بیانیه ستاد دکتر پزشکیان در کهگیلویه/ درس بزرگ به منفعت طلبان

علی رغم بداخلاقی ها، تهدید، تطمیع و ترغیب های صورت گرفته و خالص سازی عوامل اجرایی انتخاباتِ شهرستان درجهت حمایت از نامزدی خاص رای به نامزد شایسته ای دادید

بیانیه ستاد دکتر پزشکیان در کهگیلویه/ درس بزرگ به منفعت طلبان

افتونیوز/ ستاد انتخابات دکتر مسعود پزشکیان در کهگیلویه بعد از پیروزی در انتخابات ۱۵ تیرماه ۱۴۰۳ بیانیه ای را صادر کرد:

به نام خدایی که هرآنچه که بخواهد، همان خواهد شد.

مردم شریف و نجیب شهرستان کهگیلویه، سپاس و درود خدا بر شما که درروز  ۱۵ تیرماه برگ زرینی در تاریخ سیاسی پرفراز و فرود این شهرستان رقم زدید و با درک شرایط حاکم بر فضای کشور، آگاهانه پا به عرصه ی انتخابات گذاشتید و با انتخاب هوشیارانه ی خود درس بزرگی به فرصت طلبان و منفعت طلبانی که توده ی مردم در قاموس برنامه ها مدیریتی آنها جایی ندارد، دادید.

علی رغم تمامی محدودیت ها، ناملایمات، بداخلاقی ها، تهدید، تطمیع و ترغیب های صورت گرفته و خالص سازی عوامل اجرایی انتخاباتِ شهرستان درجهت حمایت از نامزدی خاص که این خود امری خلاف شرع و عرف و قانون انتخابات بود، با اکثریت آرا رای خود را به نامزد شایسته ای که دل درگروه خدمت به این ملت را داشت، دادید.

به  همین جهت ستاد مرکزی دکتر مسعود پزشکیان در شهرستان کهگیلویه، به پاس ارج نهادن به تلاش های منحصربفرد و اندیشه ی سبزتان، مراتب قدردانی و قدر شناسی خود را به پیشگاه شما عرضه می دارد.

بدون شک همراهی و هم رایی شما عزیزان و نقش چشم گیر دادستان عمومی، رئیس اداره ی اطلاعات و فرمانده نیروی انتظامی شهرستان در جهت بی طرفی و اجرای عدالت در انتخابات هرگز فراموش نخواهد شد.

باز شدن گره های کور سیاسی و اقتصادی کشورمان در تعامل با جهان و پیشرفت و آبادانی آن را با موفقیت دولت دکتر مسعود پرشکیان از آفریدگار همه ی خوبی ها آرزومندیم.

 

۱۷ تیر ماه ۱۴۰۳

ستاد مرکزی دکتر مسعود پزشکیان در شهرستان کهگیلویه



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها