دانشگاه عجیب یاسوج! / تلاش عجیب «معاون اقتصادی استاندار» برای عضویت در هیئت علمی دانشگاه یاسوج

اکنون خبر می رسد که معاون اقتصادی استاندار، ابر و باد و مه و خورشید و فک را به کار گرفته تا به عضویت هیئت علمی دانشگاه یاسوج درآید.

دانشگاه عجیب یاسوج! / تلاش عجیب «معاون اقتصادی استاندار» برای عضویت در هیئت علمی دانشگاه یاسوج

اَفتونیوز| دانشگاه یاسوج گویا در این چند سال آن چنان بی در و پیکر شده که مدیران آن هر کاری دلشان خواسته انجام داده بی آنکه عقوبتی را متحمل شوند.

از استخدامهای فله ای و ماجرای «گا و گا» که در جلسه شورای اداری استان مطرح شد و در فضای رسانه‌ای استان سر و صدای زیادی به پا کرد تا جذب اعضای هیئت علمی خارج از ضابطه و روال معمول و بدون طی کردن فرایندهای قانونی آن که بگذریم، دخالت صریح و آشکار مدیران این دانشگاه در انتخابات ریاست جمهوری به نفع سعید جلیلی نامزد اصولگرا کاملا بر همه عیان و آشکار بود.

اکنون خبر می رسد که معاون اقتصادی استاندار، ابر و باد و مه و خورشید و فک را به کار گرفته تا به عضویت هیئت علمی دانشگاه یاسوج درآید.

احسان عسکری معاون استاندار که دو مقطع فوق لیسانس و دکتری خود را در دانشگاه پیام نور اخذ کرده است و اکنون عضو هئیت علمی دانشگاه پیام نور استان است، با استفاده از رانت معاونت استانداری اکنون به دنبال انتقال به دانشگاه یاسوج و عضویت در هیئت علمی گروه اقتصاد این دانشگاه است.

جالب آنکه، تقاضای وی در چندین نوبت در هیئت جذب دانشگاه یاسوج رد شده است که آخرین آن در روز شنبه هفته گذشته (۹ تیرماه) اما به یکباره دقیقا در روز شنبه ۱۶ تیرماه و یک روز پس از انتخابات ریاست جمهوری بلافاصله با تقاضای انتقالی عسکری موافقت می شود!

در طول یک هفته چه اتفاقی افتاده است که نظر هیئت جذب و گروه اقتصاد دانشگاه یاسوج تغییر کرده است؟ 

همچنین گفته می شود با تقاضای انتقال دو عضو هیئت علمی دانشگاه یاسوج به دیگر دانشگاهها موافقت شده که این موضوع نیز با بخشنامه مخبر سرپرست ریاست جمهوری کاملا در تضاد است.

البته سواستفاده احسان عسکری از موقعیت خود در معاونت اقتصادی استانداری مسبوق به سابقه است که در خبری جداگانه به آن می پردازیم.

مخبر سرپرست ریاست جمهوری در تاریخ ۱۲ خرداد بخشنامه ای به ادارات و دستگاههای دولتی ابلاغ کرد که جابجایی و تغییر مدیران و نیروهای تا مستقر شدن دولت چهاردم ممنوع است و استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز در تاریخ ۱۹ خرداد این نامه را با پاراف استاندار دریافت و ابلاغ کرده است.

سخنگوی ستاد پزشکیان نیز در توئیتی به این موضوع در کشور اشاره کرده است و عباس عبدی از فعالان اجتماعی نیز این موضوع را در مطلبی دیگر عنوان کرده است که نشان از آن دارد که دولت کنونی به دنبال اعطای امتیازات و رانت‌هایی است که با روی کار آمدن دولت چهاردهم احتمالا روند آن مختل و متوقف می شود.

این شتاب و تعجیل در انجام انتقالی معاون اقتصادی استاندار به عنوان عضو هیئت علمی دانشگاه یاسوج، بسیار مشکوک و شائبه‌دار است و از نهادهای نظارتی و امنیتی انتظار می رود بدون در نظر گرفتن جایگاه اداری و خانوادگی وی جلوی این کار را تا زمان استقرار دولت آینده بگیرند.

 

خبرهای مرتبط


نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 18 نظر

  • 1 ندای وحدت 1403/4/19 14:44:58

    سازمان بازرسی به حمایت های احسان عسکری از مدیران نالایق ورود کند. پس از برداشتن هاشمی از پارک علم و فناوری عملا برای فرزین کارشکنی کرد هاشمی الان به کول آذری جهرمی چسبیده

    پاسخ
  • 2 عارفی مقدم پیام نور 1403/4/19 0:44:19

    دانشگاه یاسیچ هیچوقت قوت و بارش نبی. یکی نی پرس کنه ........ فصول گرا چند سال مویر شاهد و ایثارگره وزارت خونه آخو بوش شهید یا ککاش. اینگل همشو، همی احسان عسکری و او ............ و ای ... افتخاری پارک علمی و فناوری همشو و استفاده ضیا هاشمی پست ایگرن دامتون و امیرالمؤمنین دامتو و همو شامحتار که صحران گروهننه نهلیت ضیا جون نگره. ای ککا و درد هیشکه نخورده. ککاشه کرده بی مدیر پارک علمی و فناوری. یا خدا نهلیت جون نگره. ای حرفال و گوش پزشکیان برسونید

    پاسخ
  • 3 هووووف 1403/4/18 20:14:58

    کاش کرمی بجای چسبیدن به صندلی و وا دادن همچی فکر ابروشو میکرد اخه این صندلی چقد ارزش داره که این همه باج به امثال اندرزیان میدی ، کاش یذره تو خلوت خودت فکر میکردی که چه داره بسرت میاد، بهتره تا بدتر نشده محترمانه استعفا بدی و نذاری کار به جایی برسه که مثل ..... حتی تودیع و معارفه هم بررات نگیرن

    پاسخ
  • 4 زکی پور 1403/4/18 16:22:37

    احسان عسکری چهره پشت پرده انتصاب غیرقانونی بسیاری از مدیران دستگاه های اجرائی هست.

    پاسخ
  • 5 جاسبی 1403/4/18 16:19:53

    لطفا" نحوه انتقال و انتصاب مدیران دستگاه های اجرائی در دولت آیت الله رئیسی که اکثرا" غیر قانونی بوده است مورد بررسی قرار گیرد.

    پاسخ
  • 6 گل عنبر 1403/4/18 16:5:12

    ک جووووونم من معاون اقتصادی😂

    پاسخ
  • 7 شهاب 1403/4/18 15:24:18

    مگه خودتم میخواستی هیات علمی بشی؟؟ از هر شیش مطلبی که توی افتو نیوز میزنی پنج تاش در مورد دانشگاه یاسوجه مشخص و واضحه که دستت به گوشت نرسیده میگی بوش میاد

    پاسخ
  • 8 کار گر کارخانه سیمان یاسوج 1403/4/18 15:9:33

    لطفا گزارشی هم از شرکت سیمان یاسوج تهیه بفرم نباید که آقای معاون اقتصادی شخصی را برای مدیر عامل شرکت سیمان یاسوج منصوب کرده که تجربه ای در مدیریت چنین کارخانه ندارد و ایشان مدیر اداری کرده، اما سبمان بود و ایشان را گذاشتم و مدیر عامل آقای احسان یاوری پیرا واین کارخانه در سال گذشته بعد از ۱۵ سال از ظرفیت اسمی ۱۵ پانزده هزار تن کاهس تولید داشته ودر سال ۱۴۰۳ به شکل کاشتی در حرکت است

    پاسخ
  • 9 پایه 1403/4/18 14:18:33

    متاسفانه کرمی و تیم ارژنگ بسیاری از نخبگان درجه ۱ رو جذب نکردن و یک مشت بیسواد و رانتی رو هیات علمی کردن. امیدست جلوی این فساد گرفته بشه.

    پاسخ
  • 10 افتخاری 1403/4/18 13:46:49

    بدترین عاملی که می تواند باعث بدبینی مردم به نظام شود سوء استفاده مسئولان علی الخصوص مسئولان رده بالا و بدترین شکل ممکن مقامات عالی استانداری از موقعیت شغلی خودشان می باشد. ضمنا عدم ورود دستگاه های نظارتی و امنیتی به این موضوع تضییع حق شهداء و خانواده آنها و دلسوزان ایران اسلامی می باشد

    پاسخ
  • 11 اشنا 1403/4/18 12:45:48

    اقای سعید طالبی پور با دکترای رانتی هدایت خواه هم همین مسیر رو داری طی میکنه تو همین دانشگاه در صورتیکه اصلا شرایطش رو نداره و لیسانس و فوق لیسانسش از دانشگاه آزاد هست

    پاسخ
  • 12 دانشگاه 1403/4/18 12:30:12

    معاون استاندار فقط دکتر روستا شخصیتی علمی پاکدست انقلابی و متخصص آبروی استاندار و همین به ظاهر اصولگریان‌ آقای روستا است و بس. بقیه دنبال رانت هستند

    پاسخ
  • 13 بنیامین 1403/4/18 12:21:4

    بهادر کرمی صلاح و مصلحت دانشگاه را گذاشته تو دست جبهه پایداری و تندروها حقش هست هر بلایی سرش بیاد. حداقل یه وجه علمی تو دانشگاه داشت همون را هم خراب کرد

    پاسخ
  • 14 تقوایی 1403/4/18 11:40:8

    با سلام، وقتی رئیس دانشگاه(دانشگاه که سیستمی صرفا علمی باید باشد.) با باند بازی تعیین شود! جز این نباید انتظار داشت!!!!

    پاسخ
  • 15 گنجلی 1403/4/18 10:43:32

    وقتی یه ..... ایابوو رئیس دانشگاه که و هیچ اعتقاد نیاره و اوسه خشه ایگو جانباز!!! وقتی اغلب مسئوالان درجه ۱ و ۲ دانشگاه، بورس غیرقانونی‌اند و سابقه مشروطی و دانشگاه آزادی و پیام‌نوری دارن؛ چه انتظاری داری.

    پاسخ
  • 16 سی سی 1403/4/18 10:4:22

    کرمی دانشگاخ را به سرزمین گاو برد چه با این کارهاش چه با گا و گا

    پاسخ
  • 17 سی سی 1403/4/18 10:3:37

    هی غارت هی غارت هی غارت

    پاسخ
  • 18 سی سی 1403/4/18 10:3:21

    غارته بهر ایکنن...

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها