«نشان‌زاده» توئیت حمایت از «جلیلی» را پاک کرد/ جزییات

پس از راهیابی پزشکیان و جلیلی به دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، محمدباقر قالیباف در بیانیه ای حمایت خود از سعید جلیلی را اعلام کرد.

«نشان‌زاده» توئیت حمایت از «جلیلی» را پاک کرد/ جزییات

اَفتونیوز| معاون هلدینگ خلیج فارس پس از عدم موفقیت سعید جلیلی در انتخابات ریاست جمهوری، توئیت حمایت از جلیلی را از صفحه خود پاک کرد.

به گزارش افتونیوز، حسن نشان زاده‌مقدم معاون هلدینگ خلیج فارس که در حوزه پتروشیمی فعالیت می کنند در دور اول انتخابات از محمدباقر قالیباف نامزد مورد حمایت اصولگرایان حمایت کرد و عضو ستاد انرژی قالیباف بود و در آن ستاد فعالیت می کرد.

پس از راهیابی پزشکیان و جلیلی به دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، محمدباقر قالیباف در بیانیه ای حمایت خود از سعید جلیلی را اعلام کرد.

حسن نشان زاده‌مقدم معاون هلدینگ خلیج فارس نیز توئیتی در حمایت از جلیلی و برنامه های وی در حوزه انرژی منتشر و تمام قد از او حمایت کرد، اما پس از مشخص شدن نتایج انتخابات و پیروزی مسعود پزشکیان و انتخابش به عنوان رئیس جمهور، توئیت را از صفحه خود پاک کرد.

 

خبرهای مرتبط


نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 9 نظر

  • 1 سعید 1403/6/6 17:38:58

    با سلام تشریف بیارید ببینید باند آقای نشان زاده مدیرعاملان پتروشیمی های ماهشهر چه کارا کرده چه سمت ها و‌چارت های سازمانی تعریف کرده اند برای تازه استخدام ها که هنوز کمتر از یک یا دو سال سابقه دارند و‌کاراموز تازه استخدامن ...سفارشی ها ..بیایید لابی گری نحوه استخدام کلی نیروی همشهری هایشان را ببینید بیایید بیلان کاری و سرکوب نفرات خدمتگزار و پاک دست را ببینید .بیایید پرونده سازی ها را بیایید بی انگیزگی پرسنل برای تبعیض را و کم کم ازبین رفتن چرخه بزرگ صنعت که بدست امثال اینها در حال ازبین رفتن است مشاهده کنید.

    پاسخ
  • 2 جان فدای ایران 1403/4/20 3:8:38

    بدبخت های بی جنبه‌.....قلمت بسوزه....رسانه مزخرف.....شماهاخبرازمردخیروخدمت گزاربی منت داری....اتفاقاپاکدست ترین وخالی ترین مدیرارشدبوده وهست....قطعالطف خداوندشامل حال ایشون شده....بله چون رانت خوارنیس....بله چون نون حلال خورده ومیخوره....بله چون رک وحسینی به عشق وطنش خدمت کرده....وبه این خاطرحسودهانمیتوننن ببینن.....اگه نمیبینیدخداکنه یاکورشیدیاچشم اضاف به شمابده

    پاسخ
    • 2 - 1 احمد پاسخ به : جان فدای ایران 1403/6/21 15:10:55

      ایشان هولدینگ خلیج فارس را نابود کردند

  • 3 کمیل 1403/4/19 19:48:22

    انشاالله که برداشته شود ، و نفری بهتر جایگزین شود

    پاسخ
  • 4 سرباز سید علی🙋 1403/4/19 10:24:2

    وقتی ایشان رتبه 72بهترین دانشگاه صنعتی ایران(مهندسی شیمی)پذیرفته میشه و جز نفرات نخبه دانشگاهی و علمی تحصیل خودشو تموم میکنه و با سخت ترین شرایط زندگی و معیشتی در آزمون پتروشیمی ماهشهر و نفر اول آزمون میشه و بالاترین امتیاز رو جزو پذیرفته شدگان بدست میاره و به عنوان تخصصی ترین مهندس پلیمر در دهه شصت به صنعت بزرگ پتروشیمی راه پیدا میکنه و پله های ترقی رو بدون داشتن حتی یک شخص طی میکنه و از کف آزمایشگاه های پتروشیمی و مدیریت تولید این صنعت میشه یه مدیر ممتاز صنعتی و سالها عمر کاریشو به عنوان یک مدیرعامل نخبه و جهادی کتر میکنه و با لطف خدا میره به عنوان ارشد ترین مدیران صنعت پتروشیمی ادامه میده ...این یعنی اول لطف خدا و پشت کار و تخصص...آیا فک نمیکنین شماها که قلمتون به ناحق داره نوشته میشه نمیتونین حتی کوچکترین ضربه ای به شخصیت و مدیریت ایشون بزنید؟؟ بلهههه کار خوب خدا درست کنه سلطان محمود خر کیه👍

    پاسخ
  • 5 پرستار 1403/4/19 0:13:18

    خوب که چی؟ مگه قراره بوده همه از پزشکیان حمایت کنن؟ پست موقت بوده و بعد از تعیین تکلیف انتخابات حذف میکنن دیگه بعدش اصلا این موارد چه ارزشی داره، برین به عنوان خبرنگار دنبال مشکلات مردم باشید تا به گوش مسئولین برسه این موارد چه دردی از مردم دوا میکنه که درج میکنید.

    پاسخ
  • 6 خیال 1403/4/18 20:53:32

    ترسو جر بزه داشته باشه

    پاسخ
  • 7 ناشناس 1403/4/18 20:4:6

    لطفا"برش دارید چون کاری نمیکردفقط غرور افراد را زیرپا له میکرد ... یه فرد شریف و توانمند مثل دکتر گوهر گانی 'دکتر صمیمی دوست , دکتر خادمی یا دکتر کلانتر را بگذارید که دلسوز وطن و مردم هستند

    پاسخ
  • 8 لر غیور 1403/4/18 20:0:29

    نشان زاده هم دورش تموم شده برای کسی کاری نکرد تا الان فقط قول دروغ داده و موقع عمل هم جواب تلفن هیچ کس راه نداده فقط قوم گرایی کار کرده. این فیلما هم برای خودش خوبه ... بدون این صندلی به هیچ کس وفا نکرده که شما غرور ورتون داشته

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها