«زوال دانشگاه یاسوج»

این مرگ و مردگی در دانشگاه یاسوج بیشتر به چشم می‌آید و با معرفی یک فرد کاملا «نه این کاره» یعنی بهادر کرمی نیز میخ آخر بر تابوت آن کوبیده شد.

«زوال دانشگاه یاسوج»

افتونیوز|  بارها و بارها در لسان صاحب‌نظران بسیاری بر پایان و مرگ دانشگاه در ایران تاکید شده است. دانشگاهی که در بهترین حالت بخشی از بروکراسی اداری است که بر تنها موضوعی که سخت‌گیرانه برخورد می کند ورود و خروج افراد و خودروها به درون آن است.

این مرگ و مردگی در دانشگاه یاسوج بیشتر به چشم می‌آید و با معرفی یک فرد کاملا «نه این کاره» یعنی بهادر کرمی نیز میخ آخر بر تابوت آن کوبیده شد.

« دانشگاه ملک پدران‌تان نیست / باد برگه هایی که دختران برای باد زدن به دست گرفته اند، شما را خواهد برد». این جملات از آن غلامرضا تاجگردون است که در چهارشنبه گذشته در یک نشست دانشجویی وقتی با بی‌مهری و بدرفتاری کرمی و اعوان و انصارش در دانشگاه مواجه شد بر زبان راند تا عمق ادعاهای توخالی پیش از این کرمی در رابطه با برگزاری نشست های انتخاباتی در دانشگاه روشن تر شود.

کرمی البته عصر همان روز دست پاچه خود را به همایش حامیان جلیلی با حضور نبویان در خیابان معلم رساند تا به گمان خودش همه چیز به سود خود و جریانش تمام شده باشد . هیجان و شوری که سال هاست کرمی قبل، حین و بعد از هر انتخاباتی از خود نشان داده است و حتی تن به حکم مشاوره عریان داد تا برای ریاست خود رزومه سازی کرده باشد.

در نهایت پیروزی محمد موحد در دهدشت و معرفی عضو گروه شیمی دانشگاه همدان به عنوان وزیر علوم سبب شد اندکی بعد از آغاز به کار رسمی دولت سیزدهم کرمی بر مسند ریاست مکانی بنشیند که حالا تنها اسمش دانشگاه است.

اولویت های زیادی برای ترمیم در پیش روی دولت وجود دارد ولی بدون شک اولویت اصلی و اساسی باید دانشگاه باشد. دانشگاهی که احتمالا کارش از احیا گذشته باشد.

کانال تحلیلی خبری گلبونگ

(توضیح عکس: همایش انتخاباتی سعید جلیلی در یاسوج)



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها