دردسر جهادکشاورزی بویراحمد برای کشاورزان روستای ساران/ جزییات

کشاورزی از اهالی این روستا در اعتراض به اینکه هر ساله کود در خود روستا تقسیم میشد ولی امسال باید برای تحویل به چیتاب برویم اظهار داشت:برای تحویل حواله کود باید به چیتاب برویم و کرایه رفت و برگشت ما حدود ۲۰۰هزارتومان می شود حالا گاهی کود آماده نیست و باید هفته بعد یا روزهای بعد مراجعه کنیم این در حالی است که هر کیسه کود ۷۰هزارتومان است.

دردسر جهادکشاورزی بویراحمد برای کشاورزان روستای ساران/ جزییات

اَفتونیوز| روستای ساران جز بخش کبکیان حوزه بویراحمد است که یکی از بزرگترین روستاهای این بخش بوده که دارای زمینهای کشاورزی فراوانی است و بخش عمده ای از محصولات مورد نیاز استان مثل برنج در این روستا تولید می شود. 

به گزارش افتونیوز، این روستا برای دریافت سهمیه کو کشاورزی امسال با مشکل مواجه شده است که خبرنگار افتونیوز موضوع را پیگیری کرد.

یکی از کشاورزان این روستا در اعتراض به اینکه هر ساله کود در خود روستا بین کشاورزان توزیع و تقسیم میشد ولی امسال باید برای تحویل به چیتاب برویم اظهار داشت:برای تحویل حواله کود باید به چیتاب برویم و کرایه رفت و برگشت ما حدود ۲۰۰هزارتومان می شود حالا گاهی کود آماده نیست و باید هفته بعد یا روزهای بعد مراجعه کنیم این در حالی است که هر کیسه کود ۷۰هزارتومان است.

وی ادامه داد: روستای ساران بیشترین برنج منطقه را تامین می کند و اینکه برای دریافت کود تا این حد اذیت شویم درست نیست.

این کشاورز گفت: بسیاری از افراد که در کار تولید برنج هستند توان رفتن به چیتاب را ندارند.

شاکری رئیس جهادکشاورزی شهرستان بویراحمد در این رابطه اظهار داشت: عامل توزیع کود در مرکز بخش یعنی چیتاب مستقر است و  سال گذشته منطقه ساران نماینده جهت تحویل کود داشته است.

شاکری تصریح کرد: اما امسال نماینده‌ای جهت تحویل کود نداشتند و با توجه به مشکلات مردم این منطقه پیگیر هستیم که با هماهنگی افراد روستا از قبیل دهیار و شورای روستا نماینده‌ای معرفی شود که از مشکلات اهالی کاسته شود.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها