یادداشت سیاسی؛


ستار هدایت خواه و دکان سیاسی

در برنامه ماه محرم توسط هیئت هدایت خواه در مصلی شهر یاسوج، علی‌رغم هر شب در برنامه شب عاشورای حسینی با حضور سعید جلیلی و به جهت تقدیر از زحمات فعالان ستاد ایشان در یاسوج و استان، برنامه با رویکرد سیاسی انتخاباتی برگزار شد و گویی این برنامه ایام محرم که برای سوگواری اباعبدالله الحسین بود، به میتینگ انتخاباتی تبدیل شد و فضای صحبت‌ها و بیانات هدایت خواه و جلیلی، انتخاباتی بود و بخصوص اظهارات هدایت خواه در فضای انتخابات و ضرورت استمرار برنامه‌ها و اهداف انتخاباتی ایشان بود. انگار که هدایت خواه هنوز در حال و هوای انتخابات است و برنامه‌ها دارد و در شادی رأی جلیلی است.

ستار هدایت خواه و دکان سیاسی

اَفتونیوز| یادداشت دریافتی: در برنامه ماه محرم توسط هیئت هدایت خواه در مصلی شهر یاسوج، علی‌رغم هر شب در برنامه شب عاشورای حسینی با حضور سعید جلیلی و به جهت تقدیر از زحمات فعالان ستاد ایشان در یاسوج و استان، برنامه با رویکرد سیاسی انتخاباتی برگزار شد و گویی این برنامه ایام محرم که برای سوگواری اباعبدالله الحسین بود، به میتینگ انتخاباتی تبدیل شد و فضای صحبت‌ها و بیانات هدایت خواه و جلیلی، انتخاباتی بود و بخصوص اظهارات هدایت خواه در فضای انتخابات و ضرورت استمرار برنامه‌ها و اهداف انتخاباتی ایشان بود. انگار که هدایت خواه هنوز در حال و هوای انتخابات است و برنامه‌ها دارد و در شادی رأی جلیلی است.
جالب است که ایشان در خصوص رأی جلیلی، در سخنرانی عمومی در مصلی در شب عاشورا بدون اشاره به نقش و زحمات جریان قالیباف در کشور، همه رأی را به نام جلیلی و به کام کاندید خودشان در جبهه پایداری مصادره کرد و حتی در سطح شهرستان ذکر نامی از زحمات آنان نداشته و به اینکه بخشی از رأی اصول‌گرایی که نهایتاً در دور دوم به صندوق جلیلی ریخته شد از آرای جریان قالیباف و طیف روشنفکر و ندای وحدت است وقعی ننهاده و اصلاً توجهی نداشته و حتی نامی برده نشد.
اینها علاوه بر اینکه طیف ساکتین و تحریمی‌های انتخابات را نمی‌بینند و اصلاً در زمره مردم به‌حساب نمی‌آوردند، اصلاح‌طلبان را نیز به‌حساب نمی‌آورند و حتی همراهان خود را که از طیف دیگری هستند نیز در نظر نمی‌آورند و همه را به نام و به کام خود مصادره به مطلوب می‌کنند. از نظر این گروه مردم فقط کسانی هستند که به آنها رأی داده باشند و بقیه به‌حساب نمی‌آیند و اصلاً دیده نمی‌شوند.
مانور رأی جلیلی در بویراحمد بدون توجه و ذکر نام از بقیه که زحمت کشیده‌اند اخلاقی نیست. کیست که نداند رأی واقعی جلیلی بر مبنای رأی جریانی وابسته به هدایت خواه و کاندیدای مورد حمایت آنها در انتخابات بویراحمد همیشه آخر است و رأی و جایگاه قابل‌توجهی بین مردم ندارند و اگر این دفعه رأیی ثبت شده بخش مهمی از آن مربوط به جریان مقابل آنها در جریان روشنفکر است.
علاوه بر این بخشی از این رأی محل نقد است و مثل آرای شهرستان باشت، در شهرستان مارگون و بخشی از مناطق بویراحمد حرف و حدیث‌هایی است که دولتی‌ها و دستگاه‌های دولتی و حمایتی در رای گیری نقش‌هایی داشته‌اند. بنابراین نباید دچار توهم سیاسی شود و فکر کنند خبری هست و جایگاهی دارند و بقیه را به حساب نیاورند.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 5 نظر

  • 1 دنا 1403/5/24 7:45:22

    روشنفکر تنها کارمفیدی که کرد بساط این تفکر راجمع کرد ومردم هم خودروشنفکر راهم جمع کردند اینها دیگر دراین بازار خریداری ندارند

    پاسخ
  • 2 دنا 1403/5/23 6:39:8

    تفکر هدایتخواه دیگر هیچ وقت تکرارنمیشود اینها برای همیشه به تاریخ میپوندند فقط هرچهارسال یک باردرانتخابات حاضری میزنند وتوسط مردم رد میشوند فقط شاید درخواب رویا ببینند

    پاسخ
  • 3 هیئتی 1403/4/31 7:25:35

    از امام جمعه شهر یاسوج بپرسید چرا هرسال محرم ،مصلی در اختیار یک هیئت خاص هست مگر بقیه هیئتها وجود خارجی دارن....ضمنا مگه هدایت خواه حسینیه شخصی نداره....چرا میاد مصلی که یک مکان عمومی است واین جای سئوال داره؟؟؟؟؟

    پاسخ
  • 4 بیژن مرتضوی 1403/4/29 1:21:28

    عدو شود سبب خیر اگرخدا خداهد اصولگرایان اقلیتی تاریخشان تمام شد و ستار ومهدی هم ناک اوت شدن استاندار وهمه مدیران با جاروبرقی پاک شدنی است سلام برپزشکیان درود بر بهرامی وتاجگردون

    پاسخ
  • 5 عدالت 1403/4/28 11:2:24

    ترتروشک من دهس هدایت خواه وباند تمامیت خواه اصولگرایان دیگه نیست زمانی که روشنفکر به قدرت رسید اینا رو جمع کرد

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها