آقای بزرگواری؛ به گذشته رجوع نکنید، برای آینده تلاش کنید!

یکی از مخاطبین این پایگاه خبری خطاب به حجت الاسلام سید علی محمد بزرگواری نماینده دوره هشتم و نهم کهگیلویه،بهمئی،چرام و لنده نوشت:

آقای بزرگواری؛ به گذشته رجوع نکنید، برای آینده تلاش کنید!

اَفتونیوز| یکی از مخاطبین این پایگاه خبری خطاب به حجت الاسلام سید علی محمد بزرگواری نماینده دوره هشتم و نهم کهگیلویه،بهمئی،چرام و لنده نوشت:

محضر مبارک حجه الاسلام سید علی محمد بزرگواری نماینده ادوار گذشته کهگیلویه ،بهمئی ،چرام و لنده

جناب بزرگواری انتخابات تمام شده است و به تایید نظام نیز رسیده است و باید نتیجه را پذیرفت اینکه به هر بهانه ای لب به اعتراض به هیئت های اجرایی انتخابات گذشته و ورق زدن گذشته دارید تکرار است و تکرار ملال آور است.

جناب بزرگواری جامعه رنجور کهگیلویه نیاز به آرامش و اتحاد برای رسیدن به توسعه دارد تا کی باید شاهد جنگ و جدل شما بزرگان عرصه سیاست این حوزه برای رسیدن به قدرت باشیم؟!

عدل هاشمی‌پور ۴ سال بر موحد تاخت و وی را محکوم به کم کاری کرد در آخر خود کنارش نشست و ما نفهمیدیم گلایه ها و نقدهایش برای در قدرت نبودن خودش است یا برای مردم مظلوم و محروم کهگیلویه!

شما نیز لب به نقد گشودید و آرامش را از منطقه و جوانان می ربایید برای چه؟!

آیا نگرانی شما برای مردم است پس برای همین مردم به نتیجه انتخابات تایید شده تمکین کنید و بیش از این سبب بدبینی جوانان ناامید این دیار از نظام مقدس جمهوری اسلامی نشوید.

جناب اقای بزرگواری شما به قول خودتان برای نجات کهگیلویه قدم برداشته بودید نشد یا خواست خداوند چنین مقدر بود بپذیرید و پذیرش را نشان شجاعت بدانید و جوانان منطقه را به آرامش و سعه صدر دعوت کنید نه هر بار با سخنانتان سبب آشفتگی جوانان و بحث های بی انتهای مجازی شوید.

انتخابات تمام شد حجت بر شما تمام نشده است به جای رجوع به گذشته به آینده نگاه کنید و برای توسعه کهگیلویه بزرگ تلاش کنید اگر اندک آبرویی در این نظام دارید هزینه حل مشکلات شخصی و عمومی مردم کنید نه اینکه آبرویتان را هزینه گذشته کنید ...

نمیدانم از چه کسی مشورت می پذیرید اما اینجانب دلسوز شما و رویه دست شما هستم و شما را به پذیرش  نتیجه انتخابات و مطالبه گری عمومی در راستای منافع عمومی مردم دعوت می کنم.

(مطلب منتشر شده نظر نویسنده است و انتشار آن در افتونیوز به معنای تایید تمام یا بخشی از آن نمی‌باشد)



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 3 نظر

  • 1 گچساران 1403/4/12 11:33:37

    انتخابات کهگیلویه در اسفند هم مثل قضیه باشت بوده در انتخابات اخیر

    پاسخ
  • 2 کهگیلویه 1403/4/11 16:33:24

    با چینش صندوق های انتخابات ریاست جمهوری در کهگیلویه همه به یقین به تقلب در انتخابات مجلس کهگیلویه اذعان دارند شک دارید ؟ چرا سیزده صندوق ابطال شد واقعا به وجدان خود مراجعه کنید

    پاسخ
    • 2 - 1 دهدشتی پاسخ به : کهگیلویه 1403/4/12 8:54:30

      تو هم مثل کاندید شکست خورده ات هنوز داری از شدت ناراحتی بد وبیرا به زمین وزمان می گی وگریه می کنی ، اگه بزرگواری حقش ضایع شد مگه شکایت نکرد ، مگه ۳۰ درصد صندوق ها باز بینی نشده اند ازطرفی بزرگواری که به ظاهر خودشو طرف مردم وسنگ صیانت از رای مردم را به سینه می زنه چرا درهمین انتخابات ریاست جمهوری در بخش باشت که کل جمعیتش ۲۳۰۰۰ نفر از طفل بدو تولد تا پیرمرد لب گور می باشد ۲۰۸۴۷ نفر رای به صندوق ریخته شد چرا درروستای ۱۰۰ نفری ۳۰۰ رای به صندوق به نفع جلیلی استخراج شد تقلب آشکار ، آیا رای مردم حق اناس نیست فقط رای بزرگواری حق الناس است جمع کنید کار وکاسبی تونو مردم ما باشعورند خیال می کنی چون زورشون به بی عدالتی ها نمی رسه از تفکر شما راضییند

سایر اخبار
برگزدیدها