نشست خبری مسولان ستاد پزشکیان در استان:


کمبود تعرفه در روز انتخابات توجیه پذیر نیست/ مردم رای خود را به ساعات پایانی موکول نکنند/ اجازه ندهید اتفاقات باشت تکرار شود

مسولان ستاد مسعود پزشکیان در کهگیلویه و بویراحمد شکایات و گلایه های خود را نسبت به عملکرد مدیران اجرایی و مجریان انتخابات ابراز کردند.

کمبود تعرفه در روز انتخابات توجیه پذیر نیست/ مردم رای خود را به ساعات پایانی موکول نکنند/ اجازه ندهید اتفاقات باشت تکرار شود

اَفتونیوز| دیروز عصر سه شنبه ۱۲ تیر ماه ۱۴۰۳ نشست هم اندیشی مسولان ستاد دکتر پزشکیان در کهگیلویه و بویراحمد با اصحاب رسانه و خبرنگاران برگزار شد. 

این نشست با گلایه ها و شکایات مسولین ستاد نسبت به مدیران ارشد استان شروع شد.

سید رضا عسکری فعال سیاسی در این نشست اظهار داشت: حضور آقای پزشکیان امیدی ایجاد کرده است که همه ما می توانیم با ترغیب مردم به شرکت در انتخابات با افزایش مشارکت شانس حضور وی در پاستور را بیشتر کنیم.

عسکری تصریح کرد: دعوت می کنیم از همه مردم و جوانان و رأی اولی ها و بانوان که در مرحله دوم پای صندوق های رای بیایند و به ارتقای اقتدار ملی کمک کنند.

عسکری  گفت: این دعوت ما در جهت تلاش برای ایران و ایرانی است و معتقدیم با حضور دکتر پزشکیان مشارکت افزایش پیدا خواهد کرد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: رقیب آقای پزشکیان هم و حامیانش مسئول این چالش ها و شرایط کشور هستند.

عسکری افزود: امروز اگر شعارهای غیرقابل دسترس را ارائه می دهند می خواهند موفق به اخذ رای بخشی از جامعه بشوند.

وی ادامه داد: باید با حفظ انصاف و رعایت عدالت مردم را آگاه کنیم زیرا اگر این روند ادامه پیدا کند ایران به خطر خواهد افتاد

وی تاکید کرد: با همه دلخوری هایی که وجود دارد امیدواریم همه همت کنند و رأی دهند تا مسیر ریل گذاری در کشور را تغییر دهند.

عسکری در این نشست خطاب به استاندار گفت؛ شما بعنوان مجری انتخابات باید عدالت و انصاف را رعایت بکنید، ما از استاندار، فرمانداران، بخشداران، هیئت های اجرایی و نظارت میخواهیم معایب گذشته را برطرف کنند. ما از آنها میخواهیم اعتماد مردم را جلب کنند، بخشی از این عدم مشارکت ناشی از عدم اعتماد بوجود آمده در جامعه است.

وی گفت، اگر استاندار و سایر مجریان در جامعه نظرسنجی برگزار کنند به ایرادات وارده از طرف مردم روبه رو خواهند شد‌

این مسول ستادی تصریح کرد، ما معایب را با مجریان درمیان می‌گذاریم اما تاکنون اتفاق خاصی رخ نداده است، چرا حمایت های غیر معمول از یک کاندید صورت می گیرد اما دیگر کاندیدا از ابتدایی ترین حقوق خود برخوردار نیست.

وی خطاب به مدیران و مجریان گفت، آقای جلیلی کاندیدا است و رئیس دولت نیست، شما در قبال او مسولیتی ندارید، شما برای آقای پزشکیان هیچ فرصت و حقی قائل نیستید.

محمدکاظم نظری رئیس شورای سیاست گذاری ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان در کهگیلویه و بویراحمد افزود: روی صحبت بنده با کسانی است که در دور اول رای نداده اند استدعا دارم برا حل مشکلات پای صندوق های رای بیایند.

فرماندار اسبق بویراحمد گفت: مردم حق دارند که نسبت به برخی مشکلات نگران و دلخور باشند اما می خواهیم بیایند و انتخاب کنند‌. ما حداقل ها را از مسئولان ارشد استان خواسته ایم. تاکنون به نظر می رسد همکاری خوبی نبوده و خواسته ایم حداقل یک نفر نزدیک جریان ما در سر صندوق ها باشد و هنوز تلاش ما به جایی نرسیده است.

معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در دولت تدبیر و امید اظهار کرد؛ ضمن قدردانی از هیات های اجرایی و تمامی دست اندرکاران برگزاری انتخابات اما یک گلایه از عوامل اجرایی انتخابات خصوصا آقای استاندار وجود دارد، این که علیرغم تلاش های زیاد ما موفق به برگزاری ارتباط با اقای استاندار نشدیم.

وی به کمبود تعرفه در شب انتخابات اشاره کرد و گفت؛ کمبود تعرفه و طول کشیدن تامین تعرفه قابل توجیه نیست و این انتقاد به مجریان وارد است و انتظار می رود که در دور دوم و جمعه اینده این موضوع حل شود.

وی اضافه کرد، نباید اجازه داد حواشی و مسائل پیش آمده در جمعه هفته قبل در باشت تکرار شود.

نظری با بیان این که راهکار اصلی دست مردم است گفت؛  از مردم میخواهیم رای دادن را به ساعات پایانی شب موکل نکنند.

وی با بیان این که ایرادات دیگری در دور اول انتخابات بود موضوع مهمی بود  که تمام عوامل برگزاری از یک جریان خاص فکری بود که و ما میخواهیم که حداقلی لاز انصاف در جای گذاری صندوق ها و عوامل باشد و اینکه ما حداقل اینکه یک عضو از جریان پزشکیان روز انتخابات روی صندوق های رای قرار دهند.

وی در ادامه با بیان این که مردم ما در انتخابات هوشمندانه عمل کردند گفت؛ مردم استان ما از یک بلوغ فکری برخوردارند و درک و فهم بالایی دارند و علی رغم امکانات زیر ساختی باز پای صندوق رای آمدند و بیشترین رای را به پزشکیان دادند.

نظری بیان داشت؛ ما به تمام کسانی که رای ندادند به انتخابشان احترام می گذاریم، چرا که این افراد ممکن به دلیل نارضایتی از وضعیت موجود نخواستند که رای بدهند چرا که تاثیر بسزایی در اینده مردم دارد و اینکه چه کسی قرار است به پاستور برود.

وی با بیان این که ایرادات دیگری در دور اول انتخابات بود موضوع مهمی بود که تمام عوامل برگزاری از یک جریان خاص فکری بود که و ما میخواهیم که حداقلی از انصاف در جایگذاری صندوق ها و عوامل باشد و  حداقل اینکه یک عضو از جریان پزشکیان روز انتخابات روی صندوق های رای قرار دهند.

وی در ادامه با بیان این که مردم ما در انتخابات هوشمندانه عمل کردند گفت؛ مردم استان ما از یک بلوغ فکری برخوردارند و درک و فهم بالایی دارند و علی رغم امکانات زیر ساختی باز پای صندوق رای امدند و بیشترین رای را به پزشکیان دادند.

وی در ادامه به فاجعه انتخاباتی دور اول چهاردهمین دوره انتخابات در شهرستان باشت اشاره کرد و گفت: دوستان هیئت های اجرایی در بحث اتفاق عجیب شمارش آرای شهرستان باشت  را قول برخورد با متخلفین دادند.

از آنجایی که بحث باشت مایه سرافکندگی انتخابات استان  شد قول دادند  که برای دور دوم حساسیت ویژه ای به خرج خواهند داد نباید اجازه داد حواشی و مسائل پیش آمده در جمعه هفته قبل در باشت تکرار شود.

نظری بیان داشت؛ ما به تمام کسانی که رای ندادند به انتخابشان احترام می گذاریم، چرا که این افراد ممکن به دلیل نارضایتی از وضعیت موجود نخواستند که رای بدهند چرا که تاثیر بسزایی در آینده مردم دارد و اینکه چه کسی قرار است به پاستور برود.

حمزه بنام معاون سیاسی ستاد دکتر پزشکیان در کهگیلویه و بویراحمد در این نشست اظهار داشت، آقای پزشکیان از طرف جریان های خارج نشین، اصولگرایان و مجموعه دولت حاکم مورد بی مهری قرار گرفته است.

وی افزود؛ ما با دل های پر خون وارد انتخابات شدیم، ستاد های ما با کمک های مردمی برپا شده است اما با وجود همه مسائل در ایام کوتاه  بسیاری قانع به حضور در انتخابات شده اند.

این فعال سیاسی در ادامه گفت، مدیران و روئسای برخی ادارات  بصورت یک طرفه از یک کاندید خاص حمایت می‌کنند و مایه تاسف و تاثر است.

بنام ابراز داشت: ما خواهان یک انتخابات سالم عادلانه و ازاد هستیم ما خواهان عدالت در اعضای شعب هستیم  عدالت در رفتارها و برخوردها با ستاد پزشکان خواهان احقاق حق هستیم .



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 لُرهای ایران آریائی 1403/4/13 12:37:49

    این مرتیکه سومین بار است که گَندکاری انجام میدهد در زمان انتخابات مجلس تعرفه ها را تکمیل وتا ساعت ۸ به بعد تعرفه ای نبود،آیا بی قانونی ،ودزدی آرا مردم وحق خوری شاخ ودم داردفرماندار باشت سرپرست فرمانداری)

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها