یادداشت ارسالی مخاطبان؛


مطلبی در خصوص حاشیه سازی منفی علیه اداره کار استان/ توقع انصاف و صداقت داریم

اینکه اداره کل کار استان بدون مقدمات و تشریفات اداری خود بصورت مستقل دست به اقدام میزند و ساخت ساز اداری را در فرآیند بروکراسی نمی اندازد باید بعنوان الگوی حقیقی معرفی و تبیین شود نه اینکه ما در مذمت و نکوهش آن بکوشیم.

مطلبی در خصوص حاشیه  سازی منفی علیه اداره کار استان/ توقع انصاف و صداقت داریم

اَفتونیوز| یکی از مخاطبان این پایگاه خبری با یادداشتی به حاشیه سازی ها علیه اداره کار استان واکنش نشان داد: 

این یادداشت به شرح زیر است:

 این روزها برخلاف جای حق و ناحق عوض می شود، اقدامات نیکو و پسندیده  ارزشمندضد ارزش جلوه داده می شوند و این از مصائب جامعه امروز ماست، در جهانی که رسانه ها می‌توانند با وارونه سازی واقعیات دست به تحریف آنها زده و ذهن مخاطب را جای دیگر ببرند.

یکی رسانه ها در مقاله ای اقدام مردمی و جهادی یک مدیر را به گونه نکوهش و زیر سوال برده که انگار بدعتی ناصواب را باب کرده است.

نوذر شبرنگ بعنوان مدیری که در طی یک سال اخیر این اداره کل را از حواشی برگشت بودجه و گم شدن عجیب اموال دولتی در انبار ها رهانید و امروز آرامشی بر این سازمان حکمفرما کرده توانسته در این مدت اندک ساماندهی به امور  اشتغال و استخدام دهد، علارغم مشکلات متعدد  تسهیلات بانکی  اشتغال زایی را سرعت بخشد، و برای اولین بار در همین دوره،  تسهیلات را تقسیم عادلانه شهرستانی کردند و بالاخره از یوغ افراد و مناطق خاص درآمد.

 به معیشت کارگران  رسیدگی  کند و نکته جالب تر در این ایام مسائل مابین پیمانکار و کارگر، بیمه کارگری نیز با کمترین حواشی ساماندهی شود.

مدیری که شبانه روز پای کار است و علاوه بر امور محوله  با لباس شریف کارگری ‌فعالیت می کند شایسته ستایش است یا نکوهش؟

نویسنده این مطلب بدون آوردن هیچ  استنادی تمام دستاورد ها را زیر سوال می‌برد لااقل چند عدد و رقم برای اثبات ادعاهای۸ خود بیاورد تا ما نیز کلاهمان را قاضی کنیم.

نویسنده مدعی است که مدیرکل مدیریت را رها کرده اما برای ادعای خود سندی ارائه نمی دهد؟ از نظر نگارنده سطور انجام فعالیت جسمی و تسریع در امور عمرانی خارج تایم اداری  چه ایرادی می‌تواند داشته باشد

در اداره کل کار که میلیارد ها تومان به اشکال مختلف در چرخش است و مسائل خاصی وجود نداشته، انجام فعالیت اجرایی چرا باید دستاویزی برای اتهام زنی شود؟

اینکه اداره کل کار استان بدون مقدمات و تشریفات اداری خود بصورت مستقل دست به اقدام میزند  و ساخت ساز اداری را در فرآیند بروکراسی نمی اندازد باید بعنوان الگوی حقیقی معرفی و تبیین شود نه اینکه ما در مذمت و نکوهش آن بکوشیم.

اینکه مدیرکل قاطعانه مجموعه ورزشی را بعد از چند سال از ید پیمانکار بد حسابی که همه را بسیح کرده بودند و مانع آن می‌شدند  خارج کرد و سرعت کار جلو رفته  را باید با دیده مثبت بنگریم.

امروز رسانه باید از شهامت و تدبیر شبرنگ‌ بنویسید چراکه مشکلات کارگران شهرداری گچساران و یاسوج را با جدیت پیگیر و چندین جلسه کمیسیون کارگری در استان برگزار کردند و تا حصول نتیجه دست از کار نخواهند داشت.

در پایان به عنوان فرد مطلع نسبت به خلوص، پاکی و صداقت مدیرکل اداره کار استان شهادت می‌دهم و از رسانه ها توقع انصاف و روشنگری صادقانه  را دارم.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها