واگذاری دنای شمالی و دست و پا زدن مدیران دولت سیزدهم برای کتمان یک آبرو ریزی تاریخی!

واضح است، مدیرکل فعلی محیط زیست برای فرار از زیر بار این فشارها، نامه‌ای بدون ادبیات علمی و ساختار درست اداری را منتشر می‌کند، چه دلیلی می‌تواند داشته باشد؟ جناب مدیرکل اگر این نامه مربوط به دولت قبل است و فرآیند کار از چندین سال پیش در جریان نبوده چرا در خصوص آن لب به سخن نگشودید؟! مگر شما در محافل غیر رسمی و صمیمانه مدعی نبودید که خود حساسیت ماجرای سد خرسان ۳ را به گوش استاندار رساندید! پس چرا در این دو سه ساله در این خصوص حتی یک کلمه با رسانه ها و استاندار صحبت نکردید؟

واگذاری دنای شمالی و دست و پا زدن مدیران دولت سیزدهم برای کتمان یک آبرو ریزی تاریخی!

اَفتونیوز| از عجایب روزگار است، برخی از مدیرانی که چهره واقعی خودشان را حداقل در ماه‌های اخیر به خوبی نشان داده و امروزه تعدادی از آنها از ضعف عملکرد خود سر در گریبان دارند در شورای اداری استان در باب موضوع داغ این روزها یعنی واگذاری دنای شمالی سخن می‌گویند اما همان ایده همیشگی یعنی (مقصر سازی دیگران) مطرح است.

در دولت سیزدهم مصوبه‌ای بدون حضور مدیران ارشد استانی تصویب می‌شود و ضلع شمالی دنا به استان همجوار واگذار می‌شود، حال قصد دارید به نامه‌ای که حتی اگر صحت هم داشته باشد حداقل تا به  امروز بلااثر بوده استناد کنید؟! 

از کدام  انصاف سخن می گویید جناب معاون استاندار؟ لابد همان انصاف و عدالتی که در انتخابات اخیر همه ما از شما دیدیم! چرا فرافکنی می‌کنید؟ جناب مدیرکل محیط زیست! به کدامین عملکردتان قسم؟! طی دو سال اخیر که از عملکرد شما می‌گذرد، دلسوزان و فعالان محیط زیست این استان چه خونِ دل‌هایی که نخوردند! اکنون انتظار دارید مصوبه همین ماه‌های اخیر و اظهارات معتمدین محیط زیست و منابع طبیعی استان را نادیده بگیریم و به اظهارات شما گوش ِجان بسپاریم؟

از خدا که نمی‌ترسید از مردم هم که شرم ندارید، حداقل به وجدان خودتان رجوع کنید و مصوبه‌ای که در دوران حیات رئیس جمهور فقید به تصویب رسیده و شما مدیران کل و استاندار در خواب بودید را به دولت قبل نسبت ندهید!

واضح است، مدیرکل فعلی محیط زیست برای فرار از زیر بار این فشارها، نامه‌ای بدون ادبیات علمی و ساختار درست اداری را منتشر می‌کند، چه دلیلی می‌تواند داشته باشد؟ جناب مدیرکل اگر این نامه مربوط به دولت قبل است و فرآیند کار از چندین سال پیش در جریان بوده چرا در خصوص آن لب به سخن نگشودید؟! مگر شما در محافل غیررسمی و صمیمانه مدعی نبودید که خود حساسیت ماجرای سد خرسان ۳ را به گوش استاندار رساندید! پس چرا در این دو سه ساله در این خصوص حتی یک کلمه با رسانه‌ها و استاندار در این خصوص صحبت نکردید؟!

مگر نه اینکه هیچ مصوبه‌ای در دولت قبل نبوده و تمام این بی‌انصافی‌ها و ترک فعل‌ها در همین دولت و همین مدیران بوده است؟ جناب پیوند! چرا به جای تلاش برای لغو این مصوبه به دنبال نبش قبر دولت قبل هستید که هیچ نقشی در این موضوع  نداشته است؟

تناقص آشکار آنجاست که استاندار به کلی موضوع را رد می کند! معاون توسعه منابع استاندار تلاش دارد با استناد به صحبت‌های مدیرکل محیط زیست دولت قبل را عامل و مقصر ماجرا جلوه دهد!

آقای پیوند! دم خروس این ماجرا زمانی بیرون زد که روابط عمومی محیط زیست در متنی نوشت: «قبل» از تصویب این مصوبه هیچگونه مکاتبه اداری، نامه رسمی یا دعوت نامه‌ای از طرف سازمان مرکزی برای حضور محیط زیست کهگیلویه و‌ بویراحمد ارسال نشده است. این یعنی ضمن تایید برگزاری این جلسه در دولت سیزدهم (ماه‌های اخیر) مسئولان استان حتی به این نشست دعوت نشده‌اند و به تعبیری آنها را به حساب نیاورده‌اند اما با این وجود مسئولان استانی در این خصوص مطلقا سخن نگفته‌اند و حتی شائبه‌های پنهان‌کاری نیز وجود دارد! 

در این مقال قصد دفاع از مدیر و دولتی را نداشته و نداریم عملکردها و تناقض‌گویی برخی مدیران خود گویای همه چیز است و مردم نیز نسبت به این مسائل اشراف کامل دارند.

به هرصورت یک آبروریزی تاریخی در حال وقوع یا به وقوع پیوسته است و امروز مدیرانی همچون جاودان خرد و پیوند به جای طرح ایده و نظر و پاسخ به افکار عمومی و توضیح برای ترک فعل، به دنبال مقصر سازی از دیگرانند! 

عجبا! سنگ پا در برابر شما سر خم می‌کند!



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 7 نظر

  • 1 کبگیان 1403/5/16 23:37:35

    به امید خدا باقدرت ارش کمانگیرزمان یعنی دکترمحمدبهرامی دنابه آغوش وطن بازمی گردد

    پاسخ
    • 1 - 1 محمدرضا پاسخ به : کبگیان 1403/5/21 22:56:10

      دو روز د هم ارش کمانگیرتون ایبینیم چنان سر فحش وش بکشین که خودش با چشماش ببینه..خخخخ..

    • 1 - 2 ملتفت پاسخ به : کبگیان 1403/5/18 20:50:33

      به جون خوت چماق بزرگواری هم ودست بهرامی باشه پیش اصفهانی یل ، چی نی کنه چون اونا ۲۰ نماینده من مجلس دارن

  • 2 آرامش 1403/5/15 21:51:24

    با احساسات مردم بازی نکنید ، مردم را تعصبی وعقده ای بار نیاورید ، سفلی وعلیا نکنید ، رسانه ها ومسئولین ما کی می خواهند قانون وفرهنگ یاد بگیرند ومردم استان را همتراز با دیگر استان‌ها کنند .در تقسیم وحد ومرز دنای شمالی آنچه قانون حد ومرزهای استان وشهرستان در سازمان محیط زیست ونقشه برداری کشوری مصوب گذشته است ملاک است اگر دنای شمالی براساس اسناد تقسیمات کشوری که درگذشته مصوب شده جزء استان ماست باید مورد پذیرش همگان باشد اگر جزء استان اصفهان است نیز باید مقبول همه باشد .به هر حال باید به قانون کشور گردن نهیم وبیش از این مردم را تحریک واحساساتی نکنیم.

    پاسخ
  • 3 دنا 1403/5/14 14:34:56

    آقای جاودان فوق‌العاده آدم ترسویی است به هیچ عنوان به درد مدیریت نمی خورد ، اینها همه فرار به جلوس دنا را بر باد داد.

    پاسخ
    • 3 - 1 پ. پاسخ به : دنا 1403/5/21 22:58:1

      ترسو تویی بزدل..یه ادم پاک و باسواد تا حالا دیدم که مدیر شده اونم‌جاودان خرده..ایشا مردم بویراحمد دنبال یه مدیر اهل رشوه میگردین..

  • 4 علی 1403/5/14 11:23:48

    حاصل جمع دو مدیریت اشتباهی هاشمی وجاودان خرد=غارت دنا

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها