مردم‌آزاری به شیوه مرکز «ام آر آی» کوثر و یک پزشک مشهور در یاسوج

وجه دیگر مردم‌آزاری عدم تکریم خدمت گیرنده توسط خدمت دهنده است. قاعده تکریم حکم می کند که دیگر نیاز به ایجاد زحمت اینچنینی برای خدمت گیرنده نباشد

مردم‌آزاری به شیوه مرکز «ام آر آی» کوثر و یک پزشک مشهور در یاسوج

افتونیوز - یادداشت دریافتی مخاطبان

از امروز تصمیم گرفتم از مردم آزاری های سهوی بیشتر بگویم و بنویسم‌!

عصر یکشنبه داغ ۳۱ تیرماه و ساعت ۱۸:۴۰ دقیقه است.

یک ماه قبل به مرکز ام آر آی کوثر یاسوج مراجعه و نوبتی به تاریخ امروز مرحمت نمودند. سر قرار حاضر شده و فرم‌های مربوطه را تکمیل کردم.

برای اعمال تخفیف ناشی از بیمه تکمیلی کوثر، مجبورم کردند که از کارت ملی و فرم تکمیل شده کپی گرفته و تحویلشان دهم. معمولا در چنین مراکزی هم دستگاه کپی نیست. از متصدی محترم جویا شدم و طبق راهنمایی ایشان به فروشگاهی در بیمارستان جنب مرکز مراجعه و کپی های درخواستی شان را تهیه و تحویلشان دادم.

مدت زیادی طول نکشید، اما از نظر روحی بسیار آزار دیدم. آزار بدان سبب که در دنیایی که فناوری اطلاعات و هوش مصنوعی لحظه لحظه زیست انسان را احاطه نموده، هنوز باید یک انسان کاغذ در دست بگیرد و این سو و آن سو دنبال دستگاه کپی بگردد.

از نگاه بنده، وجه دیگر مردم آزاری عدم تکریم خدمت گیرنده توسط خدمت دهنده است. قاعده تکریم حکم می کند که دیگر نیاز به ایجاد زحمت اینچنینی برای خدمت گیرنده نباشد و اگر حرجی نیست لااقل یک دستگاه کپی در مرکز خدمت دهنده مستقر و با اخذ هزینه کار مردم را تسهیل و زحمت ها را برای مردم کم کنند.

به گمان بنده، این رفتار مصداق مردم آزاری است. اگر نیست پوزش می طلبم، اگر هست امید دارم که تدابیر لازم برای رفع آن توسط متولیان امر انجام گیرد.

ساعت ۲۰:۳۰ همان یکشنبه داغ تیرماه است، در مطب پزشک متخصص ... منتظر زمان ویزیت برای نشان دادن عکس ام آر آی در کنار تعدادی از همشهریان عزیز نشسته بودم. در صندلی کناری مردی میانسال همراه با فرزند خردسالش نشسته بود. کودک خردسال از پدرش طلب آب کرد. پدر هم از منشی جویای آب و آب سردکن شد. پاسخ منشی منفی بود! 

یعنی در این مطب که نسبتا هم شلوغ بود نه خبری از آب بود و نه خبری از آب سردکن.

گمان می کنم این هم نمونه ای از عدم تکریم خدمت گیرنده توسط خدمت دهنده و مردم آزاری است. 

دردناک‌تر آنکه مردم انتظار دارند که یک پزشک متخصص نسبت به حقوق مردم بسیار حساس تر باشد. 

گمان می کنم هزینه ای که پزشک از بیمار دریافت می کند افزون بر خدمات پزشکی (معاینه) که ارائه می کند، شامل امکانات حداقلی مطب برای همشهریان عزیز می باشد.

ضمن تشکر از زحمات همه عوامل خدمات دهنده در حوزه پزشکی، امید است که پیام فوق درخصوص مردم آزاری سهوی را شنیده و اقدامات لازم و عاجل نسبت به رفع آنها صورت گیرد.

«پیام واحد»

حق پاسخگویی برای مرکز ام آر ای کوثر یاسوج محفوظ است.

 



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 4 نظر

  • 1 علی مرتضوی 1403/5/3 19:26:25

    اینکه تمام دغدغه شما اینه که کپی ازت خواستن بازم خوبه یک لحظه احساس کردم سوییس زندگی میکنی کدوم یکی از مراکز درمانی و غیر درمانی و دولتی و غیر دولتی با فرش قرمز ازتون پذیرایی شده ؟ مطالبه گری تو سیستم قضایی ، اداری و ... ندارین اینکه هیچ خبری هم نداشتین و صرفا جهت پر کردن از کپی گرفتن ناراضی هستین هم خودش جای بحث داره

    پاسخ
  • 2 طاها 1403/5/3 1:3:45

    یک هفته دیگه صبر باید نمود تا گند پزشکان اراذل و اوباش کنده بشه و مردم نفس راحتی بکشند

    پاسخ
  • 3 طیبه آذرپیوند وکیل دادگستری 1403/5/2 13:31:56

    اینکه ما یاد بگیریم محترمانه مطالبه گری کنیم باعث رفع نواقص میشه از قلم و ادبیات پراحساس و دغدغه منده نگارنده که احساس تکلیف در مقابل سایر مردم کردند سپاسگزاریم می نماییم

    پاسخ
  • 4 ناشناس 1403/5/2 12:20:8

    تن خدا زحمت مکش خستت نوابی

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها