دکتر محمد طاها خادمی؛


دولت دکتر پزشکیان و فرصت توسعه

دکتر محمد طاها خادمی پزشک متخصص داخلی در یادداشتی که در اختیار این پایگاه خبری داده است درباره دولت پزشکیان نوشت:

دولت دکتر پزشکیان و فرصت توسعه

اَفتونیوز|دکتر محمد طاها خادمی پزشک متخصص داخلی در یادداشتی که در اختیار این پایگاه خبری داده است درباره دولت پزشکیان نوشت:

دکتر محمدطاها خادمی  

پزشک متخصص داخلی

دولت دکتر پزشکیان و فرصت توسعه

انتخابات ریاست جمهوری که در نتیجه‌ی سقوط هلیکوپتر رئیس جمهور سابق بصورت غیرمنتظره آغاز گردید نهایتا با پیروزی دکتر مسعود پزشکیان به سرانجام رسید. چهاردهمین رئیس جمهور ایران یک فوق تخصص پزشکی است و از طرف دیگر انسانی متدین و البته بسیار متواضع است.

تخصصی بودن ایشان باعث آگاهی و اعتقاد عمیق به لزوم توجه به علم و تخصص در امور مختلف جامعه است و با توجه به اطلاع ایشان از تخصصی شدن کارها، ادعای دانایی در امور مختلف ندارد. به قول خودشان، با توجه به اینکه من فوق تخصص جراحی قلب هستم، اگر بیماری مشکلی غیر از قلب داشته باشد، من از معالجه امتناع و به متخصص مربوط ارجاع خواهم داد. چنین رفتاری بین پزشکان معمول است ولی حکایت از علم و اعتقاد به تخصص گرایی در امور مختلف است. بنابراین در دوره صدارت ایشان، کارها به متخصصان و اهل هر حوزه سپرده خواهد شد. ضمن اینکه متخصص بودن موجب شایسته سالاری و توجه به نیروهای علمی و مجرب هر حوزه است که عامل اصلی توسعه می‌باشد.

از طرف دیگر وجهه‌ی دینی ایشان، در تطابق با فرهنگ مذهبی و دینی مردم است البته نه ناشی از ریا که با اعتقاد واقعی است و دین و مذهب را نه برای نان که برای خدمت به جامعه می‌داند.  

حالا که با تلاش بسیار زیاد بزرگان و معتمدان جامعه، بخشی از افراد ناراضی از وضعیت عمومی به امید فردایی بهتر #برای_ایران، در انتخابات شرکت و موجب پیروزی امید به آینده ایران شدند بر ما لازم است که همه‌ی تلاش خود را بکار بندیم تا از فضای امید برای توسعه شهرستان و استان استفاده کنیم. استان ما و بویژه شهرستان کهگلویه بزرگ در این مدت ۴۵ ساله انقلاب تاکنون نتوانسته هیچ گام موثری در جهت توسعه بردارد که این روال باید بطور جدی تغییر کند و در این راستا، باید ضمن بکارگیری نیروهای متخصص در سطح شهرستان و استان، از ظرفیت نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی نیز به نحو موثری استفاده نمود.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 محمد حشمتی زاده 1403/4/29 16:17:31

    دکتر عزیز مثل همیشه روان ، مختصر و مفید جان کلام یعنی تقاضای توسعه استان را مطرح کرده اند دست مریزاد ! در خانه اگر کس است یک حرف بس است !

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها