تخلفات انتخاباتی دستگاههای دولتی در روز روشن/ تبلیغات علنی با امکانات دانشگاه دولتی یاسوج/ شکایت کجا بریم؟!

تکرار این حمایت علنی و آشکار توسط دانشگاه یاسوج در حالی با آسودگی انجام می شود که در دور اول نیز این تخلف صورت گرفت اما هیچ برخوردی صورت نگرفت و منجر به تکرار آن شد.

تخلفات انتخاباتی دستگاههای دولتی در روز روشن/ تبلیغات علنی با امکانات دانشگاه دولتی یاسوج/ شکایت کجا بریم؟!

اَفتونیوز| در حالی که انتخابات ریاست جمهوری به دور دوم کشیده شد و رقابت در این دور بین پزشکیان و جلیلی بسیار حساس شده است اما گویا دستگاههای دولتی استان همچنان بر تخلف انتخاباتی خود مصر هستند.

به گزارش افتونیوز، دانشگاه یاسوج که پیشتر در کانال رسمی خود در ایتا، جریان اصلاحات را تخریب می کرد در جدیدترین مورد نیز با تبلیغ علنی برای سعید جلیلی نامزد مورد حمایت جبهه پایداری عملا قانون را به سخره گرفته و گویا معاونت فرهنگی این دانشگاه خود را فراتر از قانون می داند.

تکرار این حمایت علنی و آشکار توسط دانشگاه یاسوج در حالی با آسودگی انجام می شود که در دور اول نیز این تخلف صورت گرفت اما هیچ برخوردی صورت نگرفت و منجر به تکرار آن شد.

با این حال نمی‌دانیم باید کی را خطاب قرار دهیم و این شکایت را به کجا ببریم؟ از مسئولان ارشد اجرایی استان که کامل ناامیدیم و اگر دستگاههای قضایی نیز اراده ای برای برخورد داشتند حتما در دور اول انتخابات ریاست جمهوری با مسئولان دانشگاه یاسوج برخورد می کردند.

مردم استان؛ شکایت به شما می بریم که به عیان می بینید چه اتفاقهایی در این استان می افتد و قانون هم برای برخی دستگاهها و افراد به حالت تعلیق در آمده است!

خبر مرتبط:

دانشگاه یاسوج یا ستاد انتخاباتی اصولگرایان؟! / سند

 



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 7 نظر

  • 1 حسنی 1403/4/12 8:18:51

    متاسفانه دانشگاه علوم پزشکی بازرسی و نظارت ندارد و کلا بازرسی دانشگاه تعطیل است و گر نه باید فورا اقدام می شد

    پاسخ
  • 2 فروزان 1403/4/11 19:44:16

    ......... خیلی وقت است که جناح رقیب را مورد هتک حرمت قرار میدهد، جدیدا هم گفته اینجا کربلاست یا طرفدار کفار یا مسلمانان، معیار ایشان از کفر و مسلمان چیست ایا به درجه ای رسیده که هفتاد میلیون ایرانی را کفار و خود را نبی معرفی کند نکنه بعد از سالها مربی بودن که با رابزنی رییس دانشگاه درجه استادیاری گرفته فکر میکند معصوم شده، قطعا اون دنیا باید جوابگوی این همه هتک حرمت و بی عدالتی و فشار بر دانشجویان بیچاره ای که راهی جز تن دادن به خاسته شما ندارند باشید

    پاسخ
  • 3 عدالت 1403/4/11 17:49:24

    آه از این همه بی عدالتی

    پاسخ
  • 4 گی من ضرر 1403/4/11 17:31:43

    تازه ایشون دیروز بعد نماز ظهر و عصر در نمازخانه در ساختمان مرکزی دانشگاه با کارکنان درگیر و با صدای بلند مخالفان جلیلی را یزید خطاب میکند و چند وقت پیش هم میگه که دو غده ی سرطانی در هست یکی اسرائیل یکی اصلاح طلب در عجبم ایشون کی هستن که دارن فتوا میدن ایشون در دانشگاه و جامعه بین همه ی اقشار هیچوقت هیچ جایگاهی بخاطر تندرویی نداشته و ندارد

    پاسخ
  • 5 سی سخت 1403/4/11 17:10:57

    ای برادر! مهدی جوکار نماینده شورای نگهبان است که باید نظارت کند، خودش با هماهنگی دوستانش در دانشگاه یاسوج این کارها را می کنند. ان شاء الله خداوند روسیاهشان خواهد کرد.

    پاسخ
  • 6 ب م 1403/4/11 16:15:28

    وقتی سید انقلابی استاندار میاد قاتون شکنی میکن طبق قانون هر کاندید باید نماینده روی صندوق داشته باشه خودش و فرمانداراش دسته یکی کردن همه رو یطرفه گذاشتن این همه تخلف تو روز روشن جلوی چشم ما کردن مردم ب کجا شکایت ببرن از خدا هم نمترسن میگن ما چون ب فلان جناح وابسته یم هرکاری بکنی مباح مردم از دین واعتقاد زد کردن بدترین ضربه رو این دارن ب انقلاب میزنن نه دشمنان خارجی

    پاسخ
  • 7 روباه صفت ها کلک زاده با رازیان 1403/4/11 16:12:40

    ........... خوب داری زرنگی میکنی جناب ملک زاده رفتنی است شماهم با .... زاده حتما خواهی رفت این بنر کار دکتر ...... ........ بهداشتی است ........... هم جلوی معاونت بهداشتی نصب کرده صرفا بخاطر خودشرینی روز جمعه ملت ایران جواب دندان شکن به اینها خواهند داد سواستفاده تبلیغاتی وابزاری از اموال بیت المال روباه صفت ها در دولت آینده جایی ندارند

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها