عصبانیت سوال برانگیز حسین شریعتمداری از حضور ظریف در صداوسیما

مدیرمسئول کیهان از دعوت صداوسیما از ظریف برای حضور در برنامه زنده انتقاد کرد.

عصبانیت سوال برانگیز حسین شریعتمداری از حضور ظریف در صداوسیما

حسین شریعتمداری، مدیرمسئول روزنامهٔ کیهان با انتقاد از حضور ظریف در تلویزیون گفت: دعوت از آقای ظریف یک اقدام نامتعارف است و فاقد توجیه منطقی و قانونی است. کاش صداوسیما از جناب پزشکیان برای حضور در سیما دعوت می‌کرد.

بنا به روایت کیهان وی گفت: مخصوصاً اینکه کنفرانس خبریِ از قبل اعلام‌شدهٔ ایشان به تعویق افتاده و معلوم نیست چرا هنوز انجام نشده است. آقای ظریف مسئولیت رسمی ندارند و جایگاه کنونیِ ایشان یک جایگاه درون‌حزبی است و از این روی دعوت از آقای ظریف نمی‌تواند توجیه قابل‌قبولی داشته باشد.

شریعتمداری گفت: به اعتقاد بنده، جناب ظریف قبل‌از حضور یک‌طرفه در تلویزیون باید به چند سؤال دربارهٔ عملکرد خود توضیح بدهند و کاش برادر عزیزمان جناب آقای جبلی قبل‌از دعوت از آقای ظریف برای حضور یک‌طرفه، از برخی کارشناسان برای پرسش چند سؤال راهبردی از ایشان هم دعوت به عمل می‌آوردند.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 2 نظر

  • 1 بهرام 1403/5/7 1:14:41

    جای دزد زندانه نه تلویزیون

    پاسخ
  • 2 ایرانی مسلمان جانم فدای قرآن 1403/5/4 2:42:47

    تا جایی که من می‌دانم شما هم چند بار به رسانه ملی دعوت شدی. سمت شما چیست دقیقا مسئولیت شما هم درون حزبی وروزنامه شما هم با پول بیت المال تبدیل شده به نشریه ستادی پایداری وستاد برنامه ریزی برای تخریب جناح اکثریت 75درصدی ایران آنهم با الفاظی نامتعارف. شما در جایگاهی نیستی که برای آقای جبلی تعیین تکلیف کنی اما میکنی. ببین شما یک روزنامه چی هستی امابا احساس مالکانه ای که بر کشور داری همانطوری که همفکران شما هم خود را صاحب کشور نظام مابقی را تفاله و دور ریز می‌دانند. سالها از همه تریبون‌ها که پولش از بیت المال واز آن 75درصد جمعیت ایران که اصلا راضی نیستند امثال تو دیناری از حق آنها استفاده کنند ظریف یارانش را کوبیدین حالا ایشون نیم ساعت حرف زد آنهم از کنار گذاشتن اختلافات شما از فرط حسادت داری خودت را جر میدی. به این نتیجه می‌رسیم که اینهمه تریبون که در اختیار شما ودوستان شما هست حرام شرعی وحرام مردن بیت المال وگناه کبیره است. پس روزنامه کیهان را به یک انسان شریف وپاک وسالم راستگو که مثل شما دروغ سیاسی عبدالرضا داوری که خود به آن اقرار کرده بعنوان خبر موثق چند بار تکرار نکند وحتی برای تاثیر پذیری این دروغ شما در برنامه تلویزیونی اعلام مردی بک زونکن مدارک دارم. زودتر زودتر زودتر طلب استغفار کن واز همه سمتهای خود استعفا وبه گوشه مسجدی پناه ببر واین چند روز آخر عمر از خداوند طلب بخشش ودر روزنامه های کثیر الانتشار از ملت عذرخواهی کن و لب حلالیت کن گرچه هیلی از آدمهایی که مورد جفای ناجوانمردانه شما قرار گرفتن الان از این دنیا رفته وسرگوشه پل صراط منتظر شما هستند تا حساب وکتابی کنند وبه سقوط شما به قعر دوزخ نگاه کنند تاکمی از دردهایی که به ناحق برایشان ایجاد مردی کاسته شود. وبه صورت سوخته تو که وری سوخته همانند کله بز گری که سوخته شد دندان‌های کلا پیداست لبهایت از فرط سوختندیگر قادر به پوشاندن دندان‌های نیست. شریعتمداری به والله از هر 100ایرانی 96نفر آنها به تو به چشم موجودی غیر قابل اعتماد عنصری نامطلوب خارج از دایره انصاف انسانیت. شخصی متحجر وبیشتر به شکل یک بیمار سیاسی نگاه می‌کنند اگر فرصتی پیدا کنند خودشان روبرو به شما خواهند گفت که شخصیت معلوالحال خودخواه خشکه مقدس دارای دینی صرفا نمایشی واستفاده ابزاری از مقدسات دین عبادت

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها