پیام تبریک رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی روز خبرنگار را به فعالان این عرصه تبریک گفت و از زحمات آنها قدردانی کرد.

پیام تبریک رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار

اَفتونیوز|رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی روز خبرنگار را به فعالان این عرصه تبریک گفت و از زحمات آنها قدردانی کرد.

 

متن پیام دکتر سید علی معتمدی پور به شرح زیر است؛

 

بسم الله الرحمن الرحیم

خبرنگاران سربازان جبهه جنگ نرم و بازوان قدرتمند مدیران در اداره کشور هستند که صادقانه، منصفانه، مسئولانه و مجدانه در راه آگاهی بخش و اطلاع رسانی به جامعه نقش آفرینی می‌کنند.

 

۱۷ مرداد ماه، روز خبرنگار فرصتی است گران‌قدر برای تجلیل و پاسداشت از تلاش های ارزشمند فعالان حوزه خبر و رسانه که با حق گویی و مطالبه گری در جهت آگاهی و روشنگری جامعه گام بر می دارند.

 

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای خبرنگار به ویژه شهید صارمی، این روز فرخنده را به تمامی جهادگران عرصه رسانه و اطلاع رسانی به خصوص خبرنگاران فهیم و ساعی استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک گفته و از همکاریهای آنان در راستای تبیین و انعکاس دستاوردهای سازمان جهاد کشاورزی استان قدردانی میکنم.

 

توفیق روزافزون همه خبرنگاران استان  به ویژه خبرنگاران تخصصی حوزه کشاورزی را در راه امیدآفرینی و بیان پیشرفتهای نظام مقدس جمهوری اسلامی از خداوند متعال مسألت دارم.

 

سیدعلی معتمدی پور

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها