یادداشت دریافتی؛


«‌احمدزاده» الگوی مدیران جوان یا مایه عبرت دیگران؟

ناظری: جناب آقای احمد زاده برای نسل جدید تر مدیران استان الگو است یا مایه عبرت؟!

«‌احمدزاده» الگوی مدیران جوان یا مایه عبرت دیگران؟

اَفتونیوز| “احد ناظری” از مخاطبان این پایگاه خبری در یادداشتی نوشت:

در انتخابات مجلس دوازدهم به واسطه چینش معاونین و مدیران ستادی استانداری و فرمانداران و بخشداران که لیدرهای کاندیدای خاص در بویراحمد و دنا و مارگون بودند، پیش بینی تخلفات انتخاباتی توسط استاندار تا حدودی مبرهن شده بود.

اما مهمترین سوال از مسولان مرتبط هنوز بدون پاسخ مانده، چرا به وظیفه عمل نکردید و پیشگیری که خیلی سهل تر و ارزان تر از درمان است انجام ندادید؟

آیا عدم رسیدگی به برخی تخلفات و شایعات  و گستاخی برخی مجریان و متولیان برگزاری مجلس دوازدهم یکی از عوامل اصلی استمرار تخلفات در صندوقهای رای ریاست جمهوری در استان کهگیلویه و بویراحمد نشد؟

آیا اظهار نظر دو مجتهد مسلم یعنی نماینده ولی فقیه و نماینده مجلس خبرگان در خصوص فساد آشکار در انتخابات هیچ تعهدی برای شما ایجاد نکرد؟

آیا آن همه کلیپ خرید و فروش رای و آن همه تخلف آشکار و پول پاشی هیچ تعهدی برای رسیدگی شما ایجاد نکرد؟ آیا از بین رفتن حق الناس در این استان برای هیچ مسئولی مهم نبود و نیست؟

آیا دستگاه های نظارتی این مسائل را رصد کرده و در راستای استیفای حقوق عامه اقدام اثر گذار انجام خواهند داد تا در مقابل خون شهیدان بدهکار و پاسخگو نباشیم؟

صدها سوال دیگر که ذهن همه را نسبت به دستگاههای متولی در این استان مشغول کرده است همه بی پاسخ مانده اند، آیا بسیاری با خود پرسیده اند که در این استان چه خبر است؟!

در پایان یک پیشنهاد: اگر معذوراتی برای احمدزاده استاندار داشتید، امروز که این معذورات برداشته شده، چرا در این شرایط رسیدگی نمی شود؟ آیا هنوز هم هر کسی شاکی این وضعیت می شود از او می خواهید مستندات ارائه دهد؟ اما بپذیریم که این ادبیات افکار عمومی را قانع نمی کند و حتی توجیه هم نمی شوند. آیا امروز جناب آقای احمد زاده برای نسل جدید تر مدیران استان الگو است یا مایه عبرت؟!

در سایه عملکرد احمدزاده و تیم اجرایی و مشاورین پیدا و پنهان ایشان، ظلم بزرگی است که مردم اعتمادشان را نسبت به بقیه سازمانهای نظام در این استان از دست دهند، برای پیشگیری از این بی اعتمادی افکار عمومی را روشن کنید. اینطوری نباشد که افکار عمومی همه بگویند دست همه شون در یک کاسه است، مدیریتهای شما به هر شکل تمام می شود و در آخرت با کرام الکاتبین است و با ترازوی اعمال خودتان پاسخ خواهید داد اما این سازمانها متعلق به نظام هستند نباید اینطوری دچار آسیب شوند زیرا جبران آن برای بعدی ها کار سختی است.

     



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 3 نظر

  • 1 سید امان 1403/5/6 5:25:0

    روی سخن من با افضل است. اکنون با کدام صابون رویت را بشوییم.

    پاسخ
  • 2 ع ج 1403/5/5 21:40:29

    وقتی کسی حاضر نیست اصل موضوع را برای مردم روشن کند ومردم را در جریان بگذارد واز مردم یک عذرخواهی کوچک کند یعنی مردم هیچ کاره اند هرکس هر کاری دلش خواست انجام میدهد

    پاسخ
  • 3 بردیا سی سخت 1403/5/4 20:49:30

    اقای احمدزاده .به قول خودشون استاندار انقلابی ....یا سوپر انقلابی ...مردم را ب جمهوری اسلامی حتی دین مبین اسلام بدبین کرد تخلفات مکرر در حوزه انتخابات ..تملک اراضی دولتی در مسکن شهرسازی ....واگذاری واجاره بصورت تملیک اراضی دولتی وملی در حوزه سازمان جهاد کشاورزی ..استفاده ار رانت محصولات دامی کنستانتره وجو و دریافت وام های بلاعوض جهاد کشاورزی خودش وهمگارانش ..گمارندن نیزوهای ضعیف بله قربان گو در حوزه های مختلف ادارات دولتی ...نوچه یکی از نمایندگان مجلس ک بدون تقلب امکان پیروزی میسر نبود ...وهزاران تخلقات دیگر اقای احمد زاده ‌‌..‌طییعت انتقام ازت میگبره ...خدا جای حق نشسته ..تا کمتر از یک ماه دیگر عزل میشوی ...بعد باید محاکمه شوی ...وووووو

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها