«حجت عبدالمالکی» صاحب «ایده‌ی تولید شغل یا یک میلیون تومان» برای حمایت از جلیلی در کهگیلویه و بویراحمد تبلیغ می‌کند/جزئیات

حجت عبدالمالکی صاحب «ایده‌ی تولید شغل یا یک میلیون تومان» برای حمایت از سعید به جلیلی به کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده است.

«حجت عبدالمالکی» صاحب «ایده‌ی تولید شغل یا یک میلیون تومان» برای حمایت از جلیلی در کهگیلویه و بویراحمد تبلیغ می‌کند/جزئیات

اَفتونیوز| حجت‌الله عبدالملکی وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی ویژه اقتصادی به‌منظور حضور در همایش حامیان جلیلی در شهرهای مختلف به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده است.

او قرار است که امروز در جمع حامیان جلیلی در شهر یاسوج سخنرانی کند و هم به شهرهای دهدشت و قلعه‌رئیسی سفر می‌کند و در همایش حامیان سعید جلیلی نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری شرکت خواهد کرد.

عبدالملکی وزیر پیشین کار، تعاون و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم که در ابتدای شروع به کار دولت  می گفت با یک میلیون تومان، شغل ایجاد می کنم  و همین موضوع دست مایه ریشخند مجازی شد.

عبدالملکی دیگر مردی است که ابتدا بر مسند وزارت تعاون، کار ور فاه اجتماعی تکیه زد و با شعار شفافیت وارد میدان شد اما در عمل در دوران وزارت وی نه تنها پیچیدگی‌های مدیریتی شستا و دیگر سازمان‌های مشابه وی از میان نرفت بلکه بحران پیچیده‌تری در این فضا رخ نمود. او که مدعی جایگزینی هزار جوان حزب‌اللهی بر مسند مدیریت بود، در نهایت کمتر از یک سال در این سمت دوام آورد و در دوران وی مشکلات صندوق‌های بازنشستگی بیشتر از قبل شد . پیش از رسیدن به صندلی وزارت مدعی بود افزایش قیمت دلار هیچ ربطی به تحریم ندارد و آمریکاآن‌قدر ایران را تحریم کند تا خفه شود وی بعدها در اظهارات خود گفته بود اگر تحریم نبودیم، در نقل و انتقالات مالی و بانکی با مشکلی مواجه نمی‌شدیم.

وی در اظهار نظرهای غیر کارشناسی تبحر خاصی دارد اما دیری نپایید این مدیر ناموفق در وزارت کار با پیشنهاد سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و موافقت رئیس جمهور، وی به عنوان مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای مناطق آزاد انتخاب شد.

اکنون باید پرسید عبدالملکی با چه رویی و بر مبنای چه عملکردی به کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده است؟! مدیری که حتی دوستان اش او را تحمل نکردند اینک بر چه اساسی قصد دارد بعنوان تئوریسین سیاسی و اقتصادی برای دیگران نسخه تجویز کنند؟

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها