اظهارات استاندار در شورای اداری استان؛


احمدزاده: نان برخی رسانه‌ها در تخریب است/ مطالب منتشره غیرواقعی است/ هیچ تغییر جغرافیایی در دنا ایجاد نمی‌شود

سیدعلی احمدزاده شامگاه شنبه در نشست شورای اداری استان به برخی حواشی و مسائل دوران مدیریتش پرداخت.

احمدزاده: نان برخی رسانه‌ها در تخریب است/ مطالب منتشره غیرواقعی است/ هیچ تغییر جغرافیایی در دنا ایجاد نمی‌شود

اَفتونیوز| سیدعلی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد شامگاه شنبه در نشست شورای اداری استان به برخی حواشی و مسائل دوران مدیریتش پرداخت.

 احمدزاده در سخنانی به برگزاری دو انتخابات در مدت چند ماه اشاره و اظهار کرد: انتخابات ریاست جمهوری به خوبی در استان برگزار و رئیس جمهور با آرای مردم انتخاب و مستقر شد و در حال حاضر تا زمانی که کابینه دولت چهاردهم مشخص و وزارء از مجلس رای اعتماد بگیرند شما مدیران دولت آقای دکتر پزشکیان هستید و باید تا زمانی که جابه جایی ها صورت گیرد با تمام توان برای پشبرد اهداف دولت چهاردهم تمام تلاش خود را به کار بگیرد.

استاندار با بیان اینکه رئیس جمهور مستقر مورد تایید مقام معظم رهبری است، گفت: تخریب نیروها چه اصلاح طلب و چه اصولگرا زیبنده نیست و از رسانه ها تقاضا دارم از بیان مباحث حاشیه ای خودداری کنند تا مدیران در فرصتی که دارند خدمات ارائه دهند.

وی با اشاره به اینکه در تغییرات و جابه جایی ها اولین فردی که در استان جابه جا می شود استاندار است، گفت: هر زمانی که دولت جدید مصلحت بداند و قصد جابه جایی داشته باشد به عنوان استاندار و فرزند این استان از آن استقبال می کنم و امیدوارم استانداری بهتر از من برای استان انتخاب شود، لذا نیازی به تخریب رسانه ها ندارم.

استاندار خطاب به رسانه ها افزود: اگر نان در تخریب است مشکلی ندارم و مرا تخریب کنید اما از شما می خواهم تا زمانی که مدیرانی که در دولت سیزدهم حضور داشتند جابه جا نشدند آنها را تخریب نکنید و فرصت ادامه خدمت را به آنها بدهید.

احمدزاده بیان کرد: اگر برخی رسانه ها دلسوز رئیس جمهور دولت چهاردهم هستند دست از این تخریب ها بردارند.

مدیران و معاونینی که در دولت سیزدهم همراه ما کار کردند توصیه می کنم محکم پای کار باشند و کارها را رها نکنند و تا هستیم در راستای تقویت دولت آقای پزشکیان گام برداریم.احمدزاده با بیان اینکه شاید با دولت جدید دیدگاه سیاسی متفاوتی داشته باشیم اما در کنار هم خدمتگزاری در جمهوری اسلامی ایران هستیم، گفت: با افتخار آماده جابه جایی هستیم از تغییرات ناراحت نخواهیم شد که تغییرات و جابه جایی ها امری عادی و بیانگر دموکراسی است اما تا آن زمان به عنوان نیروی دولت آقای پزشکیان پای کار خواهیم بود.

استاندار بیان کرد: برخی ها در جلسات و اظهارنظرها گفته بودند که لحظه شماری می کنیم که استاندار از استان برود نیازی به لحظه شماری شما نیست من استخدام نهاد دیگری هستم و هر کسی به غیر از آقای پزشکیان هم رئیس جمهور می شد من از استانداری می رفتم اما به این افراد می گویم انصاف چیز خوبی است در همان شهرستانی که مستقر هستید راه و آب چند روستا بهسازی شد، بر روی چند رودخانه که آب آن مردم را می برد پل ساخته شد و چه خدماتی که ارائه نشد.

احمدزاده به حواشی ایجاد شده پیرامون مصوبه شورای عالی محیط زیست و جدا شدن ضلع شمالی پارک ملی و منطقه حفاظت شده دنا از استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هیچ تغییر جغرافیایی در دنا ایجاد نمی شود و مطالب منتشر شده در این زمینه دروغ و غیر واقعی است.

وی با بیان اینکه تقسیمات کشوری در وزارت کشور انجام می شود نه سازمان محیط زیست گفت: بحثی در خصوص تغییر خطوط مرزی استان در تقسیمات کشوری مطرح نشده است و از اظهارنظرهای غیرکارشناسانه که موجب نگرانی مردم شده است خودداری شود.

وی در پایان به در پیش بودن روز خبرنگار اشاره و اظهار کرد: مدیران برای پاسداشت روز خبرنگار نشست‌های با حضور خبرنگاران برگزار کنند.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 4 نظر

  • 1 پرستار 1403/5/15 13:23:28

    انگار ای بنده خدا IQپایینی داره اصلا کسی از تغییر مرز جغرافیایی استان حرف نزده، بحث روی مدیریت منطقه حفاظت شده دنا بود که با استان ک ب بوده و همین جلوی سد سازی اصفهانی ها رو گرفته الان مدیریت بخش اصفهان دادن به استان خودشون که باعث میشه سد در منطقه سد بسازن و این خودش باعث تخریب محیط زیست دنا و تاثیر روی میزان برف کوهستان دنا میشه ، یکی اینو روشن کنه

    پاسخ
  • 2 دنا 1403/5/14 16:42:27

    جناب احمدزاده اگرمیخواهی نام نیکی ازخودت به یادگاری بجابزاری قبل ازاینکه دولت جدید استاندارجدید منصوب کند خودت استعفابده والا درنبودن تو وسیدافضل وپیوند خدمات به مردم بهترانجام میشود

    پاسخ
  • 3 دهدشت 1403/5/14 11:4:57

    چطوری زمان انتخابات چینش نیرو ها یک طرفه بود حالا مهربون شدی ؟ اولین خواسته مردم استان رفتن شما میباشد

    پاسخ
  • 4 مارگون 1403/5/14 9:7:37

    چقدر مهربان شده ‌....این قدر جنگیدی نری ....عذاب الهی منتظرت هست ....شک نکن

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها