کشف کالای قاچاق در گچساران

فرمانده انتظامي شهرستان گچساران از کشف کالاي قاچاق به ارزش تقريبي ۷ ميليارد ۱۰۰میلیون ريال در اين شهرستان خبر داد.

کشف کالای قاچاق در گچساران

اَفتونیوز| فرمانده انتظامي شهرستان گچساران از کشف کالاي قاچاق به ارزش تقريبی ۷ ميليارد ۱۰۰میلیون ريال در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاري پليس، سرهنگ "ارسلان خادميان" در تشريح جزئيات اين خبر اظهار داشت: مأموران پليس آگاهي شهرستان گچساران در راستاي اجراي طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با هماهنگي مرجع قضائي در محور گچساران به شیراز ايست و بازرسي داير کردند.

وي افزود: مأموران حين انجام ايست و بازرسي به ۸ خودروي حامل کالاي قاچاق شامل يک دستگاه پژو تاکسی زردرنگ ۴۰۵، يک دستگاه سمند، يک دستگاه وانت پراید ، ۳ دستگاه پژو۴۰۵ و يک دستگاه وانت آريسان و یک دستگاه سواری پراید مشکوک شدند و آن ها را متوقف کردند.

خادميان تصريح کرد: مأموران در بازرسي از خودرو هاي مذکور ۲۶۰۰ بسته انواع مواد خوراکي ونوشیدنی، ۲۰۰ عدد انواع لوازم آشپزخانه، ۳عدد کولر دوتکه ، ۴۶۰۰ عدد انواع لوازم یدکی وساختمانی و ... قاچاق کشف و ضبط کردند.

وي در ادامه تصريح کرد: کارشناسان ارزش تقريبي کالا هاي کشف شده را ۷ ميليارد و۱۰۰ میلیون ريال اعلام کرده اند.

فرماندهي انتظامي شهرستان گچساران با اشاره به اينکه در اين راستا رانندگان خودروها دستگير و به مرجع قضائي تحويل و خودروها نيز به پارکينگ منتقل شدند، خاطرنشان کرد: مبارزه بي امان با قاچاقچيان و اخلالگران در امور اقتصادي و باتوجه به نزديکي به بنادر جزو اولويت هاي انتظامي شهرستان است و اطلاع رساني به موقع شهروندان در زمينه اعمال مجرمانه به ويژه در بحث کالاي قاچاق ، فضاي شهرستان را براي مجرمان ناامن خواهند کرد.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها