به نام جهادتبیین به کام نامزد اصولگرا/ جلسه رسمی استانداری کهگیلویه و بویراحمد برای تبلیغ جلیلی+ عکس

احتمالا برگزاری این نشست در این ساعت با هدف جلوگیری از شرکت کردن کارکنان ادارات و برخی افراد در مصلی یاسوج و سخنرانی ظریف ترتیب داده شده بود که باید گفت معاون توسعه در این کار ناموفق بود.

به نام جهادتبیین به کام نامزد اصولگرا/ جلسه رسمی استانداری کهگیلویه و بویراحمد برای تبلیغ جلیلی+ عکس

روز چهارشنبه جلسه ای با عنوان جهاد تببین برای مدیران و روسای دستگاههای اداری استان و همچنین کارمندان این مجموعه ها، دهیاری و اعضای شورای شهر و روستاهای استان در سالن جرجانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برگزار شد.

به گزارش افتونیوز، این نشست ساعت ده صبح روز چهارشنبه 13 تیر (همزمان با سخنرانی ظریف در مصلی یاسوج) توسط معاونت پشتیبانی و منابع انسانی استانداری ترتیب داده شده بود.

مرادعلی پیوند که پس از سه هفته مرخصی و فعالیت در ستاد جلیلی به استانداری آمده بود این جلسه که هیچ ارتباط موضوعی با معاونت تحت امرش نداشت را برگزار کرد و در این نشست عملا محلی برای تبلیغ سعید جلیلی نامزد اصولگرایان و جبهه پایداری شد.

یکی از شرکت کنندگان در این مراسم به خبرنگار ما گفت: در اداره به ما گفتند برای حضور در مراسم برای رئیس جمهور فقید باید ساعت ده در سالن جرجانی حضور داشته باشید. ما نیز در این ساعت به سالن رفتیم و در بدو ورود ابتدا فرم حضور و غیاب را امضا کردیم و پک آب میوه و کیک همراه با پوستر جلیلی و رئیس جمهور فقید به ما دادند. با تعجب گفتم مگر جلسه دولتی نیست پس چرا برای جلیلی تبلیغ می کنید که با پاسخ بی ربط مواجه شدیم. ولی من نسبت به این کار معترض شدم و سالن را ترک کردم.

احتمالا برگزاری این نشست در این ساعت با هدف جلوگیری از شرکت کردن کارکنان ادارات و برخی افراد در مصلی یاسوج و سخنرانی ظریف ترتیب داده شده بود که باید گفت معاون توسعه در این کار ناموفق بود چون مردم یاسوج استقبال باشکوهی از ظریف داشتند.

این نشست اگر سیاسی انتخاباتی بود و یا فرهنگی باید توسط معاونت سیاسی امنیتی استانداری برگزار می شد و به معاونت توسعه هیچ ارتباط موضوعی نداشت اما با توجه به این که در این دوره از انتخابات عوامل برگزاری همه امکانات دولتی را علیرغم منع قانونی برای پیروزی جلیلی بسیج کرده اند و دستگاه نظارتی و قضایی هم هیچ برخوردی نمی کند کماکان به این رفتارهای خلاف قانون ادامه می دهند.

این نشست در حالی برگزار شد که استانداری کهگیلویه و بویراحمد حتی یک بنر مبنی بر مشارکت یا جهاد تبیین جلو در ورودی خود هم نصب نکرده است ولی از قضا و به یکباره احساس تکلیف کرده و جلسه جهاد تببین برگزار می کند!

مرادعلی پیوند معاون استاندار از جمله افرادی بود که نام وی در لیست موسوم به بورسیه های غیرقانونی که در دوره احمدی نژاد جنجال زیادی در کشور به پا کرد وجود داشت. 

بیلبورد جلو سر در استانداری که خالی است (عکس صبح چهارشنبه گرفته شده است)
بیلبورد ورودی استانداری که باز هم خالی است و نشانی از تبلیغ مشارکت در انتخابات و یا جهاد تبیین نیست
فرم حضور و غیاب در جلسه 
پوستری که در جلسه توزیع شد!

 

 

 



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 5 نظر

  • 1 ح د 1403/4/15 15:0:10

    مدیران محترم افتونیوز چرااراجیف مینویسد گرچه اعتقاد ی به قیامت ندارید ولی حداقل مرد باشید اولا استفبال ازظریف خیلی کم بود دوما احساس خطر کردید

    پاسخ
  • 2 شهروند 1403/4/15 11:0:12

    آقای احمدزاده بد سابقه‌ای از خود در استان بجای گذاشتید هم در انتخابات اسفند گذشته و هم در این دو انتخابات اخیر ! دین اگر ندارید لااقل آزاده باشید !

    پاسخ
  • 3 ع 1403/4/15 7:19:4

    اتفاقا استقبال از ظریف نشد کجا بود استقبال؟

    پاسخ
  • 4 کارمند 1403/4/15 0:2:56

    چرا دروغ میگویید اصلاً پوستر و موارد تبلیغاتی ندادن ضمنا ضمنا جلسه در خصوص ایجاد مشارکت بود ولاغیر حداقل انصاف و اخلاق رسانه ای را حفظ نمایید

    پاسخ
    • 4 - 1 کارمند پاسخ به : کارمند 1403/4/17 11:12:17

      چرا پوستر به ما هم دادن و تبلیغ کردن.. اسممون هم نوشتیم متاسفانه

سایر اخبار
برگزدیدها