فوری: فردا یکشنبه تعطیل شد/ جزییات

ساعت کاری همه مراکز دولتی امروز شنبه ۶ مرداد نیز تا ساعت ۱۰ تعیین شده است

فوری: فردا یکشنبه تعطیل شد/ جزییات

افتونیوز| به دلیل گرمای هوا دولت روز یکشنبه ۷ مرداد را تعطیل اعلام کرد.

به گزارش افتونیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، کلیه مراکز دولتی و بانک‌ها در روز یکشنبه - ۷ مرداد ماه - تعطیل است.

در پی تداوم گرمای شدید و کم‌سابقه هوا و به منظور حفظ سلامتی شهروندان و مدیریت مصرف انرژی، کلیه مراکز و ادارات دولتی و بانک‌ها در سراسر کشور (به جز مراکز خدمات امدادی و اورژانسی) روز یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ تعطیل خواهند بود.

ساعت کاری همه مراکز دولتی امروز شنبه ۶ مرداد نیز تا ساعت ۱۰ تعیین شده است.

گفتنی است مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری مسعود پزشکیان روز یکشنبه 7 مردادماه ساعت 10 صبح برگزار می شود.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 شهروند 1403/5/6 12:32:35

    *قابل توجه کلیه همکاران گرامی :* در پی تداوم گرمای شدید و کم‌سابقه هوا و به منظور حفظ سلامتی شهروندان و مدیریت مصرف انرژی، کلیه مراکز و ادارات دولتی و بانک‌ها در سراسر کشور (به جز مراکز خدمات امدادی و اورژانسی) روز یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ تعطیل خواهند بود. همکاران توجه داشته باشند این بخشنامه شامل فقط نیروهای ستادی شهرداری مرکزی و حوزه معاونت فنی می شوند و کلیه سازمان ها از نیروهای ستادی و عملیاتی (معاونت خدمات شهری، سازمان مدیریت پسماند، سازمان حمل و نقل بار و مسافر، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی، سازمان سیما منظر وفضای سبز، سازمان آرامستان شهرداری) فردا از ساعت 6 صبح طبق روال قبل در محل کار حضور داشته باشند. *اداره منابع انسانی و رفاه شهرداری یاسوج* پیگیری کنید مگه آسمان کارگران و کارکنان شهرداری یاسوج از آسمان این کشور جداست ....؟؟؟؟ مثل حقوقشان که ۸ ماهی یه بار است ....

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها