رئیس شورای سیاستگذاری پزشکیان در استان:


بیرون آمدن ایران از انزوا کف مطالبات اصلاح‌طلبان است/ وضعیت ۱۴۰۳ اسفناک‌تر از ۱۴۰۰ است

رئیس شورای سیاست‌گذاری ستاد پزشکیان در کهگیلویه و بویراحمد گفت: کسانی که در سال ۱۴۰۰ شعارشان این بود که بانیان وضع موجود بروند، الان وضع موجود ما در سال ۱۴۰۳ اسف‌بارتر و فاجعه‌بارتر از گذشته است؛ بنابراین افراد باید همسو و هم‌راستا آقای دکتر پزشکیان باشند. ما به‌عنوان کسانی که همراه آقای دکتر پزشکیان بودیم، به‌عنوان اتاق فکرهایی که به دولت کمک می‌کند، نه اتاق فکری که به دنبال پست مدیریتی است، در صحنه می‌مانیم و مطالبه خواهیم کرد.

بیرون آمدن ایران از انزوا کف مطالبات اصلاح‌طلبان است/ وضعیت ۱۴۰۳ اسفناک‌تر از ۱۴۰۰ است

اَفتونیوز|  محمدکاظم نظری عصر امروز در نشست هم‌اندیشی شورای سیاست‌گذاری ستاد مرکزی مسعود پزشکیان در استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: ما وقتی پویا هستیم که مورد عتاب و خطاب قرار بگیریم، ضمن احترام به آقای خردمند و انتقادات ایشان، حیفم می‌آید که از طیف مظلوم اصلاح‌طلبان دفاع نکنم.
وی بیان کرد: در خصوص محیط‌زیست آقای وفانژاد که از اصلاح‌طلبان استان هستند، فعالیت‌های زیست‌محیطی دارند، خیلی از افرادی که منش اصلاح‌طلبی دارند، عضو احزاب اصلاح‌طلب هستند و در تشکل‌های محیط زیستی نیز فعالیت دارند.
نظری بیان کرد: جریان اصلاح‌طلب سه کاندیدا معرفی کردند و عنوان کردند که اگر یکی از این افراد تأیید نشوند، مشارکت نمی‌کنیم، یکی از این سه نفر تأیید شد، احزاب اصلاح‌طلب پای‌کار آمدند، بزرگانی مثل آقای خاتمی پای‌کار آمدند، و برای اولین‌بار تعیین رؤسای ستادهای مرکزی را به انتخاب احزاب اصلاح‌طلب گذاشتند، چرا این‌ها را نمی‌بینیم و به خودمان حمله می‌کنیم.
نظری گفت: اول خواست خدا و بعد اراده مردم بود، ولی تسهیلگر این مقوله در فضای یکسویه رسانه‌های رسمی که بودجه‌های میلیاردی بیت‌المال داشتند، و تلاش می‌کردند شیعه علی (ع) و حافظ نهج‌البلاغه را به شکل دیگری نشان دهند، چه کسی باید تبیین می‌کرد که مردم پای‌کار بیایند؟ نباید خودزنی کنیم.

وی تصریح کرد:  امید و نشاطی که امروز در جامعه وجود دارد را با دو ماه پیش مقایسه کنیم، قطعاً تفاوت اساسی دارد، این امید را باید حفظ کنیم، مهم‌ترین سرمایه یک جامعه نه نفت و گاز و معادن است، نه چیز دیگری، بلکه مهم‌ترین سرمایه، سرمایه اجتماعی یعنی مردم هستند، امید در قوام و دوام این سرمایه اجتماعی نقش کلیدی دارد.
نظری خاطرنشان کرد: چند بار درخواست دادیم که به ستاد آقای پزشکیان در استان وقت دهند تا اعضای ستاد با استاندار کهگیلویه و بویراحمد صحبت کنند و دغدغه‌های خود را بیان کنند، ولی دریغ کردند، همان موقع هم گله‌مند شدیم، اما خداوند کمک کرد و تلاش شما هم ثمر داد، باید این امیدی که ایجاد شده حفظ کنیم و وارد فاز خودزنی و تخریب نشویم.
نظری بیان کرد: تغییر شرایط موجود و بیرون آمدن ایران از انزوا کف مطالبات اصلاح‌طلبان است، برخی مطالبات به حق است، ولی زمینه اجرای آن به دلیل قوانین و قدرت‌هایی که وجود دارد، ممکن است وجود نداشته باشد، در زمان دولت آقای خاتمی، صحبت عبور از خاتمی در خصوص این بود که‌ ایشان مطالبات را به‌صورت حداکثری پیگیری نکرد، ولی نمی‌توان بدون توجه به بستر و زمینه مطالبات را بیان کرد، مراقب باشیم که دوباره به این سراشیبی نیفتیم، مطالبات را معقول و حداقلی بیان کنیم.
وی گفت: بحث دومی که موجب ناامیدی می‌شود، فاصله‌گرفتن نخبگان از دولت است، باید بمانیم و حمایت کنیم و در عین حمایت، نظارت و مطالبه‌گری کنیم. عامل سومی که ممکن است موجب ناامیدی مردم شود، کوبیدن بر طبل تفرقه و تقابل است، آقای دکتر پزشکیان رئیس‌جمهور همه مردم ایران است، چه کسانی که رأی داده‌اند و چه کسانی که رأی نداده‌اند.
اما به این معنی نیست مدیرانی که اعتقادی به دکتر پزشکیان ندارند بمانند، یا بیایند و جایگزین شوند. کسانی که در سال ۱۴۰۰ شعارشان این بود که بانیان وضع موجود بروند، الان وضع موجود ما در سال ۱۴۰۳ اسف‌بارتر و فاجعه‌بارتر از گذشته است؛ بنابراین افراد باید همسو و هم‌راستا آقای دکتر پزشکیان باشند. ما به‌عنوان کسانی که همراه آقای دکتر پزشکیان بودیم، به‌عنوان اتاق فکرهایی که به دولت کمک می‌کند، نه اتاق فکری که به دنبال پست مدیریتی است، در صحنه می‌مانیم و مطالبه خواهیم کرد.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 2 نظر

  • 1 ایرانی مسلمان 1403/5/4 3:29:3

    دکتر جان خواسته اصلاح‌طلبان فقط در مجالس ونشست ها تا قبل از تشکیل هیات وزیران است تمام. دولت پزشکیان بخاطر اینکه آرامش داشته باشد از گزینه های آرام وبینا بینی استفاده خواهد کردهمانطور که راویان جمله بانیان وصع موجود دیگر نمی‌توانند باشند قطعا حامیان جنبش مهسا وکسانی که به ترویج بد حجابی واکنش مثبت نشان دادند وکسانی که در دولت روحانی پست گرفته بودند دردولت سیزدهم با این راویان همصدا بودند هم در دولت پزشکیان جایی ندارند کسانی که در انتخابات بی‌طرفی را رعایت نکردن اما جناب دکتر اصلاحات زنده باد. اگرچه مرده است. چون این انتخابات را اصولگرایان میانه رو وسنتی بردند وحقشان هست که دارای سمت باشند. از انتصاب اصولگرایان باشرف حمایت کنید نه اینکه مثل دولت اول روحانی هر کس پیشنهاد میشد تا .............. وچند نفر دیگه فورا یه چند تا بلیط قرضی اتوبوس گرفته وجلو کاخ ریاست جمع می شدند وتخریب میکردن آخر سر هم مدیرانی آمدند که هر سه تای آنها به اندازه یک بخشدار آنهم در سپیدار توان اجرایی نداشتند. خلاصه اصولگرایان مبارزان سرسخت تری هستند اگر بکار گرفته شوند می‌جنگند اما بیشتر اصولگرایان با یک هورت می‌ترسند وبه معاملات تن می‌دهند مدیر هستند اما عملا قدرتشان را کس دیگری اداره می‌کند. داشتم اصلاح طلب چهار آتیشه ای که رفت به هدایت خواه کمک مالی کرد ورای داد اما وقتی هدایت خواه قبول شد بهش محل نگذاشت از ترس قبل از عزل کلا رفت وخود را باز خرید نمود. داشتیم طرفدار سرسخت سید باقر را که ۸سال ساختمان‌ را مجانی محل دفتر ملاقات مردمی ستار هدایت خواه کرد

    پاسخ
  • 2 علی 1403/5/2 7:55:43

    آخ سی ....

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها