اختصاصی اَفتونیوز


انتصابات دقیقه نودی دولت سیزدهم در کهگیلویه و بویراحمد؛ این بار تامین اجتماعی

شنیده ها حکایت از آن دارد که در تازه ترین مورد، مدیر امور استانهای سازمان تامین اجتماعی کشور قصد دارد در حوزه درمان تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد، جایگاه معاون خرید راهبردی دفتر رسیدگی به اسناد پزشکی تامین اجتماعی را به یکی از اعضای ستاد رقیب رئیس جمهور واگذار کند.

انتصابات دقیقه نودی دولت سیزدهم در کهگیلویه و بویراحمد؛ این بار تامین اجتماعی

اَفتونیوز| در حالیکه دولت جدید با رویکردها و شعارهای جدیدی پا به عرصه اجرا نهاده است و علی القاعده باید مسئولان و مدیران اجرائی این دولت متناسب با این رویکردها انتخاب شوند، اما تلاشها در برخی حوزه ها، خلاف این روند در حال شکل گیری است. گویا برخی ها هنوز در فضای دیگری سیر میکنند و باور ندارند و یا نمی خواهند باور کنند که رئیس جمهوری با برنامه های جدید، توسط مردم انتخاب شده است و دولت جدید هم شروع بکار کرده است. در حالیکه رئیس جمهور محترم، حتی قبل از مستقر شدن در پاستور، دستوری مبنی بر عدم عزل و نصب و بکارگیری و هرگونه تغییر و تحولی در دستگاههای اجرایی را صادر کرد و جناب دکتر مخبر سرپرست وقت نهاد ریاست جمهوری هم بخشنامه ای در این زمینه صادر کردند، اما هنوز هم هستند دستگاهها و مدیرانی که با تمام توان، سعی دارند که بقایای همفکرانشان را و مخصوصا فعالان ستاد رقیب رئیس جمهور را بچدر قالب مدیران اجرایی به بدنه دولت و نهادهای تحت امرش، تحمیل کنند.

شنیده ها حکایت از آن دارد که در تازه ترین مورد، مدیر امور استانهای سازمان تامین اجتماعی کشور قصد دارد در حوزه درمان تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد،  جایگاه معاون خرید راهبردی دفتر رسیدگی به اسناد پزشکی تامین اجتماعی را به یکی از اعضای ستاد رقیب رئیس جمهور واگذار کند. اینگونه ابلاغها و رفتارهای مدیریتی، دقیقا چوب لای چرخ دولت جدید گذاشتن است و در جهت خلاف توصیه های موکد مقام معظم رهبری مبنی بر همکاری و تعامل با رئیس جمهور جدید است.

جا دارد که مسئولان ارشد اجرائی، با عمل به توصیه های رهبر انقلاب و حرکت در جهت خواست ملت و همکاری با رئیس جمهور جدید و تبعیت از قانون، به وظایف شرعی و قانونی خود عمل نمایند. انشاالله



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 امید صلاحی 1403/5/14 13:8:3

    در استان محروم انتصابات را نمایندگان انجام میدن نه دولت

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها