سوالاتی از مدیر حقوقی دانشگاه یاسوج/ چگونه بورسیه گرفته و هیئت علمی دانشگاه شدید؟!

۱۱. آیا با وجود همه پرسش های بالا و وجود بیش از ۲۰۰ عضو هیات علمی با تجربه و غیررانتی، پذیرش چند مسئولیت در دانشگاه در سه ساله اخیر وجدانتان را به درد نیاورد؟

سوالاتی از مدیر حقوقی دانشگاه یاسوج/ چگونه بورسیه گرفته و هیئت علمی دانشگاه شدید؟!

افتونیوز| یادداشت دریافتی

پس از انتشار توضیحات مدیر حقوقی دانشگاه یاسوج در خصوص تبدیل وضعیت افراد و ماجرای انتقال معاون استاندار به عنوان عضو هیئت علمی به دانشگاه یاسوج، در این پایگاه، یکی از مخاطبان این سایت خبری مطلبی برای ما ارسال کرده است که در آن سوالاتی از منصور غریب پور مدیر حقوقی دانشگاه یاسوج پرسیده است.

متن کامل این مخاطب در پی‌می آید:

کاشکی مدیر حقوقی دانشگاه یاسوج درخصوص این پرسش ها روشن گری کند. شما که مدعی دینداری هستید، پس لطفا این پرسش ها پرسش های مردم این استان و شاید کل کشور است، لطفا پاسخ دهید؟

۱. در رقابت علمی کنکور در چه رشته ای و در کدام دانشگاه قبول شدید؟ (دولتی و یا آزاد بودن دانشگاه را ذکر فرمایید)

۲. مدرک کارشناسی خود را در چه رشته ای و از کدام دانشگاه اخذ کرده اید؟ (دولتی و یا آزاد بودن دانشگاه را ذکر فرمایید)

۳. مدرک کارشناسی ارشد خود را در چه رشته ای و از کدام دانشگاه اخذ کرده اید؟ (دولتی و یا آزاد بودن دانشگاه را ذکر فرمایید) 

۴. مدرک دکتری خود را در چه رشته ای و از کدام دانشگاه اخذ کرده اید؟ (دولتی و یا آزاد بودن دانشگاه را ذکر فرمایید)

۵. پذیرش شما در مقطع دکتری بر اساس کدام آزمون و چگونه بوده است؟

۶. معرفی نامه آقای هدایت خواه (نماینده وقت) چه اندازه در پذیرش شما در مقطع دکتری تاثیرگذار بوده است؟

۷. شیوه بورس شدنتان در دانشگاه یاسوج را توضیح دهید؟ در توضیح تان نقش آقای هدایت خواه (نماینده وقت) و کارگزار ایشان در دانشگاه یاسوج (دکتر ارژنگ) فراموش نشود.

۸. آیا دانشگاه یاسوج به مدرک جنابعالی و استخدام شما نیاز داشت؟ 

۹. به سبب محدودیت های اداری در سهمیه استخدام هیات علمی برای دانشگاهها و لزوم اولویت بندی رشته های ضروری، آیا استخدام شما اولویت بود؟

۱۰. آیا مطابق ضوابط استخدام عضو هیات علمی در دانشگاه‌های دولتی [قانون]، جنابعالی شرایط استخدام در دانشگاه یاسوج را داشتید؟

۱۱. آیا با وجود همه پرسش های بالا و وجود بیش از ۲۰۰ عضو هیات علمی با تجربه و غیررانتی، پذیرش چند مسئولیت در دانشگاه در سه ساله اخیر وجدانتان را به درد نیاورد؟

۱۲. آیا هیچگاه وجدانتان نپرسید که پذیرش دبیری هیات جذب دانشگاه یعنی مهمترین شورای تصمیم گیر درباره استخدام هیات علمی شایسته من که خود به شکلی مبهم و سفارشی استخدام شده ام، نیست!

۱۳. روز پنج‌ شنبه هفته قبل شعبده بازی آقای کرمی در هیات ممیزه دانشگاه همچون یارانتان آقایان ا.ا. و م.ج. و ... به مرتبه دانشیاری ارتقا داده شدید. لطفا توضیح دهید با چند مقاله و چند طرح پژوهشی و چند کتاب و ...؟

۱۴. راستی بگویید قبل از آنکه به دانشگاه تحمیل و استخدام شوید، کجا مشغول بودید؟

۱۵. راستی مردم ایران نه، همین هم استانی ها می خواهند بدانند فرزندان نخبه آنها که در کنکور کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکتری بسیار موفق بودند و بدون هیچ رانتی و با زحمت و تلاششان و با بهترین کیفیت مدرک دکتری خود را گرفتند اکنون در کجا استخدام هستند و اصلا آیا استخدام هستند؟

حق پاسخگویی برای آقای غریب پور مدیر حقوقی دانشگاه یاسوج محفوظ است.

(مطلب منتشر شده نظر نویسنده است و انتشار آن در سایت افتونیوز به معنای تایید تمام یا بخشی از آن نمی‌باشد)

خبرهای مرتبط


نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 12 نظر

  • 1 هادیان 1403/5/6 9:29:2

    ب نام خدا خدمتتون عرض کنم با یک جستجوی ساده در گوگل میتوان سوابق و زندگینامه شخص مورد نظر را پیدا کرد نیازی ب فرافکنی و القای نظر ب مخاطب نیست بنده ایشان را از دیرزمانی می شناسم نه مدرک تحصیلی و ن جایگاه ایشان مثال خیلی از دوستان قارچی و پفکی نبوده بلکه ایشان مدارک و درجات خود را از کالج های مطرح و معتبر مانند دانشگاه جندی شاپور اهواز .دانشگاه قم و زاهدان و همه مقاطع ب صورت دولتی و نمره و رتبه الف و برتر گذرانده اند پس خواهشاً برای افراد ارزش قایل شویم و آخرت خودمان را ب تباهی نکشانیم درود

    پاسخ
  • 2 استاد دانشگاه یاسوج 1403/5/3 16:42:44

    من از سابقه و تحصیل ایشان خبری ندارم ولی در این یکسالی که با ایشان همکار بودم علم، ادب و وجدان کاری ایشان را می‌ستایم! فردی عالم، متخلق به اخلاق و بسیار وطندوست است. این ادعاها تاوان و بار حقوقی دارد جناب افتونیوز!!

    پاسخ
  • 3 پناهی 1403/5/3 13:5:18

    بعنوان یه دانشجو که سال ۸۸ وارد این دانشگاه شدم و دو مقطع تحصیلی خود رو اونجا گرفتم تا سال ۹۳، چندروز پیش وارد دانشگاه شدم، واقعا و واقعا آقای کرمی تمام دانشگاه رو به ... کشیدن، جذب های غیر قانونی و غیر...، فرار هیات علمی هاتویاین چند سال،گوشهنشین کردن هیات علمی های تاپ، جذب فارغالتحصیلهای دانشگاه آزاد بعنوان هیات علمی و ......، خدا ازش نگذره

    پاسخ
  • 4 دانا 1403/5/3 12:21:46

    دکتر غریب پور تحصیل کرده دانشگاه دولتی بودن تمام مقاطع

    پاسخ
  • 5 بینام 1403/5/3 12:20:17

    شیوه شما همیشه همینطور بوده خدای مطالب کذب هستید

    پاسخ
  • 6 هیات علمی 1403/5/3 5:47:39

    جناب افتو نیوز هشت ساله هر روز در مورد دانشگاه مطلب میزنی اکثر مطالبت هم کذب و از سر حسادت هست الان مجلس و دولت همسوی خودت هستند و رویایی که این سالها در سر داشتی محقق میشه بعد با شجاعت و صراحت بیا تو همین صفحه برا مردم مطلب بزار.تا مردم ببینند یه من ماست چقدر کره داره

    پاسخ
  • 7 دانشگاه یاسوج 1403/5/2 18:49:32

    با یه جستحوی ساده در گوگل میشه مدرک ودانشگاه محل تحصیل افراد را دید کار سختی نیست ضمنا آقای غریب پور قبل از دانشگاه یاسوج در شورای نگهبان استانداری اداره بازرگانی آموزش وپرورش مشغول بودند یک شبه مسئولیت نگرفته

    پاسخ
  • 8 گشت نامحسوس 1403/5/2 14:15:7

    ارتقا دانشیاری ........ جایزه جمع کردن نیرو و کارمندان در جلسه دکتر جلیلی حسینیه امام علی بود خداوکیلی ارزشش رو داره، اما دکتر کرمی اگر بحث ارتقا است چرا دکترینی که با روزومه علمی قوی و مقالات عستند چرا حتی حاضر به بررسی نیستید از جمله دکتر ش ه ، کرمی عزیز این دو ماه اخر را مواظب خواص دور و برت باش، بعد از اتمام ریاست فقط شما باید جوابگو باشی، آخرتت را که برای دنیای دیگران خراب کردی حداقل به فکر احترام بعداز رفتنت باش

    پاسخ
  • 9 محمدعلی 1403/5/2 12:58:6

    بورسیه‌های غیرقانونی که اسمشون روشون هست. خودشون هم میدونن غیرقانونی هستند... اما از رئیس دانشگاه باید سوال کرد واگذاری مناصب دانشگاه به دست بورسیه‌های غیرقانونی در راستای کدوم اهداف بوده؟؟ اگه قراره کسی پاسخگو باشه و یا محاکمه بشه اولیش بهادر کرمی هست که واسه موندن خودش همه چیزش رو داد ....

    پاسخ
  • 10 مارگون 1403/5/1 22:4:26

    سلام البته اگه نگارنده میگفت کیه من به جای دکتر غریب پور جوابش را میدادم ولی اینطوری فایده نداره حداقل خودت را معرفی میکردی ببینیم خودت کجا درس خواندی

    پاسخ
  • 11 کارمند 1403/5/1 18:59:58

    خدایا د بسه

    پاسخ
  • 12 محسن حقگو 1403/5/1 18:40:38

    جناب افتو،اولا که اعضای هیات علمی دانشگاه یاسوج اکثرا بورسیه بوده اند. هم شیرازی ها و هم اصفهانی ها و هم یاسوجی ها. دوما جذب هیات علمی و ارتقای مرتبا تماما در کمیسیون های تخصصی برابر آین نامه ها صورت می‌گیرد. ۳. تمامی مدارک دکتر غریب پور قانونی و دانشگاه های دولتی بوده است

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها