شیرعلی خرامین خطاب به استاندار


تعرض به دنا یعنی تعرض به هویت همه نام‌ها و نشان‌هایمان

علی خرامین عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و فعال سیاسی در مطلبی خطاب به استاندار و نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس نوشت: ما با نام و نشان دنا شناخته شده‌ایم و تعرض به دنا یعنی تعرض به هویت همه نام‌ها و نشان‌هایمان

تعرض به دنا یعنی تعرض به هویت همه نام‌ها و نشان‌هایمان

علی خرامین عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و فعال سیاسی در مطلبی خطاب به استاندار و نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس نوشت:  ما با نام و نشان دنا شناخته شده‌ایم و تعرض به دنا یعنی تعرض به هویت همه نام‌ها و نشان‌هایمان.
به نام خدا
استاندار محترم استان
نمایندگان محترم استان
مدیرکل محترم محیط زیست
سلام علیکم
احتراماً بنا به اخبار مسموع از سایت‌ها و مراکز معتبر خبری در یک اقدام ناسنجیده و تا حدودی تحقیر‌آمیز یکی از استان‌های همجوار قصد الحاق منطقه دنا را به منطقه جغرافیایی خویش نموده و تا حدودی در بی‌خبری یا سکوت مسئولین استانی مقدمات الحاق را فراهم نموده است.
استحضار دارید دنا، نیر، خائیز، و خامی نشان چهارگانه این سرزمین مظلوم و فلاکت کشیده بوده و خواهد بود. استان، ویژه سرزمین‌های شمالی و سردسیری آن در هیج جایی بدون از نام دنا هویتی تاریخی و جغرافیایی نخواهند داشت. غارت و اشغال دنا یعنی غارت تاریخ و جغرافیای مردمان این سرزمین. این سرزمین بدون نام کیخسروی افسانه‌ای و مردان نام‌آور سی‌گانه‌اش و بیژن نامدار تا حد زیادی هویت تاریخی خود را از دست خواهد داد. ما با نام و نشان دنا شناخته شده‌ایم و تعرض به دنا یعنی تعرض به هویت همه نام‌ها و نشان‌هایمان.
خوف آن را دارم که این جدایی همانند جدایی سرزمین‌های آبشاری و منطقه استراتژی جلاله زمینه غارت‌های دیگری از سرمایه‌های این استان باشد.
مصرانه و مجدانه از شما‌ها تقاصامندم به عنوان متولیان امر استان در خاموش کردن این نقشه نامیمون تلاش و هر چه سریعتر زمینه قطع کردن دست طمعکاران تحقیر‌گر را از این هویت جغرافیایی و تاریخی استان فراهم نمایید.
در ضمن پیشنهاد می‌نمایم با توجه به قرابت تاریخی، جغرافیایی، نژادی و عاطفی مردمان نجیب و بزرگوار منطقه پادنا با این استان تمام تلاش خود را برای الحاق این مناطق به سرزمین دنای استوار به عمل بیاورید.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها