بیانیه یک تشکل دانشجویی در خصوص تخلفات انتخاباتی و استخدام‌های طرح شهید زین‌الدین استانداری کهگیلویه و بویراحمد

یک تشکل دانشجویی بیانیه ای در خصوص تخلفات انتخاباتی و استخدام های طرح شهید زین الدین استانداری کهگیلویه و بویراحمد منتشر کرد.

بیانیه یک تشکل دانشجویی در خصوص تخلفات انتخاباتی و  استخدام‌های طرح شهید زین‌الدین استانداری کهگیلویه و بویراحمد

"تشکل آباد" دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج در بیانیه ای نوشت:

ملت شریف ایران و مردم زحمت کش و مظلوم استان زرخیز کهگیلویه و بویراحمد در روزگاری که آلام و رنج های متعدد و بحران های عدیده دمار از روزگار ایرانیان درآورده و از یمین و یسار بر ملت زجر کشیده فشارهای متعددی وارد آمده ، گروهی متحجر و‌ دگم اندیش جامعه متمدن ایرانی را به انحاء مختلف دچار مشکلات و صدمات جبران ناپذیری کرده است، دست خداوند از آستین خلق بیرون آمد و بار دیگر امید مضاعفی در جامعه افسرده و ناامید وطن دمیده شد.

این پیروزی بزرگ و این اتفاق خوشایند را محضر همه مردم همیشه در صحنه استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک و تهنیت عرض می نماییم.

وضعیت به قدری وخیم و جبران ناپذیر می‌نمود و ضعف های مدیریتی به قدری عیان و آشکار بود که جامعه تاریخ ساز آریایی ، چونان کشتی در دریای مواج حوادث و متلاطم امواج  بی تدبیری اسیر گشته و هر لحظه تا غرق شدن کامل پیش می رفت.

بحران های مدیریتی، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، اداری، زیست محیطی، دورنمایی وحشتناک و غیر قابل باور برای ایرانیان ساخته بود؛ نای نفس کشیدن برای قشر محروم جامعه فراهم نبود و‌عملا طبقه متوسط جامعه از بین رفت.

آسیب های اجتماعی به شکل باور نکردنی رشد داشته و از هر طرف فساد و تبعیض ارکان مدیریتی جامعه را عنکبوت وار گرفتار کرده بود.

حال که به سبب حضور ملت، پیروزی بزرگی رقم خورده است، باید حقیقتا در برابر عظمت ملت ایران سر تعظیم فرود آورد، بازنده اصلی در استان کهگیلویه و بویراحمد استاندار و اعوان و‌ انصارش هستند (معاونین، مدیران کل، فرمانداران، بخشداران و .....)که از رای مردم صیانت نکرده و از موقعیت و‌جایگاه خود به نفع کاندیدای خاص سو استفاده کردند.

تخلف های گسترده و آشکار ،حمایت های ارکان دولت در استان از یک کاندیدا، چهره  زشتی برای دستگاه هایی که منادی عدالت ورزی و پیروی از اصول و قواعد اسلام ناب محمدی بود را نمایان کرد.

جناب استاندار محترم  که در دوره مدیریتی خویش در تمام شاخص های توسعه، استان ما را سال‌ها به عقب برگردانده و هیچ کار قابل تقدیری انجام ندادند و با روشهای عجیب گروهی خاص را تحت عنوان (می نویسم جوانان نخبه و‌ انقلابی اما بخوانید پخمه و نورچشمی)  موسوم به طرح شهید زین الدین؛ اما اینگونه بی عدالتی و نابرابری با راه و منش شهدا همخوانی ندارد. تمام این سال‌های بیکاری خویش را با فعالیت آشکار و حمایت های مدیرانش در انتخابات از یک کاندیدا جبران نموده و دل مردم استان را خون کرده اند.

ما دانشجویان استان از دستگاه های، نظارتی، امنیتی و‌ قضایی  عاجزانه خواهشمندیم که برای عبرت آیندگان، تأدیب قانون شکنان و برای اجرای قسط و عدالت در جامعه به این قضیه ورود کرده و همه مسببین این خیانت بزرگ را به سزای اعمال ناشایست و غیرقانونی شان رسانده و نتیجه را به اطلاع مردم برسانند تا حلاوت و شیرینی این پیروزی بزرگ در کام ملت تلخ نگشته و امید  به جامعه محنت زده کهگیلویه و بویراحمد برگردد.

در پایان همه مردم  را به اتحاد باهم، مودت و حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی دعوت مینماییم.

خدایا چنان کن سرانجام کار

تو خشنود باشی و ما رستگار

(دانشگاه ازاد اسلامی واحد یاسوج)

تشکل _ آباد یاسوج

 



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 11 نظر

  • 1 فریبرز 1403/6/22 22:14:11

    حالا این تشکل دانشجویی که خودشون دانشگاه آزادی هستن، اونم تو دوره ای که قبولی دانشگاه دولتی مثل آب خوردنه، آیا خودشون رو نخبه میدونن؟!

    پاسخ
  • 2 وحید 1403/4/20 10:5:56

    ببین دوست عزیز ,شما هرجا وضعیت جیبتت چربید قلم میزنی ، تاحالا من ندیدم یکبار از دستاورد خوب استاندار شما قلم بزنید ،جای تاسفه که در استان ما هرکه برای منافع شخصی خودش مطلب پست میکنه.. برو با خدای خودت خلوت کن..

    پاسخ
    • 2 - 1 نیک پاسخ به : وحید 1403/4/20 14:58:48

      دوست عزیز شنا لطف بفرما عملکرد استاندار ضعیف رو ارایه بده تا یک نفر در این استان براش دست به قلم بشه و تعریفش بده و تمجید بشه وجودش. فکر کنم دیشب تو خواب پنبه دانه دیدی.

  • 3 جوان دانشجو 1403/4/20 4:42:29

    این حرف ها که تشکل دانشجویی میزنه نه از سر دلسوزی بوده و نه برای عدالت...فقط ایجاد تفرقه و نفاق و فتنه جدید هست...شما حتی یک مطالبه جدی برای درد مردم هم نتوانستید بیان کنید....فقط نق زنی و هوچی گری...که معلوم هست این قضایا از طرف طیف خاص سیاسی در اتاق فکری تغذیه شده و به اسم یک تشکل دانشجویی که تا حالا هیچکسی نه اسمی از آنان شنیده و نه فعالیتی دیده....دست بردارید از این همه. نفاق و فتنه....برای مردم کار کنید

    پاسخ
  • 4 دانشجو 1403/4/19 23:23:32

    کاش اون موقع که همه بسیج شدن که فقط روشنفکر وارد مجلس نشه هم از این مطلب‌ها میزدین این نشون میده که هیچ کس دغدغه نا عدالتی نداره فقط برای خوش رقصیه

    پاسخ
    • 4 - 1 نیک پاسخ به : دانشجو 1403/4/20 14:56:51

      گرانقدر در این استان کهگیلویه گچساران و بویراحمد همه و همه خواستند و تلاش کردند که جناب روشنفکر ادامه نده . ادامه ای که آتش کشیده بود استان را. کسی نبود که رضایت داشته باشد از عملکرد روشنفکر.

  • 5 غلامحسین 1403/4/19 18:32:58

    این روزها جنبش دانشجویی به چه وضع ترحم برانگیزی دچاره از نوشتن چهارخط بدون اشکالات نگارشی هم عاجزند.

    پاسخ
  • 6 عباس 1403/4/19 13:6:58

    در قالب این طرح و به بهانه این طرح، افراد حامی نماینده سابق گچساران و اطرافیان سیدقدرت حسینی و استاندار استخدام شدند و بلافاصله معاون مدیرکل یا مدیرمکل شدند. تو این دولت که هیچ کاری نشد برای متوقف کردنش انجام داد حداقل دولت بعدی یکی از اصلی ترین برنامه هاش شفاف سازی همین طرح باشه

    پاسخ
  • 7 مجید 1403/4/19 13:4:57

    این طرح دقیقا مصداق بی عدالتی بود. لازم هست دولت جدید قویا به نحوه استخدام برخی افراد در قالب این طرح ورود کنه حتی این طرح هم درست اجرا نشد چون برای افراد نخبه بود نه کسانی که تعریف و تمجید از استاندار میکردند یا یه حامی شاخص اصولگرایی داشتند

    پاسخ
  • 8 علی دولتیاری 1403/4/19 12:58:32

    حرف های تفرقه انگیز و سطح پایین. چرت و پرت

    پاسخ
  • 9 مجید راهی 1403/4/19 12:55:32

    تشکل دانشجویی لیسانس نگرفته انتظار داشته خودشون استخدام بشن

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها