یادداشت دریافتی؛


«احمدزاده» درس عبرتی برای دیگران

کمتر از پنج ماه دو انتخابات در این استان برگزار شد. شما در مقابل آن همه خیانت و له کردن حق الناس با توجیه خودت به عنوان تکلیف، اما در عمل برای حفظ کرسی خودت، ضایع کردن حق مسلم مردم و اشخاص و لطمه شدید به باورها و اعتقادات دینی مردم و بر خلاف مشی امامین این انقلاب که رای مردم را حق الناس می دانند در پیشگاه خدا و شهدا و مردم مظلوم این استان چه پاسخی دارید؟!

«احمدزاده» درس عبرتی برای دیگران

اَفتونیوز| یادداشت ارسالی: انسان های با تقوا و عاقل توصیه و تاکید دارند که هر از گاهی سری به آرامستان ها بزنید و به تفکر بنشینید و درس عبرت بگیرید، چون خیلی از کسانی که دارای موقعیت های مختلف و جایگاه و تمکن خاص بودند در آنجا  آرمیده اند و دست آنها از همه چیز کوتاه است.

انسانها می توانند در گذر زمان هم الگو باشند و هم عبرت،

اما چرا این مدیریت و تیم او باید مایه عبرت باشند.

بعد از انقلاب این نوع و شیوه مدیریت را تجربه نکرده بودیم، رفتارها و عملکردی از این مجموعه ظهور و بروز می کرد که باعث تعجب و از طرفی افسوس بود، چه فرصت های طلایی را که از استان گرفتند.

خودشان را هم انقلابی و دین دار و متعهد و کار آمد مطرح می کردند اما اعمالی از آنها سر می زد که فرسنگ ها با این شعار ها فاصله داشت. چند تا مصداق کوچک را عرض می کنم.

در اتاق های دربسته چه تصمیماتی می گرفتند، در گرو این تصمیمات چه آبروی انسانهای دلسوز و دین دار و متعهد را بر باد داده میشد، چه حقوق مسلمی از مردم ضایع کردند و چه ظلم هایی که صورت گرفت!

همه چیز را با پیاله دنیا اندازه گیری می کردند هیچ وقت فکر نکردند ( یدالله فوق ایدیهم)

ناگهان چه زود دیر گذشت، لحظه عزیمت تو ناگزیر می شود.

کاش بودن ها را قدر می دانستید و باور می کردید نبودن ها همین نزدیکی هاست.

انتصابات ضعیف و ناکارامد و…. شما که همراه با باندبازی  و قبیله گرایی بود به عنوان ضعیف ترین تیم مدیریتی دوران انقلاب نام گرفت.

بحث انتصابات و ظلم های صورت گرفته فصل طولانی است که اینجا فقط اکتفا می کنم به یک حدیث از پیامبر (ص) که جنابعالی مصداق آن هستید و حتی کسی که شمارا منصوب کرد، هم مصداق این حدیث پیامبر (ص) است.

پیامبر  ص می فرماید: اگر کسی را بر تعدادی منصوب کنید که بهتر از او در بین آنها باشد به خدا و پیامبر و جمیع مسلمین خیانت کرده اید.

این حدیث و انتصابات جنابعالی و ذینقشان در این انتصابات، شرح مفصلی دارد اما فعلا از شرح می گذریم.

ضمن اینکه در قرآن، روایات و احادیث و گفته رهبری فراوان مطالب است که عملکرد جنابعالی در خیلی از حوزه ها بخصوص انتصابات که خود سر منشا خیلی از مسائل دیگر بود مغایرت شفاف دارد‌، اما در مقابل همین یک جمله پیامبر (ص) چه پاسخی دارید؟! کمتر از پنج ماه دو انتخابات در این استان برگزار شد.

شما در مقابل آن (…. )  با توجیه خودت به عنوان تکلیف، اما در عمل برای حفظ کرسی خودت، ضایع کردن حق مسلم مردم و اشخاص و لطمه شدید به باورها و اعتقادات دینی مردم و بر خلاف مشی امامین این انقلاب که رای مردم را حق الناس می دانند در پیشگاه خدا و شهدا و مردم مظلوم این استان چه پاسخی دارید؟!

صندوقهای رای را برای خودت و همفکرانت ستارالعیوب می دانستی که هر چه اعلام شد همان است، کسی پیگیر نیست اما اگر فردای قیامت واقعیت ها را گواهی دهند و تبدیل به زبانه آتش شدند چه پاسخی دارید؟! خودتان هم خوب می دانید چه حقوقی را از مردم ضایع کردید؟

از مکافات عمل غافل مشو

گندم زگندم بروید جو زجو

دهقان سالخورده چه خوش گفت با پسر

که ای نور دیده بجز کشته ندروی( فقط هر چه کاشتی درو می کنی)

چرا حالا که بانگ رفتن بلند شده این همه دست و پاچه شدید و این همه دنبال حسابدار و ذیحساب می چرخید، هر چند آنها هم دنیای خودشان را برای شما خراب نمی کنند آدم عاقل خودش را شریک قافله زده نمی کند، درست این رفتن با شرمساری است و فرصت ماست مالی از شما گرفته شده و مثل کسانی هستید که هر چه دست و پا می زنید بیشتر غرق می شوید، اما این رفتن ها محاسنی هم دارد.

حداقل در این رفتن ها بخشی از باورها و اعتقادات مردم که با وجود شما و هم پیالگی های شما در این جایگاهها، که از دست رفته بود و شدیدا آسیب دیده بود ترمیم میشود و مردم زمزمه می کنند.

چوب خدا صدا ندارد، خدا جای حق نشسته و خیانت به خون شهدا تاوان دارد.

حسن دیگرش این است که اگر بعدی ها انسانهای عاقل و متعهد و متفکر باشند از عملکرد شما درس عبرت می گیرند.

نکته دیگر این است که برای خودتان هم می تواند درس عبرت باشد، چون که در گذشته کسانی که در چنین جایگاههایی بودند و به هر دلیل قصد ترک استان را داشتند، جماعتی  از مردم استان نگران می شدند و با رغبت بدرقه می کردند و بعضا یاد خیری هم داشتند اما چرا با مطرح شدن، رفتن شما و تیم شما، نه تنها کسی ناراحت نشد بلکه عموما برای رفتن شما لحظه شماری می کنند.

برای مردم استان آشناترین غریبه شده اید چون با خیانت قلب همه را زخمی کرده اید.

به ظاهر رفیق داری ولی همدرد نداری، تکیه گاه و حامی ندارید، رفقای دَم خور دیروز ات هرکس تلاش می کند با شما فاصله ای داشته باشد که بدنامی شما را از خودش بردارد.

کلام آخر؛ به ظاهر همه چی داری و هیچ نداری، در قیامت هم دوستان ناباب از همدیگر فراری هستند، باید خدا خدا کرد به همین جا ختم شود کار بجای نرسد که رفتن در شب را بر روز ترجیح دهید.

این یادداشت از سری مطالب مخاطبان اَفتونیوز است و انتشار آن به معنای رد یا تایید تمامی یا بخشی از آن نمی باشد، شما نیز میتوانید با ارسال نظر و مطلب خود آنرا رد یا تایید کنید.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 20 نظر

  • 1 دنا 1403/5/12 0:26:33

    خدااحمدزاده رابه خاک گرم بنشاند وگرفتار.......... گردد هیچ کارایی نداشت فقط باچند قطره اشک وریا شب رابه روز وروز رابه شب میگذراند

    پاسخ
  • 2 دنا 1403/4/30 10:20:21

    انشالا به امیدخدا احمدزاده درهمین دنیا جواب کارهایش راپس خواهد داد چه حق ضایع کرد چقدرحق ناس کرد همین که ازمدیران فشل ناکارآمد حمایت کرد بدترین حق ناس است خدازش نگذرد

    پاسخ
  • 3 حیدر هوشیار ،ملا 1403/4/26 11:20:4

    لباس ریا عورت را نمیپوشاند، خونهای پاکی به زمین ریخته شد که ایران ایران ماند و هزار حیف که بی خردان ادعای آن را دارند بالاخره چوب خدا صدا نداره والان کسان نزدیکش هم از وجودش شرم دارند

    پاسخ
  • 4 محمد 1403/4/26 1:19:2

    احمدزاده و اطرافیانش مغرور و متبکر بودند. البته خودخواه تر و مغرور و تمامیت خواه تر از مرادعلی پیوند کسی نیست

    پاسخ
  • 5 بهمئی 1403/4/25 20:50:44

    فرماندار .....هم به پشتوانه ......... همه نوع خیانت را به مردم کرد از قومگرایی گرفته تا حمایت از موحد و مهندسی کردن انتخابات های مجلس و ریاست جمهوری که به لطف خدا خار و ذلیل شد

    پاسخ
  • 6 رضا یاسوج 1403/4/25 18:13:21

    اقای احمد زاده ..منتظر انتقام خداوند باش ...در همین دنیا عذابش را میبینی ....خیال کردی کی هستی .....دنیا دار مکافات است ...تخلف زیاد کردی با مدیرانت ...باید محاکمه شوی ...

    پاسخ
  • 7 ایل تامرادی 1403/4/25 15:2:10

    قلم نویسنده را می‌ستایم ولی ای کاش به جزئیات وعمل خبیثانه استاندار وتیمش می پرداخت به نظر من وآحاد مردم دیارم که گاهأ با آنها هم کلام میشوم ضعیف ترین وناکارامدترین وبی عدالت ترین تیم از اول انقلاب تا الان همین استاندار با مدیرانش بوده اون هم به طور مستند همین اخیراً شما شاهد بودید که عده‌ای را بدون هیچ گونه آزمونی وبه بهانه انقلابی بودن وارد استانداری کردن و در بالاترین جایگاه ها قرار دادند آیا این خلاف اخلاق و انسانیت نیست ،معیار شما چی بود چرا بین مردم تبعیض قائل شدید چرا اصل انقلاب و ولایت فقیه را با این کثافت کاری زیر سوال بردید. من به عنوان کسی که در دو مرحله رأی به دکتر جلیلی دادم به وضوح دیدم که چه افتضاحاتی از طرف فرماندار وتیمش شکل گرفت استاندار بی کفایت لطفاً قبل از اینکه بندازنت بیرون خودت بار وبندیلت جمع کن وشرت کم کن من حاضرم در هر جایی سوگند یاد کنم که رأی روشنفکر زیر چهل هزار بود . چرا و به چه دلیل به رای مردم خیانت میکنید فرماندار ......تو که میگفتی بند پوتینم به هزار صندلی عوض نمیکنم چی شد که یک دفعه همه چی را فراموش کردی شاید هم دلیلش این بود تا حالا بر کرسی قدرت تکیه نزده بودی شما هم برو که مردم چشم دیدن شما را ندارن جناب آقای روستا تو که آدم خاکی بودی قبل از تصاحب کرسی قدرت ،تو چرا یک دفعه همه چی را فراموش کردی ،عملکرد شما چی بوده شما که میگفتی می‌خوام گلستان کنم الان مردم سادات محمودی از تشنگی دارن هلاک میشن همتون برید گم شید مردم چشم دیدن شما را ندارن عاجزانه از آقایان دکتر بهرامی و دکتر تاجگردون تقاضا داریم به جد به قضیه افرادی که بدون هیچ آزمونی وارد استانداری شدن ورود کنید و تکلیف را مشخص کنید تا ذره‌ای از درد این مردم آلام پیدا کند

    پاسخ
    • 7 - 1 مرادی پاسخ به : ایل تامرادی 1403/4/26 23:50:38

      اولا دروغ نوشتی چون اصلاً به جلیلی رای ندادی به دلیل اینکه استاندار وتیم فرمانداران ، بخشداران ، دهداران ، ادارات ، نهادهای امنیتی ، ائمه جمعه وجماعات ، طلاب حوزوی و اکثر نماینده گان اصول گرای ادواری وفعلی مجلس به وقت اداری وغیر اداری با امکانات بیت المال ، با توزیع بسته های معیشتی در روز روشن ، با توزیع کارت هدیه همه با تمام وجود برای جلیلی تبلیغ ورای جمع کردند حال توکه این همه بی عدالتی از این افراد واستاندار دیدی چرا دردو مرحله به جلیلی رای دادی ؟ قطعاً رای ندادی ودروغ می گویی !!! اگر هم رای دادی خودت در این بی عدالتی وبی لیاقتی شریکی !!!؟؟؟؟

  • 8 سایه نیوز 1403/4/25 13:57:9

    بازهم دنا ، این افتو نیوز خط خطی آنقدر خطی تحلیل می کند که پیش خود می گوییم صد درود به کیهان وشریعتمدارش ، آقای اینتر ناسیونال قومیتی افتونیوز ، اگر منصفانه نقد کنیم ، از میان استانداران بومی آقای احمد زاده نمره قابل قبولی از خود بروز داده است .آقای حسینی چنان غرق درنماز شب بود که فراموش کرد تمام بستگان ودوستانش پست ها را دریاسوج قبضه کرده اند آنقدر ضعیف وعلیل بود که مانند فتحعلی شاه قاجار سرزمینش به یغما رفت در آخر صدای کل مردم را در آورد که درحضور رئیس جمهور احمدی نژاد برکنار یک فوریتی اورا صدا زدند. آقای خادمی زره بینی دردست داشت ودنبال اقوام وخویشان خود با پیشوند سید ساداتی بود ومسئولیت خود را برای آنها خرج کرد وعملاً فعالیت های اقتصادی ، فرهنگی واجتماعی استان را قفل کرد بطوری که کلید روحانی هم نتوانست کلون استان را باز کند .ایشان نیز درسطح استان موجب نارضایتی مردم رافراهم کرد درزمان این دواستاندار عملاً شهرستانهای گچساران ، کهگیلویه به فراموشی سپرده شد .لذا آقای احمد زاده با اینکه ضعف های قابل توجه داشته ولی انصافاً نسبت به شهرستانهای دیگر در تقسیم بودجه سنگ تمام گذاشت چون مجال نیست والا لیستی از هزینه ومخارج بودجه ای دراین مدت ۳ سال که بانظارت ایشان به دیگر شهرستانها اختصاص پیدا کرد ارائه می دادم درنتیجه انتظار می رود مقایسه استانداران بومی این استان را لحاظ می کردید وقضاوت منصفانه‌ای به افکار عمومی ارائه می دادید

    پاسخ
    • 8 - 1 هم استانی پاسخ به : سایه نیوز 1403/4/29 22:31:39

      از مهندسی انتخابات مجلس وریاست جمهوری هم بگید دوست عزیز مردم عاقل هستند و خوب موضوع را متوجه شدن.ضعیف عمل کردند

  • 9 احمدی 1403/4/25 12:32:2

    بوی تعفن مرده بسیار بد وچندش آور هست.

    پاسخ
  • 10 سید 1403/4/25 11:51:21

    درود بر این قلم

    پاسخ
  • 11 ساکن آب 2 1403/4/25 11:47:9

    مردم دهدشت در این گرمای تابستان برق ندارند کولرها کار نمیکنن محافظ های برق بعلت ضعیف بودن برق روشن نمیشوند به اداره برق میرویم رئیس ندارد میگوینددو هفته است رئیس اداره را ول کرده و رفته یاسوج هیچ کسی جوابگو نیست خیابان آب و فاضلاب مردم بیچاره شدند مردم فقیر هستند نمیتوانن کولر سوخته شده را به دلیل ضعیف بودن برق تعمیر کنند گناه مردم چیست فرماندار شهر اینجا چکاره است البته فرماندار هم ضعیف است وگرنه چرا باید یک رئیس اداره نباید در این گرمای تابستان جوابگو ی مردم باشدمگر خونه خاله است که کسی جوابگو نیست به اداره میرویم هر روزی یکی جای رئیس اداره برق هست واقعا ما باید چکار کنیم سه ماه است کسی جوابگو نیست برای خیابان آب 2میگویند قرار است ترانس بزنیم پس کی بیچاره شدیم وضعیت زباله های موجود در خیابان ها و کوچه ها هم داغ دیگری است واقعا فرماندار شهر چکار میکند به فرماندار بگید خودش بره تو اداره برق همه مردم از ضعیف بودن برق مینالند

    پاسخ
  • 12 طاها 1403/4/25 11:23:54

    ادم بی خرد و عوضی و بیسواد بدتر از ....... ندیدیم

    پاسخ
  • 13 بی طرف 1403/4/25 10:19:3

    خدا پدرتو بیامرزه....خیلی لذت بردم عین واقعیت ها روگفتید. مخصوصا اونجاش که اینها برای اینکه افراد مومن و متعهد رو از دور خارج کنند چه آبروها که ریخته شد. چه دلهای عاشق این نظام و انقلاب که شکسته و ناامید شد. من که از احمدزاده و سی افضل و بقیشون نخواهم گذشت. نه بخاطر پست بلکه بخاطر آبرویی که از ما بردند. خدا ازشون نگذره بحق ابالفضل

    پاسخ
  • 14 تقوی 1403/4/25 10:9:44

    به نظر من گوینده گنگ فرمودند ولی احمد زاده در دهدشت ضعف و بی خردی را نشان داد و گوش به افراد دور ورش کرد که دست در خیانت داشتن حتما باید در محضر حق اول انتخابات بعد نیروهای بی خرد جواب دهد

    پاسخ
    • 14 - 1 دهدشت پاسخ به : تقوی 1403/4/25 11:57:44

      فرماندار دهدشت واقعا ضعیف است دهدشت مظلوم

  • 15 عیسی دیوجام 1403/4/25 10:1:55

    انسانی بی اراده هیچ گونه ..... کاری در وجود ایشان ندیدم

    پاسخ
    • 15 - 1 هم استانی پاسخ به : عیسی دیوجام 1403/4/25 11:56:40

      فقط بلده گریه کند ضعیف ترین استاندار تاریخ کهگیلویه و بویراحمد بود استاندار باید در انتخابات بی طرف باشه ولی متاسفانه علنا حمایت کرد خودش ومعاونین وفرمانداران از کاندید خاصی

    • 15 - 2 هموطن پاسخ به : عیسی دیوجام 1403/4/25 10:59:14

      احمدزاده دراین سه سال فقط حرف خالی وشعاردادن هیچ کارایی نداشت وچه ظلم به استان کردبابه کارگرفتن مدیران فشل وناکارآمدش خداازش نگذره

سایر اخبار
برگزدیدها