اختصاصی افتونیوز


«معاون استاندار» و «شهردار یاسوج» شب انتخابات در ستاد جلیلی چه می‌کردند؟! / کلیپ و عکس

هر چه از بی قانونی و عدم دخالت مدیران در انتخابات ریاست جمهوری گفته شود باز هم کم است و این دوره از انتخابات فصل جدیدی از جانبداری مدیران و فعالیتهای ستادی آنها به نفع نامزد اصولگرایان رقم خورد که در تاریخ انتخابات در استان بی سابقه بود.

«معاون استاندار» و «شهردار یاسوج» شب انتخابات در ستاد جلیلی چه می‌کردند؟! / کلیپ و عکس

افتونیوز|  بر اساس عکسها و کلیپ‌های رسیده به این پایگاه خبری، معاون توسعه منابع و پشتیبانی استانداری و همچنین شهردار یاسوج شب انتخابات ریاست جمهوری در ستاد جلیلی حضور داشتند.

به گزارش اختصاصی افتونیوز، انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ با همه فراز و نشیب‌ها به پایان رسید و مسعود پزشکیان در دور دوم توانست حایز رای اعتماد مردم و رئیس جمهور منتخب شود.

اما این انتخابات مسایل و مواردی داشت که از چشم مردم و رسانه ها دور نماند. بسیاری از مدیران و مسئولان که باید در امر انتخابات بی طرفی خودرا حفظ می کردند و طبق قانون به نفع یا ضرر هیچ نامزدی موضوع گیری نمیکردند بر همه مسایل قانونی پا گذاشته و عملا نه یه عنوان مدیر و مسئول بی طرف، بلکه  به عنوان فعال ستاد جلیلی نامزد مورد حمایت اصولگرایان همه توان اداری و لجستیکی خود را بکار گرفته بودند و در این راه خود را مصون از قانون می دانستند.

در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ بود که چند نفر از مدیران کل در ستاد روحانی حضور یافتند و همین موضوع باعث شد شیخ صفدر پناهی یکی اصولگرایان استان و رئیس وقت ستاد آقای رئیسی در آن انتخابات، مدیریت ارشد استان را به باد انتقاد بگیرد که مدیران بی طرف نیستند و حتی گفته شد برخی از مدیران وقت به دستگاه قضایی فراخوانده شدند. اما اکنون مدیران دولتی شانه به شانه همان آقای پناهی در کمپینهای انتخاباتی می نشستند و وی نه تنها خاموش بود بلکه این کار را هم احتمالا غیرقانونی نمی دانست.

معاون پشتیبانی استاندار و شهردار یاسوج با خودروی اداری در اختیارشان شب انتخابات در ستاد جلیلی واقع در شاهد ۲۵ حضور داشتند و این موضوع در عکس و کلیپها کاملا به وضوح مشخص هست. قبلا گفته شد که مرادعلی پیوند معاون استاندار در مرخصی به سر می برد اما وی روز ۱۱ تیرماه نامه ای را امضا کرده که از مدیران و دستگاههای اداری برای جلسه جهادتببین(شما بخوانید تبلیغ برای جلیلی) که در آن جلسه نیز که از سوی استانداری و به بهانه جهادتببین برگزار شده بود رسما پوسترهای جلیلی توزیع می شد که این کار نیز خلاف قانون بود و استفاده از امکانات دولتی محسوب می شد و خبر آن پیشتر در این رسانه منتشر شد (کلیک کنید)

در شب انتخابات دور دوم ریاست جمهوری ( پنجشنبه شب ۱۴ تیرماه) خودرو سوزکی ویتارا که در اختیار معاون پشتیبانی استاندار بوده و هست و همچنین خودرو سانتافه شهردار یاسوج در جلو ستاد جلیلی بود. نکته جالب اینکه آقای کیوان آشنا شهردار یاسوج نیز در کلیپ گرفته شده جلو ستاد جلیلی حضور دارد.

به استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای برخورد با این بی‌قانونی و به سخره گرفتن قانون امیدی نیست. امیدمان به نهادهای نظارتی و امنیتی را هم کم کم از دست می دهیم چون اگر قرار بر برخورد بود تا کنون با این حجم از بی قانونی برخورد می کردند.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 15 نظر

  • 1 سیدمحمد فاطمی نیا 1403/4/26 1:10:48

    وقتی الکی یا زورکی و با لعاب مذهبی تو مغز مردم فرو شود که بله: دولت انقلابی یا مجلس انقلابی،خروجی آن هم همینه.تقدیس دولت یا مجلس یعنی بقیه ی مردم اطاعت کنند یا خفه شوند یا هم انگ مزدوری آمریکا را قبول کنند... اینها در آخر دهه ی ۵۰ و اوایل دهه ی ۶۰ هم تنها خود را وارث تمامی مبارزات،شهادتها و شکنجهها میدانستند و با واکنش تند امام (ره) مواجه شدند و حزبشان تعطیل شد.

    پاسخ
    • 1 - 1 حمید پاسخ به : سیدمحمد فاطمی نیا 1403/5/15 0:26:12

      درود بر حرف حق

  • 2 توفیقی 1403/4/25 22:47:49

    همه مدیران همین بودن ، وقتی مدیرکل استاندارد میشه نماینده قاضی زاده هاشمی و بدترین توهین ها و تهمت ها به پزشکیان میزنه و همین مدیرکل نیروهایش رو تهدید میکنه اگه به جلیلی رای ندین پستتون رو میگیرم ولی هنوز با پرویی تو شهر می‌چرخه میگه کسی نمیتونه من رو جابه‌جا کنه من پشتم محکمه و ...

    پاسخ
  • 3 کاظم الغیض 1403/4/25 16:55:45

    شهرداری یاسوج میگه پول ندارم حقوق کارگرها رو بدم بعد تمام شهر میشه پوستر و بنر و بیلبورد جلیلی. دستگاه های نظارتی یه بررسی بفرمایند پول اینهمه بنر و بیلبورد و پوستر در سطح شهر یاسوج از کجای شهرداری تامین شده. هر چند دستگاه های نظارتی خودشون هم تو انتخابات بی طرف نبودند.

    پاسخ
  • 4 رابطه سالاری 1403/4/25 16:15:24

    سلام وقتی رابطه جای ضابطه را بگیره نتیجه‌ای بهتر ازاین را نخواهیم دید شهروندان عزیزم یه تحقیقاتی جزیی در مورد جناب پیوند معاون استاندار انجام دهید اگه هدایت خواه و تشکیلات رابطه سالاری نبود الان پیوند باید در یه مدرسه ریاضی تدریس میکرد یک شبه به پشتوانه هدایت خواه ورییس وقت دانشگاه ارژنگ هیات علمی شد و بعد فرمانداری وبعد استانداری ،پیوند فردی افراطی که به هیچ چیزی به غیر از طمع قدرت ورابطه فکر نخواهد کرد که این بار سودای استانداری را در سر می‌پروراند که به اذن پروردگار عالم روسیاه شد و تا هشت دیگه که دولت اصلاحات هست ایشون هیچ جایگاهی نخواهد داشت و در پس توهای افراطی پرونده سازی کنند که خدا را شکر دیگر این پرونده سازی ها نتیجه نخواهد داد واما آشنا ،ایشون مدرکش‌چیه ،ایشون از شهرداری وشهر سازی چه میداند ،ایشان با پول ورانت وارد شورای شهر شد که تا صد سال فک اینو نمی‌کرد که یه روزی شهردار شود ،که اینجا نمی‌خوام به این موضوع بپردازم که چگونه شهردار شد این هم از بی کفایتی و معامله گری شورای شهر است که آشنا شهردار باشه شورایی که احمدی کیش رییس آن باشد ،باید هم آشنا شهردار آن باشد آشنا از جمله اون افرادیست که در خانه معاویه شام تناول می‌کند وپشت سر علی نماز میخواند . مردم خسته شدن از این مسؤلان بی کفایت و رابطه ای کجای دنیا کسی که استاتیک و مقاومت ،شهرسازی پاس نکرده باید بشه شهردار مرکز استان خدایا شر این افراد بر سر مردم کم کن. مردم ت را به قرآن در انتخابات شورای شهر پیشرو تعصبی وقومی رای ندهید چرا که نتیجه‌اش میشود همین شهردار فعلی.

    پاسخ
    • 4 - 1 افتو،که افتوت برعکس شده،چراکامنتهای دیگران راارسال نمی کنید،مردان خدمت،پاکدست،یکی چندتایی هم مدیروکارمندحضورداشتندآن هم در بعدازظهرها قاعده کارها همین است،در ستادپزشکیان اکثریت مدیران حضورداشتندازنمایندگان بگیرتا ردها،حتما یا حلقوم پرنده یا کارت رواج پیداکرده اس.ت پاسخ به : رابطه سالاری 1403/6/23 14:25:49

      افتو،که افتوت برعکس شده،چراکامنتهای دیگران راارسال نمی کنید،مردان خدمت،پاکدست،یکی چندتایی هم مدیروکارمندحضورداشتندآن هم در بعدازظهرها قاعده کارها همین است،در ستادپزشکیان اکثریت مدیران حضورداشتندازنمایندگان بگیرتا ردها،حتما یا حلقوم پرنده یا کارت رواج پیداکرده اس.ت

    • 4 - 2 سرباز خدا پاسخ به : رابطه سالاری 1403/6/21 23:8:19

      دمت گرم حقق رو گفتی وقتی شخصی که معروفه به باشو کپ وتا و صداش میکنن سر سرخو بشه مشاور فلان جا و بشه واسطه و پبدا کردن اشخاصی برای فلان معاو....بایدم اینجوری بشه تعجبم پشت اینا رو شخصی گرفته که دم از خدا و قران میزنه ولی تو عمل راه ......... رو در پیش میره بایدم این بشه

  • 5 رضانژاد 1403/4/25 6:31:30

    ای کاش تخلفات جلیلیون فقط اینها بود ...

    پاسخ
  • 6 فرزین 1403/4/25 1:9:52

    فقط خدا اون بالای سر مظلومیت پزشکیان را دید و روسیاهشان کرد، خدا هست و اون بالا ناظر بر همه چیزه

    پاسخ
  • 7 سلمان 1403/4/24 22:15:57

    مدیرکل استاندارد استان جناب آقای مسلم حسینیان که نه تنها بی طرف نبود حتی در شبکه دنا و در صدا و سیما ابتدا برای آقای قاضی زاده هاشمی و پس از آن برای آقای جلیلی سخنرانی و تبلیغ می کرد. سوء استفاده از امکانات اداره برای تبلیغ آقایان قاضی زاده هاشمی و سعید جلیلی هم که برای همه محرز و مشخص بود. مرحبا بر اینهمه بی طرفی.

    پاسخ
  • 8 یاسوج 1403/4/24 20:35:26

    جناب شهردار را اعضای محترم شهر باید استیضاح کنن

    پاسخ
  • 9 کارمند 1403/4/24 14:43:36

    هر که ولش کنه افتونیوز ولش نیکنه.جون خت خته ایقد سبک نکن با ای اخبار مربوط به یک ماه قبلت.پونصد تا مدیرم من همایش پزشکیان بین.سیچه یه مسئله ساده ایقد کش ایی.حیف نتی که سی خوندن خبرل تو خرج ایکنیم

    پاسخ
    • 9 - 1 بابا پاسخ به : کارمند 1403/4/25 23:30:28

      همی الان .......... دستت از پات دراز تر ادمین بدبخت شب تا صبح دنبال پیوندی هیچ غلطی هم نیتری بکنی

  • 10 بویراحمدی 1403/4/24 12:39:28

    بیلبوردهای شهریاسوج خود شاهدی است برفعالیتهای انتخاباتی شهرداریاسوج ومجموعه دولت

    پاسخ
  • 11 گرجی 1403/4/24 12:30:25

    والا شهردار یاسوج ایگو غیر خم آدم سر زمین نی .... همونی که با رانت شهردار شد .... در سراب بید شهردار شد

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها