صحبت های صریح تاجگردون در دانشگاه یاسوج؛


دانشگاه ملک پدران‌تان نیست/باد برگه‌هایی که دختران برای باد زدن به دست گرفته‌اند، شما را خواهد برد/ اگر عرضه داشتید رای شهید رئیسی را جمع میکردید

همایش انتخاباتی دانشگاهیان حامی مسعود پزشکیان با حضور غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در سالن شهید چمران دانشگاه یاسوج برگزار شد.

دانشگاه ملک پدران‌تان نیست/باد برگه‌هایی که دختران برای باد زدن به دست گرفته‌اند، شما را خواهد برد/ اگر عرضه داشتید رای شهید رئیسی را جمع میکردید

اَفتونیوز| نشست ستاد دانشگاهیان حامی دکتر پزشکیان در دانشگاه یاسوج برگزار شد.

این نشست از ابتدا با ممانعت مسولان دانشگاه یاسوج  از ورود اساتید سایر دانشگاه ها و جمعی از همراهان تاجگردون همراه بود، مسولان  دانشگاه یاسوج گفته بودند از بین دانشجویان یا اساتید یک گروه باید مخاطب این گردهمایی باشند و در اقدامی عجیب از حضور اساتید سایر دانشگاه ها ممانعت بعمل آوردند.

ظاهرا ستاد دانشگاهیان بعد از مشاهده سیل استقبال، از مسولان دانشگاه درخواست در اختیار قرار دادن  سالن اجتماعات بزرگرتری را داده بودند که با مخالفت مشخص اند.

بعد از این ماجرا مساله بعدی خاموش بودن کولر سالن بود که عملا اجرا و مدیریت آن را دشوار ساخته بود که این امر سر و صدای همگی را درآورده بود.

شاپور رمضانی رئیس اسبق دانشگاه یاسوج سخنرانی کرد و گفت: قبل از آغاز جلسه از مسئولان دانشگاه خواستم که سالن دکتر عسکریان را در اختیار ما بدهند که نپذیرفتند و شاید خیریت باشد[ فردی در جمع حاضرین گفت؛ چه خیریتی] او گفت: شاید خیریتش این باشد که شرایط امروزمان را بیشتر درک کنیم.
وی با بیان اینکه بشر در حال تکامل است، اظهار کرد: دانشگاه باید بستری برای فکرها و اندیشه‌های مختلف باشد. در همین دانشگاه چند روز پیش جلسه‌ای برای یکی از نامزدها برگزار شد  و زیر پوستر تبلیغاتی او نوشته بودند، حضور برای عموم آزاد است.  اما چه تفاوتی بین ما و آنها است. [ فردی صدا زد؛ ما اصلاح‌طلب هستیم.]


رمضانی در ادامه گفت: در جامعه‌ای هستیم که ۶۰ درصد مردم در انتخابات شرکت نکردند، یکی از عواملی که ۶۰ درصد مردم در انتخابات شرکت نکردند، همین برخورد امثال مسئولان دانشگاه یاسوج است.
وی در ادامه افزود: مردم ما باید ببینند وقتی پای صندوق رأی قرار می‌گیرند، تصمیم‌شان در سرنوشت آنها اثر دارد.
رمضانی بیان کرد: من اولاً با آن ۶۰ درصدی که در انتخابات مرحله اول ریاست‌جمهوری شرکت نکرده‌اند، همدردی می‌کنم و از آنها خواهش می‌کنم که به حرف ما فکر کنند.
رئیس اسبق دانشگاه یاسوج تأکید کرد: ما همدرد مردمی هستیم که از وضعیت موجود نگران هستند. بین آقای پزشکیان و دیگری تصمیم گرفته‌ایم که فرد صادقی را انتخاب کنیم.
رمضانی تصریح کرد: من به هیچ‌کدام از شماها نمی‌گویم رأی بدهید؛ اما به روزگاری که در آن هستیم، فکر کنید. به این روزگاری که جوانان، زنان و دختران ما در آن درگیر هستند، فکر کنید. اگر می‌دانید با حضورتان تأثیرگذار هستید برای عبور از این وضعیت، کوتاه نیایید. 
شاپور رمضانی گفت: به خاطر وضعیت سالن من عذرخواهی می کنم. اگر رأی ندادید به فکر شما احترام می‌گذارم؛ اما اگر قانع شدید که رأی بدهید روز جمعه پای صندوق بهزیستی منتظرتان هستم.


 غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در این همایش سخنرانی کرد و گفت: دانشگاه یاسوج ملک‌طلق خودتان و پدران‌تان نیست. از این برگه‌های که دختران برای باد زدن به دست گرفته‌اند، خجالت بکشید. باد این برگه‌ها شماها را خواهد برد.
وی افزود: امروز تورم ۶۰ درصد و ۴۰ درصد و نقطه به نقطه معنا ندارد و مردم به این اعداد و ارقام کاری ندارند. مردم ایران به سفره‌هایشان نگاه می‌کنند و نان روی سفره‌هایشان را می‌خواهند، نباید با سفره مردم بازی نکنید.

وی تأکید کرد: من عین نظام جمهوری اسلامی‌ام و من برادر شهیدم، پزشکیان برادر شهید است و مگر ما انقلاب نکردیم. مگر ما در جبهه نجنگیدیم، مگر دست و پا ندادیم، باید بگویم نمی‌توانی تحجر تفکرات را برای سرنوشت آحاد جامعه پیاده کنی آقای عزیز.
تاجگردون افزود: من حق دارم در مورد سرنوشت خودم و فرزندانم صحبت کنم. جمهوری اسلامی برای ادامه بقایش نیازمند همت همه مردم ایران است و همه باید در انتخابات شرکت کنیم و سرنوشت خودمان را تعیین کنیم. نگاه‌ام اصلاح‌طلبانه است و برای بقای نظام باید سینه چاک باشیم.
تاجگردون گفت: همه روز جمعه پای صندوق‌های رأی بیایید و رأی قاطع به پزشکیان بدهید. دانشجوبان در خانه نشینند.
پزشکیان فرزند خلف ایران، اصولگرای اصلاح طلبی است که من اصولگرا‌تر از او جایی ندیده‌ام.
در این سال‌ها کسانی که شایسته منصبی نبوده‌اند، حاکم آن منصب شده‌اند‌. بگذارید ما صدای ۷۰ درصدی باشیم که رأی نداده‌اند. در خانه دشمن می‌گویند؛ ایرانیان رأی ندهید و در انتخابات شرکت نکنید اما باید همه بیاییم و رأی دهیم.
امروز در یک سالن کوچک ۱۰۰ نفره و گرم به ما تحمیل شد برای سخنرانی زیرا تلاش دارند که دانشجویان را ناامید و خسته کنند تا از رأی دادن منصرف شوند. کارکنان دانشگاه و مسئولان هراست دانشگاه را تهدید می‌کنند.

تاجگردون افزود: این روستایی چه می‌داند که من چکار می‌کنم، من وظیفه دارم‌امانت دار خوبی باشم. ما حاضریم با همه مقابله کنیم و حق نداریم و منافع خود را بر زندگی مردم تحمیل کنیم.
همه ما ایرانی هستیم و همه وطن‌مان مان را دوست داریم. همه ما اعتقاد به ولایت فقیه داریم.
پول بنزین گران را می‌خواهیم از جیب مردم دربیاوریم. نمی‌ توانیم مردم را تحت فشار قرار بدهیم.
من کارشناس مملکت‌ام کسی نمی‌داند من هنوز به عنوان یک کارشناس نفهمیدم چقد نفت و با چه قیمتی می‌فروشیم.
کجا می‌رود و کجا می‌آید، نفت را با انبه پاکستان، با اسباب بازی چین تهاتر می‌کنیم.
من ۲۴ سال است پزشکیان را می‌شناسم او در ظلم ستیزی تردید نکرده است. برخی می‌گویند او همه چیز را نمی‌داند و در حالی که او عین راستگویی و صداقتش حرف می‌زند و همه چیز را بهتر از ما می‌داند. او فقط نمی‌خواهد جامعه کارشناسی را از خودش دور کند.
ما با کسی روبرو هستیم که می‌گوید ما پسماند کفر هستیم. شهید رئیسی را مقابل ما قرار ندهید، شما عرضه و لیاقت رهرو بودن او را ندارید اگر عرضه داشتید حداقل رای شهید رئیسی را جمع می‌کردید.
مگر ۲۸ میلیون رأی ندادند چرا نتوانستید ۱۷ میلیون رای او را جمع کنید.


من فرزند لر، فرزند این خطه زاگرس نمونه بارز و صریح ظلم تحجر بر یک واقعیت هستم. من مقاومت کردم در مقابل آن‌ها و در مقابل ظلم آن ها‌ایستادگی کردم.

امروز برای ما تورم ۶۰ درصد و ۴۰ درصد و ۳۰ درصد معنا ندارد. من اقتصاد خواندم مردم کاری به تورم نقطه به نقطه ندارند. نان روی سفره‌هایشان را می‌خواهند و با نمودار‌ها بازی نکنید.
نه با کسی به بهشت می‌روم نه با کسی به جهنم، ما می‌خواهیم سرنوشت بهشت‌مان را خودمان انتخاب کنیم.


آن کسی گفت که پسماند‌های کفر هستید بدانند نه آن ۹ میلیون طالبان‌اند و نه آن ۱۰ میلیون پسماند کفر نیستند. آن‌ها ایرانی‌اند که با رای دادن و رای ندادن‌شان حرف‌شان را زدند.
برخی می‌گویند ما بیچاره‌ایم اگر مشارکت بالا برود در حالی که مشارکت یعنی حضور مقتدرانه نکردم برای آینده خودشان.

دانشگاه ملک پدرانشان نیست و مال مردم است‌. از این برگه‌هایی که دختران به خاطر گرمای هوا خود را باد می‌زنند خجالت بکشید. باد برگه‌های دختران دانشگاه شما را با خود خواهد برد.
من واقعاً شرمنده سالن کوچک و جمعیت زیاد دانشجویان هستم. در ابتدا از مسئول محترم دانشگاه تشکر می‌کنم و سپس می‌گویم ما شرمنده فرزندان خود در دانشگاه به خاطر هوای گرم و کمبود فضا شدیم.

ما که کاری نمی‌خواهیم انجام دهیم، فقط می‌خواهیم آن چیزی که مملکت‌مان می‌خواهد پیاده کنیم. مردم باید نسبت به آینده خویش حساس باشند. حدود ۶۰ درصد این جمعیت جمعه گذشته رای نداده‌اند. مشارکت ۴۰ درصدی مردم این استان که همیشه مشارکت آن ها در انتخابات زبانزد بوده شکست سنگینی است و مرا به اینجا کشاند تا سخنرانی کنم. ما با مردم چه کرده ایم که همیشه رای می‌داده‌اند؛ اما اکنون حاضر نشدند پای صندوق های رای بیایند.این ایراد کار همه ما هست‌ و همه ما باید شرمنده باشیم.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 3 نظر

  • 1 ملا خلیفه 1403/4/14 14:4:36

    اتفاقا خیلی وقته ملک پدری عده ای شده، کاش حالا که این ملک را بدون هزینه گرفتن حداقل به مردم فحش ندهند ملک مختص حاج اقا ............... می باشد سند شش دنگ دارد لطفا مزاحم نشین

    پاسخ
  • 2 مطلع 1403/4/14 13:9:49

    وقتی یکی مثل ......... معاون ف دانشگاه باشه نمیدونید دلش نمیخواد مشارکت باشه تا اقلیت پیروز بشه این کارها را از عمد انجام میدن که جوون ها را از دین و نظام زده کنن مگه تا الان کارشون این نبوده؟

    پاسخ
  • 3 محسن 1403/4/14 3:11:52

    باسلام پزشکیان شما سردارعزیزمون روموی دماغ خطاب میکند. شما آقای تاجگردون، چهره های ملی ما ستارخان و باقرخان) رودزد وراهزن خطاب میکنید. شماها وامثال شما دنبال منفعت طلبی وقدرت هستید و برای رسیدن به آن ازهیچ کاری دریغ نمیکنید. شما غرور کاذب دارید. موقع انتخابات که میشه یادشون افتاده که نفت ما کجامیره وباچه قیمتی ؟؟ شماها که حرف از عدالت علی میزنید،چرازمان نمایندگیتون درمجلس پیگیر این موضوع نشدید. فقط بانام شهدای عزیزمون جهت منافع شخصی خودمون استفاده میکنیم. یک ذره ای این بزرگواران رودرک نکردیم که برای چی جانشان روفداکردند. فقط باید شرمنده این شهدای عزیز باشیم که هیچ کاری برای تشکرازاونها انجام ندادیم.

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها