تحلیلی ابتدایی از آرای سه کاندید در استان؛


پیشتازی معنادار اصولگرایان در بهمئی، مارگون و باشت/ دهدشت پزشکیان را بر صدر نشاند/ رقابت تنگاتنگ در گچساران و چرام

تحلیل ابتدایی از آرای سه کاندید در شهرستان های مختلف کهگیلویه و بویراحمد را بخوانید.

پیشتازی معنادار اصولگرایان در بهمئی، مارگون  و باشت/ دهدشت پزشکیان را بر صدر نشاند/ رقابت تنگاتنگ در گچساران و چرام

اَفتونیوز| طبق برآوردهای اولیه دو مرحله‌ای شدن انتخابات قطعی شده است؛ احتمالا دور دوم انتخابات بین آقایان جلیلی و پزشکیان در ۱۵تیرماه برگزار خواهد شد؛ با این حال باید تا اعلام رسمی نتایج توسط وزارت کشور منتظر باشیم.

 آمارهای غیر رسمی از ستاد انتخابات استان  نشان می‌دهد جلیلی و قالیباف در شهرستان های گچساران و چرام رقابت پای پای داشته اند، پزشکیان در دهدشت، با فاصله ای محسوس از رقبای اصول گرا پیشی گرفته است، لیکک، مارگون و باشت جولانگاه آرای اصول گرایان بوده اند، لنده نیز پزشکیان با فاصله  شکننده جلوتر از جلیلی حرکت می کند.

دیشموک نیز از جمله بخش های درخشان پزشکیان بود، در شهرستان دنا نیز رقابت تنگاتنگی بین جلیلی و پزشکیان صورت گرفته است،  در  بویراحمد نیز، مجموعه آرای قالیباف و جلیلی بیشتر از آرای پزشکیان بوده است.

اَفتونیوز طی روزهای آینده بصورت ویژه و مبسوط به تحلیل آرای انتخاباتی استان خواهد پرداخت.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 احمدی 1403/4/10 7:36:2

    درباشت که شهر کوچکی است که کل جمعیت این شهرستان ۲۳هزار نفر است به همت جناب فرمانداری .... بیست هزارنفری رای دهند داشته که در نظام های لامذهب وبی اعتقاد هم چنین نیست وجناب استاندار هم از این کار .... فرماندارش کیف می کند به جای اینکه خودش بچه باشت است وهمه چی را می داند هیچ حرفی نمی زند واین نشان تایید کار فرمانداراست

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها