بسته‌های پستی در گچساران به مقصد نمی‌رسد/ شرکت بی‌خیال پست!

در شهر گچساران نارضایتی مردم از خدمات تیپاکس و عدم ارسال بسته درب منزل به اوج می رسد و حال جدیدا اداره پست نیز این رویه را در پیش گرفته است.

بسته‌های پستی در گچساران به مقصد نمی‌رسد/ شرکت بی‌خیال پست!

اَفتونیوز| خدمات پستی برای سهولت دسترسی و آسایش مردم به وجود آمده است و باید سبب زحمت کمتر شود و اگر به سمتی رود که زحمت ایجاد کند باید به طور کلی از این خدمات صرف نظر کرد.

به گزارش افتونیوز، با گسترش روزافزون آنلاین شاپ‌ها و فروشگاههای اینترنتی عمده خرید اینترنتی از طریق پست، تیپاکس و دیگر باربری‌ها ارسال می‌شود که در این بین سهم شرکت پست به مراتب بیشتر است و اگر خریدهای پستی و ارسال بسته نباشد عموما کار شرکت پست به حداقل می‌رسد.

در شهر گچساران نارضایتی مردم از خدمات تیپاکس و عدم ارسال بسته درب منزل به اوج می‌رسد و اکنون در جدیدترین مورد گفته می‌شود شرکت پست نیز این رویه را در پیش گرفته است.

شهروند گچسارانی در گفت و گوی با خبرنگار اَفتونیوز اظهار داشت: پیامک کارمند اداره پست که به علت مرخصی مامور پست، برای دریافت بسته پستی خود به اداره پست مراجعه کنید برایم ارسال شد و با خود گفتم حتما مختص به یک منطقه از شهر است.

این شهروند افزود: با رفتن به اداره پست متوجه شدم که افراد از نقاط مختلف ۱۰۸ دستگاه، رادک، علامه طباطبایی و باغ فردوس برای دریافت بسته‌های خود مراجعه کرده‌اند.

وی تصریح کرد: حال سوالی که برایم پیش آمده این است آیا مامور پستی این نقاط متفاوت یکی است یا همه ماموران با هم به مرخصی رفته‌اند!

شرح این قضیه توسط شهروند گچسارانی نشان می‌دهد که این مرخصی رفتن مامور پست بهانه‌ای برای عدم تحویل بسته‌ها درب منزل است.

اگر اداره پست شهرستان گچساران مامور پستی کم دارد چرا اعلام نیاز نمی‌کند و با توجه به اینکه این شهرستان بیشترین تعداد بیکاران را دارد سعی بر جذب این خیل بیکاران نمی‌کند تا حداقل اکنون که وظایف خود را انجام نمی‌دهد به کاهش بیکاری کمکی کرده باشد؟

گویا این موضوع در شرکت پست به رویه ای تبدیل شده است و ماموران پست با ارسال پیامک به صاحبان بسته‌های پستی، زحمت خود را کم می‌کنند و افراد نیز که منتشر یا نیازمند بسته‌های پستی هستند را به اداره پست می‌کشانند.

از طرف دیگر اگر شهروند قرار بود با کرایه دادن - کرایه تاکسی در این شهر مقادیر بالایی است - برای دریافت بسته خود مراجعه کند و هم زمان پول بیشتری صرف کند دیگر چرا خرید اینترنتی انجام دهد!

این در حالی است که شرکت پست پول خود را به صورت کامل دریافت می‌کند و باید بسته پستی را تا خانه مشتری و دم در مقصد برده و آن را تحویل دهد.

اگر به این موضوع بسته‌هایی که گم می شوند و یا کلا به مقصد نمی‌رسند را اضافه کنیم احتمالا با حجم بسیار بالایی از نارضایتی مردم مواجه خواهیم شد که شرکت بی خیال پست نیز جوابگوی شکایت بی سرانجام آنها نیست.

اگر این بی‌نظمی در کل استان وجود دارد نیاز به ورود و آسیب‌شناسی اداره کل پست استان است اگر فقط در شهرستان گچساران این بی نظمی وجود دارد نیاز به تذکر برای ارائه خدمات منظم وجود دارد.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 2 نظر

  • 1 احمدی 1403/4/31 21:26:21

    سلام احتمالا فقط گچساران اینطوره ما که در مرکز استان هستیم بسته های ما در اسرع وقت به دستمون میرسه انشا الله که خیر ببینن تشکر از نامه رسانهای زحمتکش

    پاسخ
  • 2 شهروند گچسارانی 1403/4/30 23:12:46

    من ی بسته از تهران داشتم خیلی ضروری بود و گوشیم هم رو زنگ گذاشته بودم که تماس بگیرن چون خودم تماس گرفتم حدود ساعت ۸ و نیم ..مامور پست گقتش تا ساعت ده می رسانیم درب خونه ...من از ساعت ده تا ۲ بعد ظهر هر چی تماس گرفتم پاسخ ندادن .. ساعت ۶ عصر تماس گرفت که اومدم درب رو باز نکردین دادم میوه فروشی سر کوچه...کامل دروغ می‌گفت اصلا تو کوچه نیومده بود ..چون من از صبح منتظر بسته بودم..

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها