اختصاصی افتونیوز


نامه عجیب استاندار برای انتصاب مدیرعامل کارخانه سیمان یاسوج/ بنگاه کاریابی «احمدزاده» و رفقا!+ سند

تا زمانی که نیروی مورد نظر احمدزاده و معاونش در این سمت منصوب نشد استاندار از کارخانه سیمان یاسوج بازدید نکرد و پس از این انتصاب بود که به همراه مدیران استانی به این کارخانه واقع در 15 کیلومتری یاسوج سر زد.

نامه عجیب استاندار برای انتصاب مدیرعامل کارخانه سیمان یاسوج/ بنگاه کاریابی «احمدزاده» و رفقا!+ سند

افتونیوز|  بر اساس سندی که به دست افتونیوز رسیده است استاندار در نامه ای عجیب برای انتصاب مدیرعامل کارخانه سیمان یاسوج به وزیر کار نامه نوشته است.

به گزارش افتونیوز، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نامه‌ای عجیب با سربرگ استانداری نامه ای برای وزیر نوشته و از وی خواسته است نیروی مورد تایید وی را به عنوان مدیرعامل کارخانه سیمان یاسوج منصوب کند.

طبق این سند، سیدعلی احمدزاده در نامه خود آقای احسان یاوری پیرا که هیچ گونه رابطه استخدامی با دولت و استانداری ندارد را به عنوان نیروی مورد تایید خود به وزارت کار معرفی کرده است.

در این نامه مشخص است که استاندار و معاون اقتصادی وی پیشتر نیز دو نامه برای معرفی و انتصاب احسان یاوری پیرا به وزارتخانه فرستاده اند.

این که احمدزاده و عسکری اصرار زیادی مبنی بر انتصاب یکی از دوستان خود به عنوان مدیرعامل یک شرکت سهامی که در ذیل بخش خصوصی قرار می گیرد شائبه برانگیز و جای تامل دارد. و نکته دیگر اینکه یاوری پیرا در مسئولیتهایی که تا پیش از این داشته کارنامه موفقی نداشته است.

تا زمانی که نیروی مورد نظر احمدزاده و معاونش در این سمت منصوب نشد استاندار از کارخانه سیمان یاسوج بازدید نکرد و پس از این انتصاب بود که به همراه مدیران استانی به این کارخانه واقع در 15 کیلومتری یاسوج سر زد.

پیشتر در این رسانه از توصیه نامه احسان عسکری معاون اقتصادی استاندار با سر برگ استانداری برای معرفی مدیرعامل کارخانه سیمان یاسوج پرده برداری شد که می توان هر دو نامه را سو استفاده از موقعیت اداری و اجرایی قلمداد کرد.(کلیک کنید)

این رسانه به زودی به مسایل کارخانه سیمان یاسوج را مورد بررسی موشکافانه قرار خواهد داد تا متوجه این اصرار و پافشاری استاندار و معاون اقتصادی برای انتصاب رفقای خود در این مجموعه شده و در معرض افکار عمومی قرار دهد.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 10 نظر

  • 1 شهروند 1403/5/7 18:46:23

    سلام کارخانه در مرز نابودی چ ظلم هایی ک در حق نیروها نشده باید فکری بحال کارخانه کرد تا دیر و دیرتر نشده

    پاسخ
  • 2 دنا 1403/5/6 20:32:43

    الهی به سرطان بدخیم گرفتارشود که فقط دراین سه سال اقوام نزدیکان رفقای خودش رادید

    پاسخ
  • 3 یاسوج 1403/5/6 13:53:43

    احسنت بر سایت

    پاسخ
  • 4 موسویان 1403/5/6 11:40:28

    یاوری ضعیف است سریع عوضش کنید کارخانه را نابود کرد

    پاسخ
  • 5 محمدی 1403/5/6 11:39:48

    آقای یاوری ضعیف است و البته ........ سید افضل

    پاسخ
  • 6 مطلع 1403/5/6 9:38:59

    معمولا مدیران دولتی کارهایی که بخواهند انجام دهند و از دید بازرسی و دیوان محاسبات دور باشه یا نظارتی بر آن به لحاظ قانونی نداشته باشند از طریق همین شرکتهای خصوصی و در واقع خصولتی انجام می دهند. رسانه ها باید بررسی کنند که چه اتفاقاتی در آن شرکت بعهد از اتصاب نیروی مورد نظر استاندار و معاون اقتصادی اش افتاده است.

    پاسخ
  • 7 کربمی 1403/5/6 9:22:32

    خدایش هیچی ..... نیست این مدیرعامل

    پاسخ
  • 8 مهدی 1403/5/6 8:58:49

    آقای .......... مسول روابط عمومی استانداری و پسر ............. معاون ..... را نیز عضو هیات مدیره کارخانه سیمان کردند

    پاسخ
  • 9 خ 1403/5/6 8:7:17

    خورزو خاله ها خواهر زاده ها همه را به پستهای حساس گماشت بعد میگن استاندار انقلابی به همین خاطر ما انقلابی نیستیم چون این کارهارا زشت می دانیم

    پاسخ
  • 10 عباس 1403/5/6 8:0:8

    والا این خوبه هر کاری دلش خواست تو استانداری کرد. نوچه هاشو استخدام کرد و گذاشت معاون مدیرکل ، دوستانش را گذاشت تو بخش خصوصی، قررادادخا را داد به دوستانش با ترک تشریفات. قاون هم هیچ قانون هم نگاه!

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها