پیام پساانتخاباتی رئیس ستاد امید دکتر پزشکیان در کهگیلویه

"سید روح الله پناهنده" رئیس ستاد امید دکتر مسعود پزشکیان در کهگیلویه پیامی را ارسال کرد.

پیام پساانتخاباتی رئیس ستاد امید دکتر پزشکیان در کهگیلویه

"سید روح الله پناهنده" رئیس ستاد امید دکتر مسعود پزشکیان در کهگیلویه 

به نام پروردگار امید

لقد نصرکم الله فی مواطن کثیرة ( توبه – ۲۵ )

مردم شریف و عزتمند کهگیلویه همیشه سربلند :

سلام

حضور هوشمندانه و باشکوه شما در چهاردهمین گذرگاه سخت انتخابات ریاست‌جمهوری، نشانه دغدغه‌مندی و نیک‌خواهی برای ایران و فردای فرزندان این مرز و بوم پاک و خلق یک پویش ملی برای احیاء و تبلور جمهوریت ، با همه دغدغه مندی ها ، دلخوری‌ها و دلنگرانی‌هاست .

بزرگترین برنده این انتخابات شما مردم این خطه ی قهرمان بوده اید که به خوبی همه چیز را می‌دانید و در لحظه نیاز، شجاعانه و فهیمانه در میدان های سخت تاریخ و گاه با تلخی ها و مرارت ها ، وصف ناپذیر و ستودنی چین لبخند را بر گونه ی احساس دلسوزان آگاه این سرزمین کهن جاری می سازید .

اینک هم به جهانیان نشان دادید که به رغم سختی‌ها و ناامیدی‌ها، حق تعیین سرنوشت خود را به هیچ‌کس نمی‌دهید و هم به آنان که در گوشه و کنارها به تحکم ، دیوار کشیدن بین مردم ، از بالا نگریستن به شما دل بسته بودند پیام دادید که گرچه صبورانه سخن‌های گوناگون را می‌شنوید، اگر فرصت بیابید آگاهانه نیکوترین و نزدیک ترین به خود را برمی‌گزینید.

به گواه تاریخ و تجربه، با همدلی مسئولانه و وفاق حداکثری، می‌توان به اهداف بلند‌مدت دست یافت ، تلخی های ملت را کم کرد ، و روزهای خوش و شیرین این جغرافیای بزرگ را تکرار کرد . اکنون زمان همدلی و همیاری نیروهای شایسته ، خبره و متخصص از گرایش‌های مختلف سیاسی و اجتماعی ، خاصه آنهایی که دل در گرو تغییر و اصلاح دارند بوده و نیل به مقاصد کلان و این مهم جز با اخلاق‌مداری و واقع‌نگری ، مهربانی با مردم ، رفع تحریم ها ، ایجاد فضای آزاد گفتگوی ملی با حضور همه ی مردم ایران با محوریت خرد و توجه به ظرفیت های داخلی و تعاملات مثبت بین المللی برای بهبود همه جانبه دست یافتنی نخواهد بود .

اینجانب به عنوان قطره ای بس کوچک از شما اقیانوس مردم عزیز کهگیلویه ، این موفقیت را از صمیم قلب به شما و نیز ملت بزرگ ایران و طبیب راستین شما مردم ؛ که تکیه خویش را رجوع به نظر کارشناسان و متخصصان روشن بین درحوزه های گوناگون  و بهره‌گیری از خرد جمعی در ادارۀ امور کشور می داند تبریک گفته و از درگاه خداوند منان، پیروزی در عرصه دشوار خدمت به ملت را برای ایشان مسألت می‌نماییم.

گزیده ، صلاح و شایسته است برای پیروزی و موفقیت پویش "برای ایران" و رییس جمهور مردمی ، در شهرستان کهگیلویه در هر دو دور انتخابات ، خالصانه از اعتماد مردم آگاه و عزیز این دیار تشکر نموده و زحمات و پیگری های روسای ستادهای استانی جناب آقای علیرضا کفایی ، جناب آقای هادی زارع پور ، جناب آقای علی زهرایی و تلاش هاش های بی دریغ رئیس ستاد مرکزی در کهگیلویه : جناب آقای حاج سید نعمت الله صدوقی ، رئیس ستاد مردمی در شهرستان : جناب آقای سید کمال دولتخواه ، سخنرانان و مدعوین خود در شهرستان و تمام اعضاء کمیته ها ، تیم ها ، بانوان و اصحاب رسانه در سه ستاد که شبانه روز و علیرغم تمام سختی ها لحظه ای از برای موفقیت از پای ننشستند را ستوده و نهایت سپاس را عرض بدارم  .

نیک می دانم که پیروزی امروز در کهگیلویه ، میوه و ثمره ی رنج هاییست که سال ها مرزداران بزرگ اصلاحات ؛ روح بزرگ سید قادر لاهوتی و نیز معلم امروز استاد محمود منطقیان و همه آنهایی که برای اصلاح از زندگی خود گذشته ؛ بر شانه های نحیف خویش کشیده اند .

بی‌شک آن‌ کس که خود را خاک پای ملت ایران می‌شمارد، بالاترین عزت‌ها را از خدای این ملت کسب خواهد کرد .

سید روح الله پناهنده

رییس ستاد امید دکتر مسعود پزشکیان در کهگیلویه



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها