دانشگاه یاسوج یا رقیب انتخاباتی؟! / کارشکنی علنی دانشگاه یاسوج برای ستاد پزشکیان

این در حالی است که روز ۵ تیرماه نشست حامیان قالیباف در دانشگاه بدون هیچ گونه محدودیت و با حضور عموم مردم برگزار شد

دانشگاه یاسوج یا رقیب انتخاباتی؟! / کارشکنی علنی دانشگاه یاسوج برای ستاد پزشکیان

افتونیوز - در حالی که انتخابات ریاست جمهوری به دور دوم کشیده شده و رقابت در این دور نیز به مراحل حساس رسیده است اما گویی این رقابت در استان کهگیلویه و بویراحمد کاملا ناعادلانه و ناجوانمردانه در جریان است.

از چینش یک‌طرفه اعضای هیئت اجرایی و اعتراض‌های مکرر ستاد استانی دکتر پزشکیان تا افتضاح آرا ماخوذه دور اول انتخابات در باشت که منجر به واکنش شورای نگهبان استان نیز شد نیز که بگذریم، برخی دستگاه‌های دولتی عملا و علنا نه تنها به تبلیغ نامزد اصولگرا می پردازند بلکه برای نامزد مورد حمایت جریان اصلاحات نیز کارشکنی می کنند.

در جدیدترین مورد، ستاد دانشگاهیان دکتر پزشکیان در کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرده بود همایشی را با عنوان دانشگاه، انتخابات و آینده ایران روز چهارشنبه ۱۳ تیرماه با حضور تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در سالن چمران دانشگاه یاسوج برگزار می کند اما اکنون خبر می رسد مسئولان دانشگاه یاسوج برای برگزاری این نشست انواع و اقسام کارشکنی‌ها را انجام داده و محدودیت و ممنوعیت‌های زیادی را برای این همایش ایجاد کرده اند.

این در حالی است که روز ۵ تیرماه نشست حامیان قالیباف در دانشگاه بدون هیچ گونه محدودیت و با حضور عموم مردم برگزار شد (هر چند استقبال اندکی از این نشست شد و عکسها نیز موجود است) اما همانگونه که در تصاویر این نشست و پوستر اطلاع رسانی آن آمده بود حضور برای عموم آزاد بود! 

اما اکنون که نوبت به ستاد پزشکیان می رسد انواع و اقسام محدودیت و ممنوعیت را اعمال می‌کنند که می توان همه این کارها را در جهت دلسرد کردن مردم از مشارکت در انتخابات دانست و بر خلاف توصیه بزرگان و اعاظم نظام است.

دانشگاه یاسوج که خود باید میزبان و محلی برای نشست‌های انتخاباتی و تضارب آرا جهت مشارکت هر چه بیشتر مردم و معرفی افکار، آرا، برنامه‌ها و دیدگاههای نامزدها باشد نه تنها این ماموریت خود را در دوران مدیریت بهادر کرمی به انجام نرساند (که در تاریخ دانشگاه شاید بی سابقه بود) بلکه از سویی دیگر این دانشگاه عملا به ستاد اصولگرایان تبدیل شده که با امکانات دولتی در دور اول جریان اصلاحات را تخریب می کردند و در دور دوم نیز به تبلیغ علنی برای جلیلی نامزد جبهه پایداری می‌پردازند.

گویا استاندار در استان حضور ندارد، ولی از معاون سیاسی که رئیس ستاد انتخابات استان هست و دستگاههای قضایی، نظارتی و امنیتی انتظار می رود سریعا به موضوع ورود کنند و جلوی تخلفات خوسرانه و اعمال سلیقه افراد را بگیرند تا انتخابات و برنامه های انتخاباتی در صحت و سلامت و بدون مشکل خاصی برگزار شود.

خبرهای مرتبط


نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 2 نظر

  • 1 پرستار زحمتکش 1403/4/13 0:46:5

    چون با قبولی دکتر پزشکیان منافع مسئولین این نهاد ب خطر میفته 😅

    پاسخ
  • 2 مهرشاد 1403/4/12 21:12:56

    دانشگاه یاسوج خود یه کشور مستعمره حاج اقا...... که قوانین آن با همه جای دنیا فرق دارد دانشگاه یاسوج حامیان پزشکیان و تفکر اصلاح طلبی چندین ساله مورد هتک حرمت و بی احترامی توسط معاون دانشگاه انجام میشه و هیچ نهادی هم ناظر و پیگیر این امر نیست

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها