شعارهای توخالی دولت سیزدهم برای فرزندآوری/ پدر سه قلوهای هم‌استانی: مخارج بالا و هزینه‌های زندگی کمرشکن است

وی افزود: هزینه پوشاک و شیرخشک زیاد است و از طرفی مرتب باید بچه‌ها را برای معاینه پزشک به دهدشت ببرم.

شعارهای توخالی دولت سیزدهم برای فرزندآوری/ پدر سه قلوهای هم‌استانی: مخارج بالا و هزینه‌های زندگی کمرشکن است

اَفتونیوز| اول تیرماه خبر تولد نوزادان سه قلو منعکس شد بعد از پیگیری متوجه شدیم از اهالی روستای بی‌منجگان شهرستان کهگیلویه هستند.

یک فرزند سه ساله داشتند که زیر نظر پزشک متخصص زنان به دنیا آمده بود برای فرزند دوم به سراغ دکتر رفتند اما هدفشان یک فرزند بود که خداوند به آنها  سه قلو به عطا کرد.

اصغرعرفانی پدر سه قلوها در مصاحبه با خبرنگار اَفتونیوز اظهار داشت:خدا را برای فرزندانم شاکرم اما مخارج بالاست و من راننده تاکسی هستم و از عهده هزینه‌هایشان بر نمی‌آیم.

وی افزود: هزینه پوشاک و شیرخشک زیاد است و از طرفی مرتب باید بچه ها را برای معاینه پزشک به دهدشت ببرم.

وی درباره کمک مسئولین عنوان کرد: شیرخشک یارانه ای به بچه ها تعلق گرفت، از آنجایی که  وزن‌شان هنگام تولد کم بود متخصص گفت از این مدل شیرخشک استفاده نکنند.

وی درباره درخواست کمک از مسئولین افزود: من راننده تاکسی هستم و درآمد چندانی ندارم و مدل ماشینم نیز پایین است و بارها هم مسئولین به فرزندآوری تاکید داشتند و گفتند حمایت می‌کنیم حالا برای تامین پوشاک و شیرخشک بچه ها نگرانی بسیار دارم اگر کمکی شود ممنون هستم.

وی درباره محل زندگی فعلی‌اش می گوید: اصالتا اهل بی‌منجگان و ساکن این روستا بودم و در کنار پدر و مادرم زندگی می‌کردیم اما خانه دو اتاق و شرایط برای زندگی مهیا نبود ناچار به اجاره منزلی در دمهد اقدام کردم که به اقوام همسرم برای کمک به بچه‌داری نزدیک باشم و هم جای بیشتری داشته باشیم.

عرفانی در پایان از همه مسئولان استانی تقاضای حمایت کرد و گفت انتظار دارد که در حق او و خانواده اش مساعدت ویژه شود.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 باقر 1403/4/20 10:36:59

    وقتی آدم شبکه تلویزیون رانگاه میکند ومی بیند که چگونه مسولین چشم درچشم مردم میکنند وبه دروغ آمار میدهند عرق شرم برپیشانیمان جاری می شود قرار بود به فرزندان سوم یک قطعه زمین رایگان وسهام عدالت دهند وهرشب صداوسیما بوق وکرنا میکرد ولی روح ما خبرندارد نه زمین دیدیم ونه سهام عدالت فکر کنم تمام شعارهای دولت ریسی مثل همین دو مورد بود

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها