جوابیه پارک علم و فناوری استان به خبر عزل مجری همایش ظریف در یاسوج/ این مجموعه تخصصی از سیاسی‌کاری و قومیت‌گرایی به دور است

در پایان به مردم شریف و فهیم استان این اطمینان داده می‌شود که این مجموعه تخصصی به دور از هرگونه سیاسی‌کاری و قومیت‌گرایی در پیشبرد وظایف و مسئولیت‌های خود نسبت به جامعه نخبگان استان، از هیچ کوششی دریغ ننموده، و در دفاع از حقوق و رسیدگی به امورات شرکت های دانش بنیان و فناوران، درگیر چنین حاشیه‌‏هایی نخواهد شد.

جوابیه پارک علم و فناوری استان به خبر عزل مجری همایش ظریف در یاسوج/ این مجموعه تخصصی از سیاسی‌کاری و قومیت‌گرایی به دور است

افتونیوز - پس از انتشار خبر «عزل مجری همایش ظریف در یاسوج»، پارک علم و فناوری استان جوابیه ای را برای این سایت خبری ارسال کرده است که عینا آورده می شود:

مدیر محترم پایگاه خبری افتو خبر

سلام‌علیکم

در پاسخ به مطلب منتشر شده با عنوان “اولین برخورد سیاسی اداری با حامیان «پزشکیان» در استان/ مجری همایش انتخاباتی «ظریف» در یاسوج عزل شد! +سند” که در تاریخ ۱۷ تیرماه ۱۴۰۳ در آن رسانه منتشر شده است، روابط عمومی پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد لازم می داند حسب قانون مطبوعات و همچنین به منظور احترام به خوانندگان معزز آن خبرگزاری، مطالب مشروح زیر را جهت تنویر افکار عمومی ایفاد نماید:

۱- در آن گزارش بیان شده است که حکم "مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی پارک علم و فناوری استان" لغو شده است. توضیح اینکه اساساً پست سازمانی‏ای تحت عنوان "مدیر حوزه‏ی ریاست و روابط عمومی" در چارت سازمانی مصوب پارک علم و فناوری استان وجود نداشته و ایشان در تاریخ ۲۰/۰۴/۱۴۰۱ از طرف ریاست محترم وقت پارک علم و فناوری، ابلاغی تحت عنوان "مدیر روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد" با شرح وظایف مشخص (صرفاً مرتبط با حوزه‏ی روابط عمومی) دریافت کرده‏اند. این در حالی است که در چارت رسمی تشکیلاتی این سازمان، چنین عنوانی وجود ندارد و عنوان صحیح در چارت تشکیلاتی مصوب، "کارشناس روابط عمومی و امور بین الملل" است. لذا در جهت رعایت قانون و ایجاد انضباط اداری، ابلاغ ایشان در تاریخ ۱۶/۰۴/۱۴۰۳ اصلاح گردید. 

 

۲- در آن گزارش با اشاره به تاریخ ابلاغ جدید، ادعای دخیل بودن مناسبات سیاسی در آن مطرح شده است. توضیح اینکه در تاریخ ۱۶/۰۴/۱۴۰۳ علاوه بر اصلاح ابلاغ ایشان، برای تعدادی دیگر از پرسنل پارک که در حوزه های مختلف ستادی و بدون ابلاغ رسمی مشغول به فعالیت بودند، ابلاغ رسمی صادر گردید. این موارد تنها به منظور اجرای قانونی چارت سازمانی مصوب و ایجاد انضباط اداری بوده و ادعای وجود هرگونه غرض سیاسی در صدور چنین ابلاغ‏هایی کاملاً نادرست است.

 

۳- در متن خبر با اشاره به نامه شماره ۴۳۷۶۷ مورخ ۱۲/۰۳/۱۴۰۳ سرپرست محترم ریاست جمهوری، اینگونه ادعا شده است که ریاست محترم پارک علم و فناوری بر خلاف دستور سرپرست ریاست جمهوری مبنی بر ممنوعیت "تغییر در ساختارهای سازمانی و جابجایی نیروی انسانی"، اقدام به تغییر افراد در موقعیت های مختلف نموده است. این در حالی است که ابلاغ‏های صادر شده، تنها رسمیت بخشیدن قانونی به جایگاه افراد و یا اصلاح ابلاغ‏های نادرست قبلی بوده و به هیچ عنوان مصداق تغییر در ساختارهای سازمانی و جابجایی نیروی انسانی نیست. به عنوان مثال، برای شخصی که در جایگاه "کارشناس فناوری اطلاعات و ارتباطات" بدون ابلاغ رسمی مشغول به فعالیت بود، ابلاغ رسمی صادر شد تا موانع قانونی پرداخت حقوق به ایشان مرتفع گردد.

۴- حکم ریاست محترم جدید پارک علم و فناوری، کمتر از دو ماه پیش صادر شده و ایشان از همان ابتدا، ساماندهی امور اداری و مالی به منظور جلوگیری از تضییع بیت المال را در اولویت اقدامات خود قرار داده‏اند و ابلاغ‏های صادر شده طی روزهای اخیر، تنها بخشی از اقدامات اصلاحی ایشان و صرفاً در راستای اجرای صحیح قانون و چارت سازمانی مصوب بوده است. بدیهی است که روند اجرای صحیح قانون در این مجموعه با قوت ادامه پیدا خواهد کرد و متأثر از فضاسازی‏ نخواهد شد. 

در پایان به مردم شریف و فهیم استان این اطمینان داده می‌شود که این مجموعه تخصصی به دور از هرگونه سیاسی‌کاری و قومیت‌گرایی در پیشبرد وظایف و مسئولیت‌های خود نسبت به جامعه نخبگان استان، از هیچ کوششی دریغ ننموده، و در دفاع از حقوق و رسیدگی به امورات شرکت های دانش بنیان و فناوران، درگیر چنین حاشیه‏هایی نخواهد شد.

"وَاللَّهُ يَقْضِي بِالْحَقِّ ۖ وَالَّذِينَ يَدْعُونَ مِنْ دُونِهِ لَا يَقْضُونَ بِشَيْءٍ ۗ إِنَّ اللَّهَ هُوَ السَّمِيعُ الْبَصِيرُ"

 

  



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 50 نظر

  • 1 هم استانی و صفوی 1403/4/28 0:6:0

    هم استانی و صفوی محترم: اگه متن خبر رو یکم حوصله به خرج بدین و مطالعه کنید متوجه میشید که عزلی در کار نبوده و فقط ابلاغ غلط گذشته اصلاح شده ونه فقط برای این بزرگوار بلکه برای همه‌ی کسانی که ابلاغشون مشکل داشته این اصلاح انجام شده. ایشون روابط عمومی بودن طبق ابلاغ گذشته و الان هم مطابق با ابلاغ جدید باز هم همون روابط عمومی هستن و قطعا از ظرفیت ایشون در حوزه تخصصیشون استفاده شده. واقعا حیف نیست انرژی یک سازمان رو بگیرید بخاطر این حواشی پوچ؟

    پاسخ
  • 2 نخبه 1403/4/27 11:10:9

    رزومه : لپ ظریف رو بوس کردم 😂

    پاسخ
  • 3 ایرانی واصلیت پارسی 1403/4/27 0:9:21

    باسلام شهرستان بویر احمد دنا ومارگون مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد هیچ گونه انتخابات سالم نبود ویک عده باتعرفه های از پیش نوشته شده برای کاندید خاص باعث شد که آرای متفاوتی از صندوق بیرون اید بغیر از این جابجا کردن نیروهای قانون مند عوامل اجرای بعد دیگر تقلبی ها ودزدهای رای بود که استاندار وفرماندارها باعث وبانی ان هستند و باید جواب پس دهند

    پاسخ
  • 4 هم استانی 1403/4/26 17:39:7

    سلام اگر قرار بود اصلاحی در سیستم باشد چرا قبلا انجام نشد!؟ چرا دقیقا صبح شنبه بعد از همایش ظریف انجام شد!؟ جای بحث نیست اینگونه رفتارها و توجیهات بعد از اون نخ نما شده، اگر مدیری دم از شایستگی و آزادگی میزند تاب آوری اون در این شرایط و تحمل فشار ورشکستگان سیاسی که اجرای مهندس عسکری دردشان آورد خیلی مهمه اما افسوس که استان ما رنجور از این بیماریه!!!!

    پاسخ
  • 5 صفوی 1403/4/26 12:1:9

    چراما مردم این اندازه ساده دل ودور از سیاست هستیم.اگرایشان قصد داشت درست عمل کند و در خدمت علم ونخبگان کشور باشد وبه قول شما پاکدست باشد چرا دراین مدت دست به کار نشد وبا مشخص شدن ریاست جمهوری کشور این عمل را انجام داد که نتیجه آن ایجاد تفرقه بین ملت شریف ایران است که سمی مهلک در این دوران برای کشور است.تصور می کنید نتیجه این عمل به غیر از از کار برکنار کردن ایشان چه چیز میتواند باشد که آن هم سوژه ای برای اختلاف افکنی بین ملت شهیدپرور ایران می شود.مگر ما فراموش می کنیم که در زمان دفاع مقدس چه اتحادی بین فارس،کرد،لر،ترک وجود داشت که عامل اصلی عبور از لحظات بحرانی در کشور همین اتحاد وبه قول حضرت امام خمینی رضوان الله علیه وحدت کلمه بود.وحدتی که به کام بعضی ها خوش نیامدو بعضی دیگر به عمق این سخن پی نبردند.انشاء الله برسد روزی که همه ملت شریف ومومن کشوردست به دست هم از رئیس جمهور منتخب حمایت کرده تا در همه امور کشور موفق باشند.انشاءالله

    پاسخ
    • 5 - 1 صدای کسانی که کسی صدایشان را نمیشنود پاسخ به : صفوی 1403/4/27 2:13:29

      با سلام و عرض ادب ۱-اصلاح یک ابلاغ چه ربطی به عدم اتحاد دارد؟ ۲- اگر ایشون اجازه میداد کارمندش که مورد حمایت شماست با یک ابلاغ غیر قانونی ادامه فعالیت میکرد انگاه اتحاد لر و ترک و کرد طوری نمیشد؟ ۳- دکتر پزشکیان بارها گفتند که در اموری که نمیدانند دخالت نمیکنند و به کارشناسان واگذار میشود و اکنون پارک به کارشناس واگذار شده چرا نمی‌گذارید رسالتش را انجام دهد؟ ۴- هر سازمانی که تغییر مدیریت در آن رخ دهد به تدریج تغییرات انجام میشود اگر روز اول اینکار را میکرد شما میگفتید از مگر علم غیب داشت از ابلاغها؟ بایست چند روز میگذشت تا سرو سامان دهد یا نه؟ ۵- حمایت از رییس جمهور یعنی عمل به سیاست های کلی دولت و اجرای قانون همان گونه که از اسم آن مشخص است قوه ی مجریه! اگر میخواهید تا همان روال غیر قانونی را ادامه دهد انوقت میشود مدیر دلخواه شما؟ ۶- کسانی که دلسوز این مرز و بوم هستند بایست حمایت کنند از کسانی که جلوی فساد اداری می ایستند و نه جبهه بگیرند حتی اگر متخلف رییس جمهور باشد چه برسد به اینکه مجری برنامه ای در یاسوج با اجرای ایشان و مهمان دکتر ظریف پر تلاش باشد. البته به اینکه توجه کنیم که اقای عسکری متخلف نبوده فقط ریاست قبلی از سر ندانم کاری حکمی که در چارت سازمانی وجود نداشته برای ایشان اعمال کرده و دکتر افتخاری ان را اصلاح کرده. ۷- اما در مورد اینکه چرا دقیقا ۱۶ تیر روز شنبه اعلام شده. دکتر ظریف روز چهارشنبه ۱۳ تیر در مصلی بود. اگر ۱۲ حکم صادر میشد میگفتند برای آنکه تمرکز مجری را بهم بزنند یک روز قبل از اجرا حکم زدن. اگر روز چهارشنبه ۱۳ حکم میزدند میگفتند همین که از روی سکوی اجرا امد پایین براش حکم زدن. اگر پنجشنبه حکم میزدن میگفتن اینا که نزاشتن ببینم کی رییس جمهور میشه حکم زدن. روز جمعه هم که تعطیل بود. در صورتی که اصلا حکم نبوده، عزل نبوده، فقط یک اصلاح ابلاغ بوده. به پیر و پیغمبر ما هم به دکتر پزشکیان رای دادیم بیش ۴مهمانی در خانه برگزار کردیم برای صله رحم و در کنار ان مهمانان را به رای دادن تشویق میکردیم. در روز سخنرانی دکتر ظریف هم در مصلی بودیم ولی هیچ ارتباطی بین یک ابلاغ قانونی و مجری گری برای دکتر ظریف وجود ندارد. دکتر محمد علی وکیلی هم آمد برای دکتر پزشکیان سخنرانی کرد و خیلی آتشین به نظر شما اگر خدای نکرده ایشان یک تخلف اداری مرتکب شوند نباید بازخواست شوند؟ ۸- به عنوان نکته آخر اگر این کامنت ها را زیر خبر عزل میدیدم تعجب نمیکردم و نیازی به پاسخ نمیدیدم چون یک خبر درج شده بود و ممکن درست یا غلط میبود ولی وقتی این کامنت را زیر جوابیه و ان هم جوابیه با سند و مدرک میبینیم بر خود لازم دیدم نکات فوق را بگویم. شاید صدای کسی باشم که صدای او را کسی نمی‌شنود. و سلام علیکم

  • 6 محمد 1403/4/26 10:16:15

    آره جون خودت.چرا الان ابلاغش لغو شد؟ اگه از خودتون بود کاری نداشتید به هرحال با هر تخصصی تو حوزه ای که دوست داشتید اینو بکار میگرفتید.دروغ

    پاسخ
  • 7 افتو 1403/4/26 8:57:8

    اسم افتو نیوز رو عوض کنید و بزارید غلت نیوز متن درج شده پر از غلت تایپیه شاید هم عمدی باشه

    پاسخ
    • 7 - 1 غلط گیر پاسخ به : افتو 1403/4/27 16:49:35

      دو خط نوشتی دو تا غلط املایی داشتی بعد ادعا میکنی که متن بالا غلط املایی داره! غلط اینجوریه نه اینجوری غلت. اصل هم همین است اول ببینیم ما خود غلط نداریم بعد بریم سر وقت دیگران! اصل این بحث و مجادله هم از همانجایی شروع شد که مدیر قبلی یک کار غلط را انجام داده بود و مدیر فعلی کار غلط ایشان را اصلاح نمودند.

  • 8 تنها 1403/4/24 8:32:45

    درود بر دکتر افتخاری نخبه استان و مدیر بادرایت پارک، با این جوابیه مشخص کرد که اهل سیاسی بازی و تبعیض نیستند.

    پاسخ
  • 9 س.ع 1403/4/22 21:7:3

    درود بر دکتر افتخاری همانگونه قبلا گفتم دکتر عزیز اصلا اهل سیاست نیستن و فقط برحسب دانش تلاش چیدمان نیرو کرده بودند

    پاسخ
  • 10 ع ع عرفان 1403/4/22 19:6:21

    دکتر افتخاری عزیز تا امروز فراتر از ادب انعطاف و واکنش نشون دادید مقابل اشتباهات برخی نیروها. پایدار و سلامت باشید دکتر با اخلاق و شرافتمند.

    پاسخ
  • 11 همون که میدونیم 1403/4/22 16:23:22

    توجه داشته باشید دوستان و همکاران ممکنه خیلی از کامنت ها کار همون شخصی باشه که خودمون میدونیم که کارش تفرقه افکنی میان کارمندان و استفاده از شرایط به نفع خودش هست ...

    پاسخ
    • 11 - 1 دانشگاه پاسخ به : همون که میدونیم 1403/4/22 17:3:11

      دکتر سید نصراله افتخاری مدیر پاکدست و بدون حاشیه‌ای هست. نمیتونید با این شگردها ایشان را از مسیرش منحرف کنید

    • 11 - 2 همه میدونن پاسخ به : همون که میدونیم 1403/4/22 16:58:15

      صد آفرین همه میدونن کی همیشه از تفرقه بین کارمندان و فناوران سود برده

  • 12 اصلاح طلب 1403/4/22 15:50:57

    مهندس عسکری از نوابغ استان هستند قطعا دولت دکتر پزشکیان از توانمندی هایش در تهران بهره خواهد برد و پرسنل پارک از این همه دشمنی پشیمان میشوند

    پاسخ
    • 12 - 1 هاشم پاسخ به : اصلاح طلب 1403/4/23 20:30:11

      جدی میفرمایید؟😂

    • 12 - 2 سامان پاسخ به : اصلاح طلب 1403/4/23 20:25:49

      اگه بره تهران،تهران بره کجا🤣

    • 12 - 3 مومنی پاسخ به : اصلاح طلب 1403/4/23 18:43:50

      نابغه ی رشته ی دامپروری با معدل ۱۲

    • 12 - 4 بویراحمد پاسخ به : اصلاح طلب 1403/4/23 18:37:42

      درود بر دکتر افتخاری عزیز که با مدیریت و درایت داره عمل میکنه افرادی که روزگاری برای خودشون من من میکردن و باد به غب غب انداختن رو داره سر جای خودشون مینشونه

    • 12 - 5 آشنا پاسخ به : اصلاح طلب 1403/4/23 18:35:12

      نواپخ استان هستن

    • 12 - 6 عسکر پاسخ به : اصلاح طلب 1403/4/23 6:3:1

      چه پپسی واسه خودش باز میکنه 😃

    • 12 - 7 عسک پاسخ به : اصلاح طلب 1403/4/23 6:2:15

      😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃

  • 13 پارک علم وفناوری 1403/4/22 13:46:46

    نمونه بارز مصداق ماه پشت ابر نمی مونه... درود بر دکترافتخاری

    پاسخ
  • 14 مرحوم عسکر 1403/4/22 13:15:53

    پیشرفت تدریجی شخصیت میسازه پیشرفت ناگهانی خود بزرگ بینی!! ایسو روزی هزاران ادم اخراج ویبون ویچو یه نفر جابجا وابیه همیطو باکه ایزنه😂

    پاسخ
  • 15 ع ع 1403/4/22 12:34:32

    دوستان در جریان بودند من در کدام دوره ریاست رسمی شدم عده ای دارند به اعتبار همان مدیر لطمه وارد میکنند هوشیار باشید🙏

    پاسخ
    • 15 - 1 ع ع عرفان پاسخ به : ع ع 1403/4/22 17:9:24

      به امید خدا با دولت جدید و لطف و درایت شما دلسوزان در جریان پیروز میدان باشیدو کابینه ی دکتر پزشکیان عزیز هم به زودی بیاد سر کار حق شما عزیزانم پایمال نشه..‌. تشکر از همیاری و همکاری دوجانبه افتو خبر که صدای اعتراض و دفاع از حق است🙏

    • 15 - 2 جریان پاسخ به : ع ع 1403/4/22 16:19:24

      با استقرار دولت دکتر پزشکیان و پوست اندازی در مدیریت استان به ماجرای تبدیل وضعیت شما هم ورود خواهد شد، اندکی صبر سحر نزدیک است ...

  • 16 فانتا 1403/4/22 12:1:57

    درود بر دکتر افتخاری عزیز شهریار کارما رو قشنگ تعریف کرده:فلک همیشه به یک کام نمیگردد که آسیای طبیعت به نوبت است ای دوست …

    پاسخ
  • 17 شاکی 1403/4/22 11:51:55

    آقا چرا بالای صفحه نوشته ۲۴ نظر ولی فقط ۱۲ تا نظر منتشر شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بقیه کجان؟؟؟؟؟؟

    پاسخ
  • 18 منتقد 1403/4/22 11:33:48

    با این جوابیه کاملا مشخص شد که اتفاق خاصی نیفتاده و فقط تعدادی احکام برای نظم بخشدین به سیستم صادر شده که کاملا اصولی و قابل تحسینه نه کسی عزل شده و نه بر خورد سیاسی شده فقط عنوان ابلاغ اصلاح شده حالا چرا باید از این مسائل کَره گرفت و برچسپ سیاسی بهش چسپوند؟ آیا دلیلی داره جز اینکه اون مجموعه رو از رسالت اصلیش دور کنه و به حاشیه بکشونه؟ واقعا باید به حال همچین کسانی تاسف خورد که فقط فضا رو آلوده به حواشی میکنن به امید اینکه شاید بتونن از آب گل آلود ماهی بگیرن... ولی بی خبر از این که بعضی اوقات این افراد توی آب گل آلود نمیرن، میرن تو باتلاق، هرچی بیشتر دست و پا بزنن بیشتر میرن پایین

    پاسخ
  • 19 شهروند 1403/4/22 11:13:32

    ادمین چرا نظرات رو یکی درمیون میزاری؟؟؟؟ هدفت از این کار چیه؟؟؟ شما اصلا صلاحیت مدیریت یک رسانه رو ندارید! شما هر کامنتی رو دوست دارید منتشر میکنید و هر کدوم رو نخواستید منتشر نمیکنید و این کار کاملا به دور از اخلاق رسانه‌ای هست

    پاسخ
  • 20 بروهی افتو 1403/4/22 11:8:46

    درود بر افتونیوز منصف که یکجانبه به قاضی نمیرود و صد درود بر دکتر افتخاری شجاع و فسادستیز. همه میدانیم مبارزه با فساد هزینه دارد و دکتر افتخاری ترسی از این موضوع ندارد

    پاسخ
  • 21 ع ع عرفان 1403/4/22 10:48:48

    نان و نمک🙏

    پاسخ
  • 22 دلسوز 1403/4/22 7:31:8

    مهندس عسکری نباید کوتاه بیا در این پارکی که هرکی پارتی داشت را با ایثارگری و زد و بند استخدام رسمی کردند فقط زورشان به آدم شایسته و کاردانی مثل آقای عسکری میرسه که بدون یک ذره پارتی رشد کرده م ع ح ن ن ع ا ص ر ع ع حتی زن و شوهر را با زد و بند و پارتی بازی با هم استخدام کردند چون از بستگانشان بودند مهندس عسکری خیلی ظلم ها را دید و برای آبروی پارک و به هاشیه نرفتنش سکوت کرد ولی دیگر سکوت جایز نیست

    پاسخ
    • 22 - 1 پاسخ به عسکری پاسخ به : دلسوز 1403/4/22 15:41:30

      منظورت تبدیل وضعیت ح خ؟ بابا حداقل به دوست خودت رحم کن ح خ نخبه ی استانه و در دانشگاه های ممتاز کشور تحصیل کرده از چهره‌ های برجسته علمی استان است

    • 22 - 2 ع ع پاسخ به : دلسوز 1403/4/22 13:47:54

      سازمان استخدامی کشور و هسته گزینش دانشگاه شیراز بیشتر در جریانه خیلی جنم میخواد از فیلتر این افراد قابل و توانمند رد بشی... غیرت طوفان شدن در رگ هر باد نیست... افتو عزیز ممنون میشم نشر بدین🙏

    • 22 - 3 عسکری پاسخ به : دلسوز 1403/4/22 11:50:13

      به نظرم بهتره شما دلت به حال خودت بسوزه که هرکی هرچیزی بهت گفته فارغ از درایت گوش کردی و الان داری بازنشر میدی..... هرکسی که توی پارک از طریق قانون ایثارگری تبدیل وضعیت شده توی دوران مدیریت قبلی (دکتر فرزین) بوده و هیچ ارتباطی با پارتی و زد و بند نداشته چون اگه این کار انجام نمیشد تخلف بود، و اتفاقا قانون خیلی خوبی هم بود، چون اون زمانی که بقیه داشتن برای خودشون زندگی کاسبیشون رو میکردن و پدران عزیز این افراد و دیگر شهدا و جانبازان گرانقدر از خانواده دور شدن، جونشون رو گذاشتن کف دستشون و رفتن جبهه. الان یا شهید شدن، یا جانباز شدن و دارن با سختی زندگی میکنن بخاطر شما و امثال شما که الان راحت توی خونت بشینی و با گوشیت کامنت بزاری که پارتی بازی شده.... پس الان حداقل کاری که میشه برای این فداکاران کشور در سرار ایران انجام داد اینه که به خانوادشون یه حداقل امتیازی داد اما نکته ۲: به قانون تبدیل وضعیت خانواده ایثارگر چند تبدیل وضعیت دیگه هم انجام شده که باز هم در دوران ریاست قبلی بوده و ارتباطی به ریاست جدید نداره و بهتره بحثش باز نشه ........

  • 23 مختار 1403/4/22 6:30:48

    بساط مختاریون را در پارک جمع می کنیم خیلی مهندس عسکری را دست کم گرفته ای

    پاسخ
  • 24 محمد رضا 1403/4/22 1:11:35

    تغییر و تحول در هر دستگاه اجرایی و توسط هر مدیری ، امری کاملا طبیعی است برای سر و سامان دادن به جایگاههای شغلی و چارچوب اداری بر اساس تخصص و تجربه و مهارت هر شخص. پس نباید از روی غرض ورزی در برابر تغییرات واکنش نشان داد و بی جهت نیت کار را خدشه دار کرد. دکتر افتخاری شخصی نخبه ، با درایت و غیر سیاسی بوده و شایسته سالاری و توانایی، سرلوحه کارش است. کارنامه کاری ایشان در گذشته و آینده گواهی بر این ادعا می باشد.

    پاسخ
  • 25 مبارزه با فساد 1403/4/21 23:14:17

    جناب افتخاری عزیز راه مبارزه با فساد پر از چالش های این چنینی خواهد بود لطفا تا آخر ایستادگی کنید

    پاسخ
  • 26 فرهنگ 1403/4/21 22:59:36

    دیگه این مدت تا تشکیل دولت جدید طبیعیه افراد به دنبال مظلوم نمایی باشند بلکه مسئولیتی بهشون واگذار بشه

    پاسخ
  • 27 دارا اویسی راد 1403/4/21 22:5:19

    جناب آقای دکتر افتخاری جز مدیران باسواد نخبه و پاک دست هستن درود بر این انسان نجیب و شایسته

    پاسخ
  • 28 سعید 1403/4/21 21:53:10

    وقتی که دلیل صدور این حکم در جهت رعایت قانون و رعایت نظم بوده چرا الکی ارتباطش میدین به حواشی سیاسی

    پاسخ
  • 29 انسان 1403/4/21 21:46:8

    هرکس فقط یکبار اقای دکتر افتخاری را دیده باشد می تواند بفهمد که ایشان چه انسان شریف و درستی هستند و به شایسته سالاری و توانمندی افراد بیشتر از هر دلیل دیگری توجه میکنند

    پاسخ
  • 30 شهروند 1403/4/21 21:44:5

    با سلام و خسته نباشید خدمت رئیس محترم پارک علم و فناوری. با توجه به توضیحات ارائه شده، گویا نه تنها موضع گیری سیاسی نبوده بلکه باعث منظم کردن ساختار سازمانی هم شده و قابل تحسینه

    پاسخ
  • 31 کارمند 1403/4/21 21:41:11

    با شناختی که از دکتر افتخاری دارم تصمیم کاملا به حق و بجایی گرفتند اینکه نیروها براساس توانمندی و کاراییشون پست بگیرن باعث پیشرفت سازمان ها میشه پارک با همچین رئیسی قطعا آینده ای روشن داره

    پاسخ
  • 32 شهروند 1403/4/21 21:27:14

    سلام عرض شد.. مصداق ماه پشت ابر نمی مونه همینه دیگه افتخار میکنیم به دکترافتخاری نخبه ی استانی سربلند باشید

    پاسخ
    • 32 - 1 یا مهدی حاج مهدی پاسخ به : شهروند 1403/4/23 7:50:37

      جناب دکتر افتخاری فردی دانشگاهی، اخلاق مدار ، متین و از خانواده ای با اصالت می باشند ، اجازه بدهید با آرامش کارش رو ادامه بدهد که برای استان منشا خیر باشند

سایر اخبار
برگزدیدها