برگزاری آیین اختتامیه مسابقات چهارجانبه هاکی بانوان نفت و گاز/+تصاویر

آیین اختتامیه مسابقات چهارجانبه هاکی بانوان نفت و گاز گچساران گرامیداشت شهداء والا مقام ۱۹ مردادماه در بمباران تاسیسات نفتی برگزار شد.

برگزاری آیین اختتامیه مسابقات چهارجانبه هاکی بانوان نفت و گاز/+تصاویر

اَفتونیوز| آیین اختتامیه مسابقات چهارجانبه هاکی بانوان نفت و گاز گچساران گرامیداشت شهداء والا مقام ۱۹ مردادماه در بمباران تاسیسات نفتی برگزار شد.

مهندس غلامرضا کمالی مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در این آیین اظهار داشت: از شما ممنونم که در این ورزش ورود می‌کنید ورزشی که مربوط به پایگاهش شهر شماست.

مهندس غلامرضا کمالی عنوان کرد:یک روزی مسابقات هاکی آقایان قرار بود بعد از سال‌ها برگزار شود بعد از سال‌ها این ورزش را احیاء کردیم و قهرمان لیگ شدند

وی افزود:بعضی از دوستان گفتند بعضی بازیکنان حاضر در تیم مربوط به خرم آباد و نقاط دیگر است من گفتم خیلی خوب است بعد از سال ها افق پروازمان در قهرمانی بسته شده است

کمالی تصریح کرد:بلافاصله بعد از بازگشت در همین سالن با سرمربی تیم هاکی آقایان صحبت کردم چند خواسته داشتم اولین خواسته ام این بود باید به گونه‌ای رفتار کنید که در سال آینده و سال‌های بعد همه‌ی تیم هاکی آقایان از گچساران و شهرهای اطرافش باشد و به گونه‌ای عمل کنید که در سال‌های آینده رقیبان‌ شما هم بازیکنان گچسارانی داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد:من خیلی ناراحتم از اینکه دختران این دیار بر اساس یک برنامه مدون نتوانستند در یک فرآیند قرار بگیرند که به راحتی بتوانند بودجه بگیرند و بازی‌هایشان را بروند.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران بیان کرد:روی سکوها نشسته بودم و به مدیرپشتیبانی شرکت ملی نفت ایران زنگ زدم خواهش کردم اگر میشود یک جایی از اماکن شرکت نفت  در نظر بگیرد و ماشین و امکانات بدهد و نگذارند طوری شود که شما نتوانید به مسابقات بروید.

وی افزود:ولی این را بدانید ما دربرنامه هایمان برای اینکه خواهران و دختران ما در مسابقات حضور داشته باشند حتما فعالیتمان را بیشتر می کنیم و شماها را حتما به بازی خواهیم گرفت.

کمالی عنوان کرد: من خواهش کردم امکاناتی که مورد نیاز شماست اعم از البسه و چوب هاکی و ... است برای شما خریداری کنند.

وی گفت:بودجه امسال ما نسبت به سال گذشته برای هاکی خیلی بهتر شده اما هنوز هم خیلی عقب هستیم باز هم تلاش می کنیم این بودجه را بالا ببریم و نباید تفاوتی بین آقایان و خانم‌ها قائل باشیم انشاالله که شما هم بتوانید به توفیقات خود ادامه دهید و انشاالله که ما بتوانیم خدمت گذار خوبی باشیم و کمک کنیم دختران این دیار در سطح کشور بدرخشند. مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در ادامه خطاب به بازیکنان هاکی اظهار کرد:شما این پتانسیل را دارید و همین مدتی که نگاه کردم واقعا دیدم بازیکنان بسیار خوبی در بین شما وجود دارد و میتوانند در سطح کشور بدرخشند ،این‌ها می توانند بازیکنان دیگر را اینجا تهییج و  تحریک کنند  که در آینده آن‌ها برای کشور مثمر ثمر باشند.

وی در پایان گفت:اگر تا الان کاستی بوده عذر ما را بپذیرید و ما را ببخشید و حتما ما برای شما پیگیری‌های بیشتری انجام خواهیم داد.

علی مراد کاظم‌پور رئیس هیئت هاکی شهرستان گچساران در این اختتامیه اظهار داشت:این مسابقات با حضور ۴ تیم دشت گز،دشت بلوط ،سقلاتون و گوره از بین بانوان صنعت و نفت گچساران این مسابقات برگزار شد.

علی مراد کاظم‌پور تصریح کرد: اسم تاسیسات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران را برای اولین بار روی تیم‌ها گذاشتیم که از کارکنان صنعت نفت گچساران که در دل تاسیسات مشغول به کار هستند ،یادی کرده باشیم.

وی گفت:امروز دو تیم به مرحله فینال این مسابقات راه یافتند که ما به خاطز آمادگی بازیکنان این مسابقات را برگزار کردیم

کاظم پور در ادامه افزود: از مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران تقدیر و تشکر می‌کنم که از تیم هاکی نفت و‌ گاز گچساران حمایت‌های لازم را داشتند.

وی عنوان کرد:این تیم یکدست بومی و از بین دختران خود شهرستان گچساران بدون هیچ بازیکن غیربومی عازم مسابقات لیگ برتر می‌شود.

آیین اختتامیه با حضور مدیرعامل و سید علی حسینی رئیس روابط عمومی این شرکت و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان و حبیب‌الله عاملی مقدم عضو شورای شهر دوگنبدان و سایر مدیران شرکت نفت و گاز  برگزار شد.

در پایان از بازیکنان و مربیان حاضر در سالن تجلیل شد .



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها