تصادف وحشتناک؛ قصور نماینده کهگیلویه و حامیان پیمانکارش

در شامگاه ۳۰ تیرماه در تصادفی غیرقابل توصیف در ابتدای طرحی که سالهاست توسط پیمانکار به دلایلی ناتمام مانده و این طرح ۳۰۰ متری نماد ناکارآمدی مدیران راه و راهداری شده است،

تصادف وحشتناک؛ قصور نماینده کهگیلویه و حامیان پیمانکارش

افتونیوز| - یادداشت دریافتی

 محضر نماینده ی محترم مردمِ شریف کهگیلویه ی بزرگ، حاج آقا سید محمد موحد دامه عزه

به پاسداشتِ عشق، جان، مال و خون‌بهای مردم شرافتمند، محروم و قربانیِ کهگیلویه ی بزرگ.

جناب حاج آقای موحد، از آنجا که چند صباحی در محضرشریفتان حضور داشته ام و علیرغم برخی سیاه نمایی ها و شانتاژهای رسانه ای ، از شدت و حدّتِ پیگیری‌های حضرتعالی جهت بهبودِ رفاه و استانداردهای مردم در حوزه ی انتخابیه ی شما ، توسط شما ، آگاهم ، لازم دانستم تا نکاتی را پیرامون احوالات این روزهای پر از حادثه و مرگ خدمتتان معروض بدارم:

در جغرافیای سرزمینمان کهگیلویه، مرگ های ناشی از تصادفات جاده ای  همانند نفرینی سیاه، روستا به روستا و ایل به ایل سر می کشد و عشق و جان و مال این مردمانِ نجیب را آتش می کشد، به یغما میبرد و به خاک میسپارد.

در کمتر از ۹۶ ساعت شاهد حوادثی تلخ، جانکاه و اندوهگین بوده ایم که دیگر نه تنها گریه تسکینمان میدهد و نه سوگواری پناه مان میشود.

فارغ از جنبه ی ایدئولوژیک و عرفانی مرگ ، اما اینگونه مردن ها در شأن مردمان این دیار نیست. شایسته نیست تصادفاتی مرگبار که ناشی از عدم بلوغ مدیریتی برخی مدیران و ترک فعل مشهود پیمانکاران،  عدم وجود راه های مواصلاتی مناسب و یا عدم وجود خط کشی و نصب علائم راهنمایی و رانندگی و عدم حضور و نظارت  پلیس راهور در ساعات پِیک و یا سایر سخت ابزارها ،  هر روز ایلی به عزا بنشیند.

در شامگاه ۳۰ تیرماه در تصادفی غیرقابل توصیف در ابتدای طرحی که سالهاست توسط پیمانکار به دلایلی ناتمام مانده و این طرح ۳۰۰ متری نماد ناکارآمدی مدیران راه و راهداری شده است، شاهد سوختن انسانهایی بودیم که تنها می توان پرسید: *«بأی ذنب القتلت»*.

اکنون در حوزه ی راه و راهداری و جبران خسارت های آتی و ماضی، همان گونه که نسبت به حادثه ی روز  سیزدهم  فروردین سال جاری در تنگ پیرزال هشدار دادیم، انتظار میرود هیئتی از کارشناسان زبده و حقوقدان مستقل و مدعی العموم و شخص حضرتعالی به این موضوع ورود کنید و عشق و جان و مال آیندگان را نجات بدهید.

جناب حاج آقا موحد، ابتدا دلایل ترک فعل پیمانکار و پیمانکاران را جویا شوید و سپس با آسیب شناسی کم کاری مدیران مربوطه، پاسخگوی احساس و مطالبات مردم شریف کهگیلویه باشید.

طرحی که در سال ۹۸ با انفجارهای بسیار ، در رسانه ها هیاهو می کرد، اکنون با عدم لیاقت متولیان ودر ادامه با مسکوت و مسکون ماندن و  گرفتن جان و مال مردم، آیینه ی دق شده است.

دیگر از شنیدن سوختن و جان دادن خواهران و برادرانم  در جاده های چرام و کهگیلویه ی بزرگ به انجماد احساسی رسیده ایم. چشمه ی اشکمان خشکیده است و شاید نفر بعدی که در جاده های این سرزمین به مرگ سلام می کند من یا شما باشیم.

نمی دانم تا چه حد *نوید علیزاده* را می شناسید اما یقین دارم بارها و به تناوب ؛ بارهای بسیار، برای همین مدیران نالایق ادارات مربوطه که بنده از این به بعد به نامِ سازمانهای آدمکشی از آنان نام میبرم، میوه و صیفی جات در ترازویش گذاشت تا محافل آنان با کرامت بیشتری برگزار شود. مدیران ناکارآمدی که مسبب قتل خواهران و برادران مان می شوند..

یعقوب درویشیان .. نازمکان،

(یادداشت نظر نویسنده است و انتشار آن در افتونیوز به معنی تایید تمام مطلب یا بخشی از آن نمی‌باشد)



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 4 نظر

  • 1 علی 1403/5/10 16:35:54

    قبلا کجا بودی باقری حالا که می دونی استاندار رفتنیه صحبت می کنی آدم افتاده رو لگد نمی زنن فرصت طلبی خوب نیست

    پاسخ
  • 2 هژیر 1403/5/5 12:56:9

    برادر‌ بزرکوارسلام‌ وعرض‌ ادب‌ خدمت‌ حضرت‌ عالی‌ جناب اقای‌ درویشیان‌ ازچه‌ کسی کمک‌ می‌ خواهید‌از کسی همداد‌می‌ طلبید‌ که‌ خودش‌ گرگ‌ اصلی است‌ سید‌ محمد‌ موحد‌ .... و پول .... خون‌ مردم‌ این‌ چهار شهرستان کهگلویه‌ لنده‌‌ چرام‌ بهمئی‌ می‌ باشد‌ فقرزنان‌گوجه‌ چین

    پاسخ
  • 3 داود 1403/5/4 19:7:40

    ای داد.... نوید علیزاده قربانی جنایت های موحد در حق کهگیلویه بزرگ شد خدایش رحمت کند

    پاسخ
  • 4 کهگیلویه مظلوم 1403/4/31 1:51:29

    خدایا چقدر صبر ..عجب صبری خدا ذارد ...اقای مدیر حمل نقل جاده ای که با فشار همین رسانه عزیز بخاطر تصادف فروردین امسال عزل شد ...نیروی موحد بود ک تمام امکانات اداره وفشار ب ارباب رجوع تعامل با پیمانکاران باعث بانی این تصادف شدند ...این کار توسط پیمانکار بایذ تا اخر سال ۱۴۰۲تمام میشد ولی با هوچی گری ورانت شخص مدیر حمل نقل معزول شده کهگیلوبه رخ داد .....اقای موحد جاده های گچساران را بیین ...همه دوبانده اتوبانی توسط کسی ساخته شدند ک مجلس قبلی با دوستان رانت خوارت برای بیرون راندن از مجلس نقشه کشیدی ...وخودت را ب مربضی زدی ....اقای احمد زاده استاندار ب قول انقلابی نما ..که خودت وفرماندارانت با .... باز موحد را روانه مجلس کردید ...اگروجدان داشته باشید باید همگی استعفا دهید ولی شک نکن خدا وطبیعت انتقامش را از شما وفرزندانتان خواهد گرفت ....

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها