ابعاد جدید انتقال یواشکی «معاون اقتصادی استاندار» به دانشگاه یاسوج/ هیئت علمی گروه اقتصاد بی‌اطلاع است!

پیگیریهای خبرنگار ما نشان می دهد که در فرایند قانونی برای انتقال عضو هیئت علمی به دانشگاه، نظر اعضای هیئت علمی آن گروه ملاک است و اگر مخالفت شد فرایند انتقال باید متوقف شود.

ابعاد جدید انتقال یواشکی «معاون اقتصادی استاندار» به دانشگاه یاسوج/ هیئت علمی گروه اقتصاد بی‌اطلاع است!

افتونیوز|  روز گذشته خبری مبنی بر انتقال معاون اقتصادی استاندار به دانشگاه یاسوج به عنوان عضو هیئت علمی در این پایگاه خبری منتشر شد.(کلیک کنید)

به گزارش افتونیوز، پس از انتشار این خبر و با پیگیریهای خبرنگار ما ابعاد دیگری از این ماجرا روشن شد.

رئیس دانشگاه یاسوج در یک فرایند یواشکی و شتاب‌زده ناشی از انتخاب پزشکیان به عنوان رئیس جمهور کار انتقالی معاون اقتصادی استاندار از هیئت علمی دنشگاه پیام نور به دانشگاه یاسوج را که در چندین نوبت مطرح شده بود را بدون تایید دانشکده و گروه اقتصاد دانشگاه یاسوج به صورت غیرقانونی صادر می کند و به هیئت جذب اعلام کرده که تحت هر شرایطی این کار باید انجام شود.

پیگیری‌های خبرنگار ما نشان می دهد که در فرایند قانونی برای انتقال عضو هیئت علمی به دانشگاه، نظر اعضای هیئت علمی آن گروه ملاک است و اگر مخالفت شد فرایند انتقال متوقف می شود.

بهادر کرمی رئیس دانشگاه یاسوج با علم و اطلاع از این که احسان عسکری معاون اقتصادی استاندار نمی‌تواند نظر گروه اقتصاد را برای عضویت در هیئت علمی جلب کند (بدلیل نداشتن شرایط قانونی) به صورت محرمانه به مدیر جذب و کارشناس جذب دستور انتقال معاون استاندار به دانشگاه را صادر می‌کند.

گروه اقتصاد دانشگاه یاسوج هیچ اعلام نیازی نکرده است ضمن آنکه توان علمی وی به شدت مورد شک و تردید است و الا باید در گروه اقتصاد این موضوع مطرح می شد. 

اکنون که قرار است دولت چهاردهم به زودی مستقر شود گویا برخی در استان، هر چه کار ناتمام دارند را نیز به سرعت و شتابزده در حال انجام آن هستند.

از نهادهای نظارتی چه در درون دانشگاه و چه بیرون از دانشگاه انتظار می رود بدون در نظر گرفتن موقعیت اداری و خانوادگی احسان عسکری معاون اقتصادی استاندار و وابستگی‌های نسبی و سببی وی به اشخاص ذی‌نفوذ، تا استقرار دولت جدید مطابق با بخشنامه ابلاغی مخبر سرپرست ریاست جمهوری از این انتقال جلوگیری کنند.

این سایت خبری آماده انتشار توضیحات دانشگاه یاسوج می باشد.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 10 نظر

  • 1 محمد امین زمانی 1403/4/22 1:39:46

    سلام دوست عزیزم اگر چه دانشگاه یاسوج متاسفانه رسالت خودش را در انتخابات گذشته به عنوان مکانی برای روشنگری مردم و نه طرفداری از یک طیف خاص انجام نداد اما دکتر احسان عسکری فردی توانمند و از لحاظ علمی در سکوی اول کشور و حتی دنیا قرار دارد فردی که در جلساتی با وزرا مینشیند و رویه های غلط آنها را با صحبتهای کارشناسانه و علمی تغییر میدهد هم خودش را ثابت کرده است و هم اینکه به مردم دیارش کمک کند شایسته تقدیر و ارتقاء میباشد من برای این جوان برومند آرزوی موفقیتهای روز افزون را دارم

    پاسخ
  • 2 حیف 1403/4/21 14:33:56

    از بس احسان عسکری با سواد هم هستند باید ببرنش دانشگاه دولتی تا از تجربیات تقریبا هیچش استفاده کنن

    پاسخ
  • 3 صالحی سازمان‌بازرسی 1403/4/21 1:24:9

    بخاطر یک‌مترلوله اضافی سازمان بازرسی پدر آب و فاضلاب را در آورد. اگر جرات دارید اینجا ورود کنید بازرسان استان

    پاسخ
  • 4 الهی 1403/4/21 1:8:37

    حامی عمده عسکری کسی ه که قول وام بزرگی بهش داده الان جناحش و عوض کرده. و بخت عسکر

    پاسخ
  • 5 خدایی 1403/4/20 12:12:42

    کجایی سازمان بازرسی ......... پس حالا ورود کن ... حتماً چون باب میلت هستش کار نداری

    پاسخ
    • 5 - 1 آگاه پاسخ به : خدایی 1403/4/20 13:31:56

      آخه دوست عزیز ایشان هم که تو باز سی آقایی را داره که نعوذ و بالله از رگ گردن بهش نزدیک تره. آقای ن د

  • 6 سعید 1403/4/20 10:39:45

    روزی که بهادر کرمی به عنوان رئیس دانشگاه منصوب شد باید در مجامع علمی جهان 3 روز عزای عمومی اعلام می شد.

    پاسخ
    • 6 - 1 سایه نیوز پاسخ به : سعید 1403/4/21 23:38:49

      آقای بهادر کرمی هم در دبیرستان هم در دانشگاه تا مقطع دکترا جز دانش آموزان ودانشجویان ممتاز بود بروید بررسی وتحقیق کنید لذا اگر دستور از بالا برای جذب عسکری به ایشان رسیده ربطی به سطح علمی ایشان نداره که انتصاب ایشان را فاجعه می نامید

  • 7 سید 1403/4/19 14:14:45

    آقای عسکری شما با چه سواد و روزمه ای میخاهید وارد دانشکاه یاسوج بشوید. چرا جوانان بیکار باید پشت رانت بازی امثال شما بمونند

    پاسخ
    • 7 - 1 میلاد پاسخ به : سید 1403/4/20 18:21:57

      چرت می گی

سایر اخبار
برگزدیدها