامه دهنده فقر، افزایش قیمت دلار، تنش‌های بین‌المللی، پاسخگو نبودن و فراری دادن متخصصان از کشور هستند.
وی خاطرنشان کرد: اکنون پزشکیان پا به میدان نهاده که مردی پاکدامن است و از همه می‌خواهم که کمکش کنند‌.
منطقیان تصریح کرد: استاندار، فرمانداران و بخشداران باید پاسخ دهند که هدفشان از یک طرفه انتخاب کردن هیأت‌های اجرایی، نظارت و کاربر‌ها و اعضای صندوق‌ها چیست و درخصوص این تبعیض چه پاسخی خواهند داشت.

وی گفت: در شهرستان کهگیلویه دیدیم که چه شد شمایی که یک عمر گفتید حق علی غصب شده است.
چرا بچه‌های ما را سر صندوق‌های رای راه نمی‌دهید؟ معلوم است که باید بد بین باشیم و بگوییم قرار است انتخابات مهندسی شده برگزار شود.
منطقیان بیان کرد: هیأت‌های نظارت سالهاست که یکطرفه عمل می‌کنند، ‌ای کسانی که سر صندوق‌ها هستید درست است خیلی از شما گزینشی انتخاب شده‌اید اما در برابر فقر و گرانی و معیشت مردم احساس مسئولیت کنید. می‌خواهیم انحصارطلبی و زورگویی را برداریم. به دنبال یک دموکراسی تمام عیار هستیم‌.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 2 نظر

  • 1 بازنشسته 1403/4/7 16:47:46

    با سلام فکر نکنم رای مردم اثری در انتخاب داشته باشد همانگونه که در انتخابات قبل هم دیدیم رییس جمهور ما انتصابی است نه انتخابی دیدیم که کاندیداها ی حاضر را انصاب کردند انان را که خودشان خواستند تایید کردند

    پاسخ
  • 2 Mohsen Day 1403/4/5 0:7:2

    انتخابات ۸۸ چه کردید که حالا از عدالت حرف میزنید البته ۸۸ تقلب در کار نبود و العان بی عدالتی درکار نیست و اینا همش توهم شماست

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها